Ik heb er denk ik zo'n 10 uur op zitten, kan meer zijn... zaterdagavond dacht ik nog "even" te spelen en schrok toen ik plots zag dat het al bijna 3 uur 's nachts was
Mits Skyrim het enige spel is dat ik vanaf nu voor lange tijd zal spelen wil ik voortaan de status van m'n karakter in m'n handtekening plaatsen.
Ik blijf bij m'n allereerste gemaakte karakter: Mina Mangna, Wood Elf (Bosmer).
Ben erg tevreden met al m'n keuzes, ook al kan ik sommige keuzes niet ongedaan maken, that's life, that's Skyrim, BUT: the Sky is not the limit ! Many secret locations awaits you in Skyrim ! But still didn't find none of them ... but I will find them all !!
Mina Mangna is een vrouwelijke Wood Elf. Nu level 3.
General Stats?
4 locations discovered, 8 days passed, 0 hours slept & 14 hours waiting. 3 skillbooks read & 7 books read, 121 barters, ...
Skill increases 15 x totaal :
Archery: 25 > 29 , Sneak: 20 > 21, Light Armor:20 > 22, Destruction: 15 > 16, Smithing: 15 > 16, Block 15 > 17, Sneak 20 > 22, Loclpicking 20 > 21, Speech 15 > 17.
10 quests gedaan & ca 9 quests 'open' (alles samen, main/misc etc ...).
Ondertussen toch al een aardige som gold (ca 1500) zodat ik later een huisje kan kopen. Heb al vele leuke dingen ontdekt : cooking, smithing (forge, tannng rack, workbench, ...) en ook een eerste NPC ontmoet die me een skill leert zodat die snel steeg (Archery!), echt de max! Wil nu zeker Alchemy gaan bestuderen, want heb al veel planten/kruiden, paddestoelen, enz verzameld.
Skyrim is a Gem !!!
Laatst bewerkt: 14 nov 2011