Ah ja, stom. Ik zie het nu staan bij de wapens. Thanks. @ Hierboven: ik denk naar (goud)mijnen gaan. De ores kun je omstelten naar ingots. Dan kun je er sieraden van maken.
Weet iemand waar de Dwarven mine is? Zo ja, zou je het mij a.u.b. kunnen vertellen? Ik denk dat hij met 'gold' geld bedoelt.
Als je verder bent met de main story, kom je op gegeven moment bij een dwarvenmine.. Alftand, dichtbij Winterfold Hier 40 ores uit kunnen halen ofzo lol
Bedankt man! Ik ben nog steeds verliefd op smithing. Toen ik vroeger jarenlang RuneScape speelde, was smithing één van m'n grootste hobby's!
Zijn er reeds items gevonden die je zichtbaarheid verminderen. Mijn favoriete outfits in Morrowind en Oblivion. /edit (Voor de duidelijkheid, ik heb het dus over Chameleon enchanted items.) /edit Weten we dat ook weer, Chameleon is er helemaal uit in Skyrim, zonde!
Twee (misschien een beetje newbie vragen) vragen. Maar waar vind je ore? Moet je dat echt zelf minen? En hoe smelt (of waar) ik dat vervolgens om?
Minen met een pickaxe en dan omsmelten bij die smeltovens die vaak buiten de mine zijn te vinden. Soms staan ze ook bij de smid.
Ook erg tof die crafting skills! Ik ben ook altijd overal alle pelts, ores, ingots, soul gems en ingrediënts aan het verzamelen/stelen. En dan eens in de zoveel tijd van alles maken en verkopen. Krijg je ook nog een rete veel skillpoints voor. \o/
Er is ook gewoon de Shadow Stone natuurlijk, alleen nog niet gevonden. Tot dusver alleen the Apprentice birthstone gevonden!
Je gaat wel een mooi armor setje + latere upgrade / power van / voor het setje hiervoor vinden als je Spoiler de Thieves guild questline helemaal heb gevolgd