Demolition vind ik het leukst. Je kunt veel killen, maar wel met een doel. En vooral als er nog maar 1 bom over is kan het hectisch worden.
idd heel leuke mode alleen als ik join kom ik meestal in een team waar de hoogste 1-10 staat Maar met (goede) vrienden is het zo'n leuk gametype
Demolition is een geweldige game mode, level je ook snel door want je maakt kills en af en toe plant en defuse je een bombje! Edit: Hardcore Domination is ook wel geinig
Net effe voor de fun zitten glitchen met een paar maten, inmiddels op een paar plekken kunnen we de map al weer uit, altijd geinig om te doen. Geen zorgen, ik glitch nooit in public, altijd in private
Ik krijg er steeds minder zin in omdat het levellen nu weer wat langzamer gaat ook lijkt er geen einde te komen aan weapon lvl 30.
Hetzelfde als MW3 denk ik. Voor mijn gevoel iets minder eigenlijk. Heb 5.5 uur gedaan over MW3, en zo'n 4.5 uur over BO. Op de makkelijkste moeilijkheidsgraad that is...
Ja inderdaad, vind Veteran erg meevallen, kwestie van goed dekking zoeken En ja, soms steek je 1 seconde je kop om t hoekje en *poef* -Restart from last Savepoint-
Mensen, ik heb problemen met registreren op elite. Ik snap er geen ene kut van. In dat Elite pakket (ps3 overigens) zit een zwart/groen kaartje, met een code erop voor elite en een code voor founder. Nou is mij het volgende verteld hoe ik het activeer/registreer Maar de code die op het kaartje staat die in het hardened pakket bestaat uit 5x 4 cijfers/letters (20 karakters dus..) De code die je kan inlossen in de store kan maar 3x 4 cijfers/letters (12 karakters) Hoe kan ik me in hemelsnaam aanmelden. Koop gvd een pakket van €100,- en ik kan er geen klote mee