[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Heeft dat nut dan? Zelf hou ik het maar bij Smithing en Alchemy. Ben nu ook nog eens een beetje aant aanklooien met enchanting.

2. Seh

Seh Guest

Over dat enchanting he. Kun je alles leren door items die je hebt? Dus als ik een uber item heb (uit de mage guild questline) en die disenchant ik. Kan ik dat dan op light armor zetten, of is dat niet mogelijk?

Edit: Probeer het zo wel even, saven ftw.:+

3. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Nee, sommige dingen mogen alleen op schilden en ringen. Kwa armor is dit weer een extra stapje terug net zoals in Oblivion minder kon als Morro. Ik mis mijn damage hood. :mad:

4. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Thieves guild is vet :), ben nu zelf net begonnen met de Dark Brotherhood.
    Spells inderdaad jammer, heb heel lang met bijna alleen flames gespeeld en nu voornamelijk met alleen fireball.. :F:
    Hoop dat ik zo wat meer kan kopen als ik op level 75 destructive zit.

5. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de naam van die staff?:)

6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat had je niet hoeven zeggen, heb nog nooit iemand in Nederland "aangekregen" horen zeggen :+

Maar veel plezier! Ik merk nu al dat het mijn leven ondermijnt hahaha

7. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    En datzelfde gevoel had ik ook bij de Companions. Thieves Guild en Dark Brotherhood vind ik wel weer echt heerlijk en opbouwend (beide nog niet aan het einde).

8. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Laat me raden...

Staff of Fireballs.

9. SteRoger

SteRoger TES V: Skyrim!

Leuk Bevonden:
    0
    Is dat echt je gok of een quasi leuke manier om het antwoord te geven? was een serieuze vraag namelijk...

10. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Dat laatste stiekem.

Ik kwam net een dwarven mecanism tegen. What the fuck doet het? Kon het niet activeren want ik had blijkbaar niet de juiste item ervoor. Ik kwam het tegen in de Dwemerruins.

11. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Helaas heeft uw bestelling een vertraging opgelopen. De vertraging die we u melden betreft het spel: The Elder Scrolls V: Skyrim Collectors Edition Strategy Guide
    Deze vertraging is ontstaan doordat het spel momenteel bij onze leverancier in backorder staat. Dit betekend dat het
    spel momenteel niet voorradig is bij de leverancier en dus niet direct uitgeleverd kan worden aan ons. We hebben
    gelijk navraag gedaan naar een verwachte leveringsdatum en hoogstwaarschijnlijk kunnen wij het spel op 21/11/2011
    naar u verzenden.

Ons excuus voor het ongemak dat is ontstaan.

Vriendelijke groet,

Dennis van der Graaf

Yourgamezone.nl
    Vleeshouwerstraat 47
    6511VC Nijmegen
    info@yourgamezone.nl

:F:|:-:mad::mad::mad::mad:

12. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is mooi kut, ik heb hem besteld bij gamemania en hoop er op dat ik hem gewoon morgen op kan halen

/edit: gaat dit trouwens om de collectors edition of alleen om de strategy guide, ik heb het namelijk alleen over de guide zelf

13. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    de collectors edition van de strategy guide :9

Kun je hem daar ook ophalen als je hem niet heb besteld?
    Heb namelijk nog een cadeaubon v/d GM en dan annuleer ik hem wel bij yourgamezone.

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  14. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    is die 25e? (ik wist niet dat er meerdere versies waren :p)

/edit: ik moest hem reserveren, maar misschien hebben ze hem in nijmegen nog (aangezien hij hier al 2x in no-time uit was verkocht)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kreeg die mail ook. Ach, ik heb nog zoveel te ontdekken, heb die guide nog helemaal niet nodig. Als ik vast zit ga ik wel wat anders doen! Dat weekje overleef ik makkelijk.

16. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Same here, maar vind het toch wel mooi om te hebben en een beetje in rond te kijken :9

:) pulser deze 2:

Normale:

CE:

17. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    Ah kut die hard cover wil ik ook :p

18. NaiZuro

Leuk Bevonden:
    74
    Ja daarom wou ik hem ook, incl. verzenden was die 28 nog wat euro, dus dat viel ook wel mee. :)

Alleen nu dus vertraagd |:-

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Is wel lekker groot dat boek, zie hem wel verschijnen.

20. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Skyrim is echt de Max !! :thumbs:

Ik heb een schatkaart(treasure map1) gevonden dat in het bezit was van een bandit, want die is niet meer ... wil die schat natuurlijk vinden ... :9

Er is zo enorm véél te ontdekken en zoveel nieuwe dingen die op me afkomen ... Archery is echt tof om te gebruiken, magic ook, maar mag/kan en zal nog véél mogen bijleren ! De boeken zijn erg tof om te lezen (woow, véél leesvoer).
    Met een doodgewone Hunting Bow in Sneak mode, me schuilhoudend achter een den, 2 banditen die op wacht stonden op een houten brug een voor een in one shot gedood }:] , echt de max !
    En de muziek is magnifiek, werkelijk geniaal hoe alles mooi in elkaar overgaat ...

Skyrim overtreft AL mijn verwachtingen op alle RPG vlak (en dan heb ik nog geen enkele dungeon gedaan en nog maar enkel in Helgen & Riverwood geweest en daar wat tussenin gaan verkennen)!

Andere RPG's zullen nu voor héél laaaaaaange tijd stof eten, want met Skyrim ben ik nog héél lang zoet ! Desnoods jaren ! :thumbs:

Oblivion kon niet echt mijn aandacht vasthouden, maar Skyrim daarentegen laat me geen seconde los ! _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina