[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Haha ja vanochtend ging ik pas om half elf m'n mail lezen :lol:

@AVHAHA: ik moet hem toch in de gaten houden! :cool:

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Geouwehoer over Skyrim lezen > de rest van het internet

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    :lol: same here..

en dan ga ik weer even werken en dan lees ik weer een uur op het forum ofzo :p

4. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    fixed :'-(

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik ga hier ff opt werk de afwas doen,

want wat je vuil maakt moet je ook afwassen hé *)

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Hier maken ze gebruik van Webroot services.
    Ik moet elke keer om toestemming vragen wil ik op bepaalde sites komen :lol:
    Heb 1x iemand over de telefoon horen praten over 'Xboxworld' :lol:

7. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die een plaats weet waar je grotere soul gems kan kopen dan petty (magic shops al geprobeerd, niks gevonden jammer genoeg)? Want hoe groter de soul gem, hoe beter en groter je enchantment op een wapen. :)

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wel handig als je ergens heen MOET. Ik moet afstuderen, gewoon thuis, waar het Skyrim doosje constant lijkt aan te staren.....'speel mij'.... 'speeeel mij'

Zeg maar dag tegen je deadlines :'-( :emo:

Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Wat je zegt. Als ik thuis zou zitten, zou ik ook veel te veel verspillen aan Skyrim. :+

Die 36 tot 40 uur op kantoor, is wel goed dan. 8)

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Geweldig om tegen een zootje magiers te vechten die allemaal van die spark magic op je afschieten, ziet er gewoon echt gaaf uit. Net een stuk met drie van die magiers en een paar orcish warriors, dus ik schoot fury op twee van die magiers en toen rustig van afstand gekeken hoe ze elkaar afmaakten.

Ook ben ik heel erg blij met de kleine veranderingen, zoals dat je nu niet meer overal alchemy kan gebruiken, en dat je dus gewoon overal level up kan doen, niet meer zoals in Oblivion dat je persé moest slapen. Tot nu toe is alles wat Oblivion 'verkeerd' deed, volop verbeterd.

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Vielen ze jouw dan niet aan omdat jij de aanval deed, of was dit in sneak mode en hadde ze jouw niet gezien? :)

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Komt door de Fury spell, dan gaan ze elkaar aanvallen.

13. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    cool, wist ik niet :)

14. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Bah, mijn eerste vastloper :mad:

15. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Allright dude's, ik ga hier opruimen en naar huis toe..
    zwaar kut dat ik geen Skyrim kan spelen vanavond :)

tot morgen heren! _0/

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    See ya 0/ <3

17. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Magie is zoveel verbeterd. Gister kwam het opeens in me op om in de ene hand stroom te nemen, en de andere vuur. En dan tegelijk casten op een vijand. Tering wat is dat awesome! Gek genoeg duurde het dus vrij lang voordat dat in me op kwam dat dat dus kan. Alsof ik nog vast zat in de oude speelstijl.

Gister ook voor het eerst de spreuk 'candlelight' gebruikt en die ziet er grafisch gezien gewoon echt prachtig uit. Kleine prisma-achtige effectjes die het net even wat gelikter maken.

Wat ook awesome is, is hoe een krachtige spreuk uit een scroll zich opbouwt. De bewegingen die je met je handen maakt om hem op te laden en dan BAM! (zo'n grote vuurbal jonge). Veel cooler dan zo'n gaar bolletje vuur wat je afschoot in Oblivion.

18. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Paar vraagjes:

Als ik een huis binnen sneak dan staat niet bij alles 'steal' erbij, sommige dingen kun je dus gewoon pakken?

Klopt het dat companions permanent dood kunnen? Bij mij is Faendall in een dungeon onderuit gegaan en niet meer opgestaan en ik ben verder gegaan. Hij is niet meer te vinden in Riverwood.

Als iks containers open staat de naam van sommige items in het rood, wat betekent dat /?

En tot slot, ik ben bang dat ik lats heb van een nasty bug ... Mijn archery skill is 38. Maar als ik bij skills kijk staat er in dikke rode leters 25. Ik heb al gekeken bij magick effects, daat staat niks bij. Ik heb al geslapen, cure desease gedaan en naar de shrine in Whiterun geweest, maar hij blijft op 25 in het rood staan. Iemand enig idee hoe, waar, wat?
    Hoop niet dat dit een permanente bug is, want dan is mijn character naar de maan 8)

Ik ben niet de enige blijkbaar...

19. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Na ongeveer dertig uur maar eens een tweede stad bezocht, Solitude. Jezus wat is dat groot, en meteen weer duizenden quests erbij. En dan zeggen ze dat Skyrim klein is, pfff. :'-(

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

Dat moet 1 of ander negatief effect zijn. Anders is die rode kleur van de stats niet te verklaren. Heb je al je equipment ook al eens af gedaan? Kijken of daar iets tussen zit wat je archery beinvloed zonder dat je het in active effects kan zien?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina