[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja Treasure Maps zijn awesome :D.
    Had er 1 met mijn vorige character, hopelijk vind ik er met mn huidige ook een paar.

Doet me denken aan die ene non-journal quest in Oblivion in Pale Pass _O_

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ja daar schijn je dus met een Dwarven (of Dwemer) lever wat mee te kunnen.

Ik had per ongeluk 2 van die dingen verpatst toen ik erachter kwam dat ik ze niet om kon smelten :mad:

Maar vermoed dat er in elke Dwemer ruine wel 1 of 2 te vinden zijn

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    M'aig The Liar, kwam hem tegen op een berg in een bosgebied waar eerst een Khajjiit mij wilde beroven van m'n gold, hij stond er echt naast gewoon. Het zat tussen Riverwood en Whiterun in.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik kwam M'aiq al tegen voordat ik in Riverwood was geweest 8)

5. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Empire questline is een en al faal zeg. Tering wat een waste of time.

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zowat de eerste NPC die ik na de prologue tegen kwam. :lol:

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Moet je btw kiezen voor Imperial of Stormcloaks of kun je lekker double timen? :cool:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    even in een spoiler

er is een achievement die "taking sides" heet dus volgens mij kun je maar 1 van beide factions joinen

Ik twijfel nog een beetje, volgens mij is dat Empire helemaal zo slecht nog niet. Die Strormcloaks vind ik maar een eng 'eigen volk eerst' kliekje :+

9. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Die burgeroorlog is sowieso epische gedaan vind ik
    in het begin koos ik er voor om mee te gaan met een stormcloack dude omdat de imperial army mij gevangen hield. Vervolgens kreeg ik sympathie voor hun zaak maar naar mate je verder speelt kom je er achter dat beide partijen hun voor en nadelen hebben. Zo zijn de stormcloak mensen rascistisch en is mijn Wood Elf al een paar keer door een Nord/Stormcloak dude gebasht vanwege 'mijn' afkomst. Episch gedaan, ik blijf dus onpartijdig zo lang ik kan terwijl ik eerst sympathie had voor de stormcloaks.

10. Seh

Seh Guest

Bwuh, ik heb voor de stormcloaks gekozen
    omdat ik dacht dat ze rebellen waren, fight the system enzo. Maar het zijn eigenlijk gewoon racistische klootzakken, alleen maar sympathie voor Nords. Terwijl ik een Dark Elf ben. :'-(

11. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Ik ga die spoilers echt niet lezen, maar ik denk dat ik voor de Empire ga :+

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik koos voor The Empire. Voorliefde voor alles wat met de oude Romeinen te maken heeft. :+

Het is idd wel een brute questlijn.

Verhaal van Skyrim nu ook uitgespeeld.

Op een gegeven moment het einde dus en dat was echt te episch voor woorden.

Voor mensen in mijn FL: Check niet mijn achievements van Skyrim. Die laatste is een dikke spoiler! :thumbs:

13. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Ja precies, Ik had dezelfde intenties maar niets is wat het lijkt in deze game.

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Wel apart van M'aiq, 200 jaar na Oblivion? Hoe kan hij nog leven?

Ik maakte me een beetje zorgen om de difficulty en het snelle levellen in Skyrim, want op master hak ik genoeg ventjes de pan in. Maar dit artikel legt uit dat het echt veel pittiger gaat worden na level 19, ineens kun je geowned worden door zo'n beetje iedereen. Dynamic difficulty.

http://www.vg247.com/2011/11/14/the-pearly-gates-assessing-skyrims-dynamic-difficulty/

15. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Wat ik ook zo goed vind gedaan is dat je niet aan één speeltype vast zit. Dan weer ff pijl en boog, dan weer met je 2h axe, dan weer dual magic...

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Why ?

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    M'aiq is gewoon een easter egg van Beth, dus daarvoor maken ze gewoon een uitzondering ;)

En ik vind het wel raar dat er mensen zijn die op Master het makkelijk vinden.. Maar misschien komt dat doordat ik met een Nord een sneak build ben gaan spelen :p.

18. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb half uur tot een uur gedaan om boven op de berg bij de greybeards te komen :thumbs:

weet iemand nou wat je precies met een BLACK soul gem kan? Verschilt die van de andere soulgems? Heb me in Oblivion nooit erg verdiept in alle magika, maar soul gems zijn toch om je wapens te enchanten ? En hoe vul je een soul gem ook alweer? 8)

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Even een vraagje ter verduidelijking... :)

Dus in het begin kies je Empire of Stormcloacks... ook ik heb voor de stormcloacks gekozen...

is dan je gehele main quest anders of blijft alles hetzelfde, dus wat nut heeft het welke kant je kiest?

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Black Souls zijn van humans.
    Normale Soul Gems alleen van animals (en undead). Je kunt er mee enchanten, en ook enchanted wapens mee herladen.

Ik heb al een quest marker voor Azura's Shine, maar een keer de voettocht wagen (ik heb geen pfeerd).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina