[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

1. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet die code ook hebben aaaah :p Op Ebay is ie al 20 euro waard.

2. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn... pre-order bij bol.com en geen Genki download code

3. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop voor je dat de ontwikkelaar met een oplossing komt. Je bent niet de enige met dit probleem: http://www.saintsrow.com/community/go/forum/view/136781/230191/SR3_General_Discussion

En ze moeten Genki ook gewoon op de Marketplace gooien. 100% plezier voor iedereen.

Season Pass gaat trouwens twintig dollar kosten. Die kregen ze er in de VS trouwens gratis bij.

http://www.saintsrow.com/community/go/thread/view/136781/28687255/Seaon_Pass_Details

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Staat al online, 1600 punten. Ook een shark pakket en een pakket waar je cheats mee unlocked. Tegenwoordig moet je ook al betalen voor cheats? :emo:

5. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Volition moet uitkijken hiermee. Nu al rotzooi met Genki, mensen die het niet ontvangen, en straks misschien teveel geld vragen voor afzonderlijke DLC. Hoop het niet natuurlijk :p

6. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Heb de mijne ook binnen en idd ook zonder Genki. Ik heb THQ al gemaild en in eerste instantie zeiden ze dat hun geen DLC codes hadden om me te verstrekken en dat ik de game dan moest terugbrengen aangezien ik duidelijk niet had gekregen wat ik had gereserveerd. Ik heb zojuist nog een mailtje gestuurd dat de winkel waar ik hem gekocht heb geen andere versies had ontvangen en dat hun mij dus ook niet verder kunnen helpen. Tevens maar even verwezen naar hun forum, dus mochten ze nog niet van op de hoogte zijn dan hoop ik dat ze forum op zijn minst ff bekijken. Laat wel weten wat hun reactie op mijn 2de mail wordt. Wie weet bieden ze nog een oplossing.

Gelukkig is de game ook top zonder de DLC maar hoop stiekum toch dat ik Genki nog ergens weet te scoren.

7. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Oh de game is zeker tof zonder die DLC maar tja je hoort het natuurlijk wel te krijgen. Ben benieuwd naar hun vervolgreactie. Niet normaal trouwens wat mensen bieden op de Genki DLC op eBay. Zo twintig tot 35 dollar :lol:

8. pApzAkkii

pApzAkkii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff snel een vraagje over het creëren van je personage. Mijn broertje is net begonnen met het spel, en heeft net de eerste missie klaar, en kan dus een personage creëren. Nou staat er nergens een optie om kleding te veranderen, het is puur het uiterlijk en accessoires.

Ik zelf heb via internet wel een personage gemaakt, maar ik kan nu ff snel niet meer vinden waar dat was. Weet iemand dat?

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die genki dlc ligt echt in geen enkele retail winkel lijkt het... echt kut want ik moet gewoon een exemplaar hebben dat genki bevat...

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Niet doen, ik heb de game vandaag mogen ruilen omdat hij me zo zwaar tegenvalt. Ik heb echt genoten van deel 1 en 2 omdat je zoveel kon customizen en zoveel meer dingen kon doen.

Saints Row 3 is gewoon minder van alles maar dan in een mooier jasje, het valt me echt tegen dat je je cribs niet meer kunt customizen. En ook de kleine dingen zoals een gek loopje van je personage kun je niet veranderen. De map is veel kleiner en alles voelt heel statisch.

Deze game doet zich echt veel groter voor dan hij werkelijk is.

Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  11. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    nee, en veel mensen zoals ik die hem gepreorderd hebben krijgen hem ook niet... Toppie :+ Al heeft een vriend hem wel gewoon in de winkel gekocht met genki (geen preorder).

Ben benieuwd of ze met een goede oplossing komen, ga er iig niet voor betalen.

12. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Oh nee ik moet een STAG-auto vinden nu. En ik heb STAG al uitgeroeid. Helaas pindakaas die Achievement red ik dus niet. Naja dan maar freeroamen nu hoor :p

EDIT: Oh gelukkig er stond een in mijn garage. Hoop dat het goed blijft gaan :p

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Heb deel 1 en 2 met plezier gespeeld. Maar na het zien van wat video reviews ga ik deze zeker niet spelen. Echt too much, totaal niet mijn stijl. Beetje puberaal ook, bah, zonde van een goede game!

14. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Als ik dit zo lees vis ik hem wel eens uit de budgetbak. Denk niet echt dat dit iets voor me is.

15. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is moet je op een gegeven moment naar een Saints store, daar kun je kleding e.d. kopen. Tattoes en lingerie kun je weer in verschillende winkels kopen.

16. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Schijt FRS kan de Genki pack niet meer leveren.
    Nu maar bij Zavvi besteld (voor €43 ipv €50 ook nog eens). :)

17. Jel0

Leuk Bevonden:
    0
    Net een Genki code gekocht via eBay. Amerikaanse code, maar hij werkt gewoon. Betaalde er 7,65 euro voor :)

18. Sander2

Sander2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zo te lezen mag ik mezelf van geluk spreken dat bij mij de Genki DLC er wel gewoon bij zat.

19. WizzNL

WizzNL Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Reactie van THQ die ik terugkreeg was dat ze niks konden doen aangezien game pas vrijdag uitkomt officieel. Ze verwezen nogmaals na de winkel maar ja als die geen Genki DLC heeft ontvangen dan is dat vrij zinloos natuurlijk. Ik heb ze nog even bedankt voor de goede service. Dan maar zonder Genki DLC spelen.

20. dahouseman

Leuk Bevonden:
    0
    Even wat tegengas dan maar. Ik vind het spel wel vet verslavend. De missie zijn wel veel beter als in deel 2. Er is nog meer als genoeg te doen, alleen iets minder aan te passen, wat wel raar is.

De wapens zijn wel vetter en upgradeble :D. Daar heb je te minste iets aan. En wat je kan, health, 2 wapens, gang, wagens enz zijn wel up te grade. Uiteindelijk meer nittige dingen als in SR2 ;)

Het is gewoon verslavend na de eerste 5 missie (tutorial)!

Ik heb moeite om te stoppen en skyrim op te starten, terwijl dat in alle opzichten een beter spel is. De chaos en lol va SR3 is onovertroffen.

Laatst bewerkt: 17 nov 2011

Deel Deze Pagina