[XOne] Call of Duty: Modern Warfare 3 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Lijpe Mocro, 9 nov 2011.

1. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb toch even gezocht op internet maar die lag problemen zijn enorm. Door een lag compensation hebben betere verbindingen er meeste last van. Theater mode zou ook voor lag zorgen heb ik maar uit gezet.
    Dit filmpje geeft goed weer waar ik last van heb:
    http://www.youtube.com/watch?v=BnTKDAX-uV4

Met name dat voorbeeld in die sneeuwmap heb ik werkelijk constant.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Hoe werkt dat levelen vant je wapen nou eigenlijk? Ik heb inmiddels de M4A1 bijna 28, maar ik heb geen idee waar ik nou precies XP voor krijg als ik ermee schiet?

3. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Is het nog mogelijk om in te stellen dat je bij het sprinten de linkerstick 1 keer indrukt, of moet je hem ingedrukt houden?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Dat idee had ik al, client side lag compensatie zoals dat in BFBC1 ook zat.

Irriteer ik me kapot aan. Welke idioot verzint het om dit na 7 delen zo uit het niets maar even te compenseren.

Trap gewoon iedereen met een ping van boven de 30ms de match uit, dan hebben we ook geen last van lag :+

Nu moet je dus maar hopen dat je met allemaal nederlanders met een goede verbinding in een room komt :mad:

Ga van het weekend wel even mn xbox live traffic shapen om te kijken of het echt zo werkt

5. Arsenal2003

Arsenal2003 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb lang MW2 door gespeeld en daar was het gebrek aan lag veel beter dan Black Ops en nog meer dan MW3.
    Dacht eerst dat het aan mij lag ben toen stuk defensiever gaan spelen maar wordt nog steeds door 1/2 schoten van afstand neergelegd door een M4 of een ACR. Maakt voor mij op het moment het spel vrij onspeelbaar. :mad:
    Terwijl het spel me vrij leuk lijkt, zeker nu het erop lijkt dat men de Spas iets verbeterd heeft.

6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Als je een kill maakt in team deathmatch met een m4a1, daar krijg je 100 punten voor. Die 100 punten worden bij je weapon lvl geteld. Dus bij S&D krijg je per kill 500 xp voor je wapen. Daarom is het ook handig de challenges voor de attachements voor dat wapen te halen want dat helpt toch behoorlijk bij het levelen van je weapon level.

7. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Hier heb ik ook last van. Echt focking irritant! Een regelrechte gamespoiler voor mij. Daarom speel ik nu eigenlijk voornamelijk survival. Blops had hier ook last van, maar in MW3 lijkt het nog veel erger. En ik ga echt niet mijn internet verbinding verlagen, zodat ik er dan minder last van heb. :+

Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  8. MonkeyBrainsNL

MonkeyBrainsNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    120 mb pakket van Ziggo, geen last van lag moet ik zeggen 1 op 1 win ik veel, maar verlies ook wel eens..

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gebeurd mij in dit spel te vaak dat ik dood ga nadat ik achter een muurtje ben gerent zoals te zien is in dat eerste stukje van dat filmpje, ik stoor me hier ook helemaal kapot aan.

10. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb 30mbits down en 3mbits up (ziggo z2 pakket) en dan zou je gewoon nergens last van moeten hebben. Het ligt gewoon aan dat verrekte host-systeem. Ze moeten gewoon dedicated servers opzetten.

11. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Alles wat in dat filmpje gebeurd, gebeurd mij te vaak.

12. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand Elite TV al werkend?

13. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Thanks man, duidelijk!

@capullo, nee niks waar Elite bij staat werkt nig niet goed.

14. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Ja heb toe straks wat filmpjes gekeken (wel gewoon op internet en niet via me xbox)

15. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toch echt het idee dat ze met Elite er geen flikker aan doen om het werkend te krijgen, ze wachten gewoon totdat mensen het zat zijn en dan haken er genoeg af zodat ze dan ook geen extra servers moeten kopen:mad:

16. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gebeurt mij ook gewoon te vaak. Af en toe is het wel grappig eigenlijk vooral als je dan de killcam ziet, want op de killcam ben je nog lang niet achter dat muurtje of weet ik wat haha

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Niet echt leuk al zeg ik het zelf. Maar het zal allemaal wel beter worden. Kinderziektes heb je altijd in het begin.

18. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    Staat gewoon niet goed afgestemt lijkt wel.

Was me al eerder opgevallen in vorige delen (dacht mw2), maar niet zo erg als dat filmpje.

19. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar kun je zien hoeveel xp je nog moet voor je wapen, zit op 30 met de scar-l
    Beestenwapen_O_

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Na een potje op game summary drukken. En dan of bij de eerste of eentje naar rechts. Daar staat dan hoeveel je nog moet ;)

Deel Deze Pagina