@Svenja Als onze website beheerder geen fatsoenlijk beveiliging heeft en we om de dag gehackt worden, zal ik maar een site/forum maken.. @Dagger Nee want als je het in 1 topic propt, zit je verschillende mensen verschillende antwoorden te geven.
goed dat je clan nog bestaat, en hij ook nog fanatiek bezig is met trainingen etc. Hoe gaat het op de MLG/decerto ladders?
Dit was inderdaad een serieuze vraag. Wat noem je een training? Wat ga je doen dan? En speelt Duwv ook "Decerto"?
Toernooi New Year Tournament Op 30 - 12 - 2011 ( MW3 ) Prijs 800 Microsoft Points Inschrijven Schrijf je in, zonder inschrijving geen toegang! Schrijf je hier in: http://duwv.forums.lu/contact Meer informatie volgt.
Inschrijfkosten Nee Wie krijgt de prijs in ontvangst? Het winnende team, de hoogste speler. Gamemode Team Death Match met een iets hoger eind-score. 4 vs 4
Omg.. grootste fail ever tdm als gamemode pakken. Totaal geen balance je pakt een kill en campt hem als de malle. Maak dan gebruik van DE rules ofzo zijn zo net gereleased kijk op www.decerto.net . En ik heb geen idee of iedereen zin heeft om op oud en nieuw een toernooitje te gaan spelen?
Iedereen maakt een wedstrijd zoals die wilt. Vind je de regels niks doe je niet mee. Ik vind het wel iets hebben, gewoon lekker ouderwets TDM bam. Maar als je de 800 MSP maar 1 keer weg geeft, dus voor 1 iemand. waarom dan niet gewoon een FFA contest? bijvoorbeeld eerst allemaal tegen elkaar. de eerste ** gaan door naar volgende ronden. Daarna 1 vs 1 ofzo.
Ik vind hier dat visual vinez gelijk heeft.. Je organiseerd een toernooi om te zien wie het beste is.. Met een spelletje als TDM kan je niet bepalen wie het beste is. Het zegt alleen wie het best kan campen.. Ik zou voor een gamemode als CTF, DOMO kiezen. En als je iets wilt wat op tdm lijkt, zou ik voor kill confirmed kiezen.. 1x 800 ms points? dat is vragen om ruzie
en in CTF of DOMO word niet gecampt? zodra je overschot hebt ga je zitten en defend je. is zo met elke game mod en elk spel. Word er iets door hun terug gecapt, snel naar de andere vlag, cappen en zitten.
Wat je hier zegt klopt ook echt niet en dat weet je zelf ook. En je kan het al helemaal niet vergelijken met tdm.
de TDM's die ik heb gespeeld was sowieso niet alleen campe... misschien dat er wel lame teams bij zitten maar er is toch gewoon een spectator? een admin die er wat van kan zeggen? op MOHAA heb ik zoveel TDM gedaan in wars. ging gewoon normaal.... dus ik snapo de ophef niet =)