Hallo, Ik heb vandaag een nieuwe Xbox Slim gekocht aangezien mijn oude xbox mijn disc niet kan lezen. Toen ik thuis kwam heb ik de xbox aangesloten en heb alle stappen gevolgd, Maar toen ik bij xbox live kwam moest ik een update downloaden maar dat lukte niet. Toen heb ik de update via pc gedownload en weer op usb gezet en in me xbox gezet maar dat lukte ook niet. Toen deed ik test connection en bij Internet - Xbox live stopte hij een ik moest port 3047 openen heb ik gedaan maar geen resulaat. Bij me andere xbox kan ik gewoon online
Komt misschien omdat je zelf ook niet echt moeite lijkt te doen om je probleem uit te zoeken.. Begin eens met je netwerkinstellingen te posten en na te gaan of die anders zijn dan in je oude xbox Of post de error code die je krijgt als je xbox live connection test doet Of sterker nog, al eens overwogen om die error code in Google in te voeren? is er misschien nog portforwarding actief naar het IP adres van je oude xbox?
Ik zou ff de helpdesk bellen. Ik heb ff voor je gegoogled en kom er zelf ook niet uit. Uiteindelijk kwam ik hier terecht en nu ben ik afgeleid.
Bij portforwad.com sld ik mijn router kies dat staat er boven Static IP en dat ik die stap niet mag overslaan, Er staat namelijk dat ik mijn PC een static IP moet geven
Op de xbox of pc ? Want gisteren heb ik bij me pc een andere IP te geven maar als ik thuis kom zal ik alles op auto zetten.. En waarom moet ik nou een port openen op een slim en mijn vorige xbox niet ? daar kom ik makkelijk in
Hier nog even sjekken en gaan met die banaan... http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Sweex/RO003/Xbox_Live_360.htm
Ik ben nu op school maar dat heb ik gister gechecked en er staat UpnP Enabeld @MonkeybrainsNL Dat snap ik niet die website : Ik weet niet wat ik moet invullen bij IP adress welke IP ik moet gebruiken.. en ik moet port #3047 openen dus ik moet alleen 3047 typen en niet de overige cijfers die ik zie op de site ?
Als je door de bomen het bos niet meer ziet is het het beste om even van voor af aan te beginnen. Makkelijkste is als je straks als je thuis bent even - In de netwerkinstellingen van je xbox alles even op Automatic zet - In je router even goed kijkt of er nog portforwards zijn. Zo ja, haal al deze losse regels wel en herstart je router - Zet Upnp aan in je router en herstart hem nogmaals - Doe de xbox live connection test en laat ons weten wat er dan gebeurd