Door de week kan ik het meest op maandag of dinsdagavond, woensdag is natuurlijk het meest ideaal als we op zondag ook racen, kan ik op zich ook vaak wel.
Idd een goed idee. Als de snelste rijders de tweede race achteraan beginnen krijg je wel de mooiste gevechten en blijft het veld dichter bij elkaar zitten. Ben voor de Peugeot 207 S2000. Heerlijk autootje (of toch liever de Tesla?)
Tja, inderdaad kost je 2 plaatsen omdat uitwijken niet meer mogelijk is ....., maar dat hoort er nu eenmaal bij dus no hard feelings. Was overigens wel een leuk gevecht zo om die 6e plek. Na mijn pitstop. Ik stoorde me wel overigens tijdens de hele race aan het getetter van een aantal in mijn oor. Het is inderdaad maar een spelletje en !!hallo!! we hoeven ons brood er niet mee te verdienen. Zal wel allemaal in het heetst van de strijd gebeuren, maar het mag wat mij betreft iets minder. @ Koellebobes: Begin dus de volgende keer niet meteen te schreeuwen dat je er voorbij moet omdat je DENKT dat je sneller bent. Vervolgens reed ik gewoon bij hem weg (ronde 8/9). ALs Styl3dd of DENVAN in mijn achteruitkijkspiegels verschijnen weet ik wel hoe laat het is, dat kunnen ze volgens mij ook wel beamen . Zondag a.s. is asjemenou75 er weer bij!
ik heb genoten van de champagne, zal wel niet vaker voorkomen dat ik het podium haal! Mijn doelstellingen heb ik voor dit seizoen behaald! Vind het een leuke opzet om zo lekker te racen, begin me wel wat meer te irriteren aan de Seat! Als je eenmaal aan het rijden bent is en weinig kunst aan om hem op de baan te houden en heb je dus niet veel fouten (die je met een snellere auto vaak wel hebt) Maar om te beginnen is dit een mooie klasse, volgende keer een standaard S klasse auto?
Mocht er ooit een cup komen met een snelle auto dus S klasse of hoger dan ben ik van de partij. En dan het liefst met een RWD. FWD en AWD kunnen mij niet echt boeien
Ik ben wel voor variatie, maar deze seat is best vaker te gebruiken, vind ook dat we het laagdrempelig en leuk moeten houden. En als je al ziet hoe groot de verschillen nu al zijn en wat voor botsingen en schade er nu al is moeten we niet meteen naar een rwd s-klasse gaan.
Ben ik het mee eens! Ben ik het mee oneens! Ik vind juist die cupfights in A klasse erg tof. Ik zou liever een Megane RS cup willen dan een S fight waar het duidelijke niveauverschil nog meer naar voren komt.
S klasse kan misschien nog net maar je moet niet hoger gaan. Je krijgt dan de niveauverschillen die zo groot worden dat een race compleet uiteen valt. Ik denk dat de Peugeot een mooie opvolger wordt voor een volgende cuppie. WIE ZEI TESLA!? Wat heb ik me gister lopen ergeren aan die auto haha. Was trouwens weer effe leuk racen!
Gaaf om te lezen dat men een vervolg cup wil opzetten en leuk dat er mensen zijn die de zaken allemaal "adminstratief" willen bij houden. BASSIE!! Ma, di,do en vrijdagavonden zijn voor mij avonden waarop ik in principe kan. Vervolg op deze cup lijkt me leuk, met name meerdere wedstrijden verdeeld over een aantal dagen zoals nu gebeurt. Misschien is het een idee om een klasse met een maximale PI aan te geven, kan iedereen zijn eigen auto kiezen, tunen en upgraden ? Ik zou overigens ook niet meteen naar de R1 klasse willen.
http://forums.forzamotorsport.net/fo...d/4905856.aspx Dit linkje poste antraxxx in het tuning topic. Is echt wel handig @ Lircky SCHADE AAN! =)
@ asjemenou geen probleem kleine moeite Sorry voor dubbelpost ben dom bezig.. haha druk quote mezelf ipv bewerk
Ja die link heb ik hier gedumpt Maar nu heb je toch echt wie het beste kan racen. Niet afhankelijk van andere dingen zoals tunen.
We kunnen er ook voor kiezen een bepaalde auto te nemen met een standaard tune die iedereen gebruikt. Met de Clio V6 zou je ook een leuke cup auto hebben, zeker als je hem wat aanpast naar 'race-standaard'. Het is een leuke auto, vrij rap maar ook weer niet te moeilijk te hanteren. Zo zijn er natuurlijk ook nog wat andere auto's die interessant zijn.