[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 9 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Rechts van Stonecliff Bluff is een gebouwtje dat afgesloten is. Binnenin lijkt een lifstsysteem te zitten, krijg de deur alleen niet open! (Links van de trap ligt een rugzak met een waardevol sierraad trouwens). Wie helpt!

2. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    aan de ene kant is dat een goede manier om snel op aan gebieden te komen die je nog niet bezocht hebt, maar langs de andere kant mis je ook al die gebeurtenissen onderweg :)

3. Seh

Seh Guest

Waar kan ik dingen als Invisible spells e.d. kopen? Of moet je daar een bepaald level voor zijn?

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    ALs ik al vergeten was waarom ik RPG's zo geweldig vind, dan weet ik het nu weer helemaal. Damn, wat een beest van een game. Primair hunter (bow), secundair thief (sneak) en wat magic on the side. Net mijn eerste dungeon gecleared, prachtig!

Ik heb het hier nog niet gelezen, maar wisten jullie dat je van je favorites 2 aan een sneltoets kunt binden, nl (left) en (right). Door deze in het favorites menu ingedrukt te houden wijs je iets toe. Dan kun je in game in realtime wisselen tussen wat je op (left) en (right) hebt staan !

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Very true, en normaal doe ik dit ook niet. Dan ga ik netjes alle gebieden af die in de buurt zitten van het begin, maar ik wilde die koets eens uitproberen, wilde niet gelijk één van de grote steden bezoeken dus koos ik Dawnstar, Eenmaal daar aangekomen ging ik een inn binnen en voor je het weet heb je weer een quest erbij.En deze klinkt te cool om te negeren :D

6. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk in de winkels (trade winkeltje of magic shop) bij de sectie Books. Soms zitten daar spell books bij, zoals invisibility for 30 seconds. Volgens mij heb je verschillende niveau's qua sterkte van je spell. Moet je trainen. Ik denk dat invisibility bij Illusion magic hoort. Daarnaast heb je scrolls, dat zijn spells die je 1 keer kan gebruiken, maar die kan je ook in de net genoemde winkeltjes vinden. Winkeltjes vind je in de dorpjes.. niet elke heeft een magic shop :p

ps het noorderlicht is echt heel mooi!

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  7. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik had net ff wat goeie shizzle geloot, wil ik et gaan verkope hebbe al die winkeliers weinig geld bij hun.. weet iemand een shop waar de winkelier een rijk gevulde zak heb??

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Nee, maar eigenlijk heb je gelijk om het wel te doen.
    Zo ben je maar even het spel op een heel andere manier aant spelen als de meesten onder ons! dus das wel mooi!

een vraagje hierbij
    in whiterun kom je normaal je eerste draak tegen, ben jij nu al andere tegengekomen, of klopt het dat je eerst de draak in whiterun moet zien om alle andere draken tegen te komen?

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Dat vind ik ook echt een dik minpunt. Verkopers hebben maar 1000 gold max, ik heb nog nooit gehad dat ik alles in 1x kon verkopen. :mad:

O had ik geen eens door! Pff, gecancelt. Best kut :mad: Ik wil wel de CE dus ik zoek verder.
    Lame dat ze hier nu pas achter komen :mad:

Als iemand een adresje heeft voor de CE hit me up.

Waar zit die? Volgens mij heb ik die laatst ook gedaan namelijk (er vanuit gaan dat je High Gate Ruins bedoelt).

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  10. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk het wel! ik zou het niet weten, maar toen ik me eerste had verslagen volgende al heeel gouw een nieuwe draak

11. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Godver de godver YourGameZone. :mad:

CE Guide op tijd besteld. Eerst een mail dat het de 21ste werd, nu is die in eens geannuleerd.

Het was mijn eerste bestelling bij hun, maar ook meteen de laatste. :mad:

Iemand een internet adres in Nederland waar ik nog de CE guide kan krijgen???

12. gerowniko

gerowniko ME3 Apologist

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt wel perks waardoor merchants meer gold bij zich hebben, alleen ben je dan behoorlijk wat perks kwijt voor je die kunt unlocken geloof ik.

Ik vroeg mij af: krijg je na level 50 nog steeds perks elk level? 49 perks is namelijk aan de krappe kant, heb veel leuke perks gezien en ben zeker wel van plan om door te gaan na level 50. Kom veel tegenstrijdige antwoorden tegen, dan zeggen mensen weer van niet en dan weer van wel, schijnbaar was het eerst niet zo en heeft Bethesda het later verandert dat het wel mogelijk is, als iemand mij hier een definitief antwoord op kan geven zou ik erg blij zijn. :)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik voel me nu ook wel genaaid, op eBay zijn de prijzen ook de pan uit gestegen, terwijl ze 2 weken geleden gewoon 30 euro waren. Nu vis ik dus compleet naast de boot.

14. LuckyLuciano

LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

Leuk Bevonden:
    30
    Vis je achter het net ? Of mis je de boot ?

15. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dit nog steeds niet wanneer je een perk bij een skill kiest:

Er staat 'requires 30' (met rood aangegeven). Wat betekent dat? :eek:

EDIT: Oh, what the fudge ben ik weer dom bezig. Haha, dat betekent natuurlijk dat m'n Smithing level 30 moet zijn... |:-

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Kun je voorstellen hoe teleurgesteld ik was!

17. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Even een vraag.
    Klopt het dat je pas begint met het tegenkomen van draken nadat je een bepaalde missie van de main quest hebt gedaan?

Ik heb dus al deze dungeon gedaan, daar vond ik ook een dragon shout, maar er was geen draak te vinden.
    Ik kwam bij deze dungeon voor een side quest.
    [yt]ic6dKnv3WdU[/yt]
    (06:35)

Zo ja, zal ik al aan de main quest beginnen zodat ik ze kan tegen komen of niet? :eek:
    En, is het waar dat er altijd draken zijn op plekken waar je shouts kunt vinden?

18. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.381
    Nee heb ook wel eens een shout in een dungeon gevonden waar ik een dragon priest moest verslaan.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    @ Daz: Dat klopt. ;)

20. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Tip: als je gaat trouwen, trouw dan met Ysolda en vraag dagelijks naar de winst van haar kraampje ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina