[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker bizar alle profiel gevoelige data is er af... Kun je hem verder ontleden? Via usbxtaf ?
     
  2. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Is mij niet gelukt. Alleen importeren..

    Sent from my HTC Desire using Tapatalk
     
  3. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Het probleem waar het eventueel aan zou kunnen liggen, zou de foldernummers kunnen zijn onder content, e.g:

    Data Partition - Content - E00001B[..] - 4B4E0837 - 00[..]001

    Wellicht zou de oorzaak kunnen zijn dat één van deze nummers xbox gelieerd is, maar dit is slechts een theorie nergens echt op gebaseerd.

    Bestanden kopieren van de usb stick met xtaf naar een gewone windows folder is wel mogelijk, maar helaas kan ik maar één bestand per keer doen, dus dat zou betekenen dat ik er een uurtje ofzo bezig ben ermee, iets wat het oorspronkelijke probleem niet oplost, maar wat eventueel wel als oplossing zou kunnen dienen als mensen alsnog 't met de jupiler lega willen spelen. Men zou dan op de oude manier de bestanden zelf injecteren in hun bestaande profiel..
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  4. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gelieerd lijkt me niet... Ik heb namelijk de file van daymos gebruikt...
    Maar bij mijnbroer deed die het eerst wel (overzetten via usb) maar later overzetten Champions league teams lukte ook niet... Remember... Dus er zit ergens een file denk die niet mee werkt... Vandaar mij vraag of jij hem verder kunt ontleden (heb ik de tools niet voor) ook de kennis niet!
    Wat betreft je screen... Wat wil je daar mee zeggen :p :x
     
  6. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet veel, behalve dat er één mapje maar gebruikt wordt. Wat ook zo hoort :p. Verder ontleden heb ik de kennis niet voor, omdat het gaat om 3/4 type bestanden waar ik echt geen idee van heb.. Ik vrees dat we moeten wachten op Daymos, óf het alternatief, kijken of er een simpele manier is om de bestanden er één voor één af te kopieren, in een mapje te zetten, en dat mapje te uploaden :p. Horizon kan volgens mij wel alle bestanden in één keer er af kunnen halen, maar op één of andere manier loopt het programma vast als ik dieper in de structuur ga (ik ben een Mac user, dus ik moet windows simuleren.. en dat gaat niet zo rap :p)
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2011
  7. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Overigens Tuur.. Potje ;)?
     
  8. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaai helaas lig al in de mand... Morgen weer vroeg op pad.
    P.s. Pm ff je adres kijk ik ff of ik binnenkort in de buurt ben.
    Drop ik ff werkende usb... Kijken of we die dan samen aan de praat krijgen.
     
  9. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Late reactie misschien, maar hoe denk jij dit met tactieken te verbeteren? Welke instellingen zouden we kunnen gebruiken?

    Meer algemeen: Komt er nog een gameplay-patch o.i.d. die er voor zorgt dat de CPU minder inzakt? Ik vind op deze manier tegen de CPU spelen niet leuk (en dat is een understatement).
     
  10. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens wie kan me dit uitleggen aub!

    Ik wil absoluut niet stoer doen ofso.
    Ik had vandaag een potje gespeeld tegen een Jeanpierre uit UK.
    Ik had 2 potjes tegen hem gespeeld toevallig kreeg ik 2 keer de zelfde tegenstander.
    De eerste wedstrijd won ik met moeite met 4-2. Daar was ook niks aan de hand.

    2e wedstrijd gebeurde het.
    Ik stond op 595 punten en wou zeer graag naar de 600.
    In de eerste helft stond ik al met 5-0 voor( met veel geluk, alles wat ik raakte zat erin)
    Oppeens kreeg ik rechtsonder dat cirkeltje als iemand zijn verbinding verbreekt.
    Spel viel weg met de melding: deze wedstijd word gestaak omdat de verbinding slechter is geworden.
    Dus ik dacht, ja dan zijn de punten wel binnen maar wat bleek...Mijn punten gingen weg en hij kreeg de punten van een volle windstpartij. Ik stond opeens op 577 punten.
    Dit is toch niet meer normaal ofwel. Kunnen die jongens waar je tegen speelt dit zelf doen of komt het door konami.?
    Nou begon ik met 581 punten dus de schade valt wel mee maar dit slaat toch gewoon nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  11. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Er valt niets uit te leggen. Het is een technisch probleem.
    Ofwel er ging iets met je internet-verbinding fout zonder dat je het merkte, waardoor jij een nederlaag kreeg, ofwel het is een bug in het spel.
     
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Speelde gisteravond een potje online, uiteraard weer tegen Barcelona. (dus nam ik Bayern maar ipv Utrecht)

    Die gast kreeg kans op kans maar er ging niets in, nadat ik in de 80e minuut eindelijk eens dichtbij zijn doel was gekomen haalt ie me onderuit in het strafschopgebied, pingel, 0-1 voor mij.

    Ik vermaak me steeds beter met deze game. :p
     
  13. Mr.NrG

    Mr.NrG Voetballen is kunst

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Internet probleem

    Beste vrienden, collega's en PRO fanaten,

    Een vriend van mij zit met een probleem. Sinds gister heeft hij XBOX live, en hij kan alleen 1v1 klassement macthes spelen.

    De foutmelding IN pro12 zegt:

    "Je kunt alleen 1v1 klassementmatches spelen in match.

    Dit is vanwege beperkingen die via de netwerkapparaten die je gebruikt aan je verbinding zijn opgelegd.
    Dit probleem kan worden opgelost door je hardware rechtstreeks aan te sluiten op internet of door je netwerkapparaat in te stellen zoals je router."


    Iemand een idee wat hij exact moet doen?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Helemaal niet.
    Het is algemeen bekend dat die gasten gewoon een CPU killertje runnen op hun PC, of een netwerk killertje. Dan sluit je het internet dus niet af, maar is de connectie zo slecht dat het systeem de wedstrijd afsluit.
    Op de een of andere manier lukt het ze dan nog om de connectiefout bij de tegenstander te leggen. Maar dat is zeker geen bug, want ze doen het met opzet.
     
  15. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn NAT staat op strict. Zoek op google naar hoe je je NAT op open moet zetten en dan moet het goed gaan
     
  16. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dat is dan wel ziek als je zo wilt winnen :mad: Werkt dat ook met andere spellen? Ik bedoel, als het daar niet werkt, dan kan je het toch een programmeer-fout van Konami noemen.
    Het geeft maar weer aan dat je maar het beste tegen mensen kan spelen die je kent.
     
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Tja ziek, zulke mensen heb je nou overal. Ikzelf speel vooral voor m'n plezier, anderen gaan erg ver puur om te winnen :p.

    Of het in andere spellen voorkomt weet ik niet, maar het moet geloof ik wel makkelijk op te lossen zijn...
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb ook al 2x gehad dat ik tegen een vriend speelde en zijn xbox vast liep/internet eruit knalde en we beide een melding kregen dat we een 'boete' ervoor kregen (en dat terwijl het een player match was 8)).
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Dyonko, kunnen wij zo een pot spelen voor het toernooi? Ik ben tot 20:30 thuis daarna ben ik weg.
     
  20. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens Daymos is het de 228 error...? How to fix... Nog geen oplossing!
     

Deel Deze Pagina