[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Het heeft geen invloed op de main story, je krijgt alleen de optie om die kant te joinen die je hebt gekozen maar je kan altijd voor de andere kant nog kiezen.

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ah oke,

dus eigenlijk heeft et niet veel nut?
    Ik ben eigenlijk gewoon beginnen spelen, ben wel bij the Companians gegaan maar voor de rest merk ik niet veel van mij Stormcloack keuze..
    krijg je daar ook missies voor ofzo?

3. BrAsKe

BrAsKe Foo Fighters

Leuk Bevonden:
    236
    Gvd. Ik heb begin vorige week de ce guide besteld op 12game.nl. Ik bel net op waar die blijft, omdat het boek op 11-11-11 zou uitkomen, zeggen ze dat zowel de ce als de normale editie niet meer geleverd zullen worden. Weet iemand waar die wel nog te bestellen is via internet. Zonder boek is ook goed, maar die guide lijkt me gewoon erg handig

4. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik heb met hem 'gepraat' totdat hij niks meer te zeggen had, krijg je hem later nog een keer te spreken over andere dingen? :). Hij begon tegen mij over shouts, dat er niks speciaals aan is want hij kan shouten wanneer ie wil, lol.

5. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Damn ben nu een tijdje aan het spelen en net level 14geworden. Zat een beetje op mijn map te kijken en kwam er achter dat ik alleen nog maar 1stad gezien heb van alle steden die er zijn. Toch maar eens onderweg gaan naar een andere stad reizen straks ^^

6. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74

Nou, 21-11-11 wordt 'em dus niet..
    Ajuheh guide :F:

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Oh en qua difficulty, ik moet zeggen dat het wel heel erg verschilt hoor. De ene keer hak ik door een zootje bandits heen en de andere keer owned een khajiit thief mij met een paar klappen. Ik kan het nu nog op master hebben staan, maar ik denk tegen level 19 dat ik het wel ga terugzetten dan.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Herkenbaar ;)
    Ik heb het hele weekend zitten spelen en nog niet buiten Whiterun en Solitude geweest.

@NaiZuro: dat heb je al gepost hier.

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Zeer herkenbaar :)

Zit op lvl 9 en heb nog een hele hoop quests te doen in Whiterun alleen, verder ook nog niet geraakt :cool:

10. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Nee hoor, beter lezen ;)

11. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Ik ben nu level 7 en ik eigenlijk moeite met zon beetje alles, ik versla ze door gewoon constant om ze heen te cirkelen zodat ze mij niet kunnen raken maar een paar keer raken en ik ben de lul.

12. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Check dit:
    Ik ben in het begin (toen ik moest kiezen of ik met die Imperial of Nord mee ging) met de Nord meegegegaan. Toen we uit Helgen kwamen liep ik met hem mee. Beetje praaten in zijn dorpje met zijn familie blabla. Je krijgt een quest erbij 'Join the Stormcloack Rebellion' (onder Misc). Later ben ik een Imperial messenger tegengekomen en die zei dat ze altijd op zoek waren naar sterke mannen of iets. Resultaat: een nieuwe quest onder misc; 'Join the Imperial Army'. Dus ik denk dat het geen drol uit maakt wie je in het begin kiest. Ik weet niet of je ze allebei kan joinen (het zijn niet bepaald elkaars vriendjes) maar daar komen we snel genoeg achter :b:

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ahja, nu je het zegt, ik heb die imperial missie ook pas gekregen, thx

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben een compleet andere kant op gegaan nu, ik nam de koets in Whiterun naar Dawnstar toe. Nu op weg naar Nightcaller temple...klinkt gevaarlijk. Das het nice van Bethesda games, iedereen krijgt quests op hun eigen manier en tempo en iedereen neemt verschillende wegen :D

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    haha ja die koets heb ik ook zien staan :)
    moet je daar zelf mee rijden of brengt ie jouw ergens heen?
    dus je hebt niks in White run gedaan? haha dat is echt wel cool

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Damn wat was die boss @ Hugh Gate Ruins sterk. Gelukkig had ik fire en magic resistent potions bij me.

17. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.338
    Ik heb nu een absorb magicka staf en als je dat niet hebt absorb health staf.

Geweldig, eerst kunnen ze je niet meer aanvallen, daarna gaan ze dood. Werkt ook op draken trouwens.

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Absorb/Damage Magicka tegen mages is wel een must, er zitten heel sterke bij.

19. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Noorderlicht boven Dawnstar _O_

20. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nog niks gedaan in Whiterun nee. Ik was benieuwd hoe dat nou in zijn werking ging, reizen per koets. Dus ik probeerde dat uit en koos een gebied uit, je krijgt dan gewoon een laadscherm en je bent op de bestemming.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina