[XOne] Trials HD

Discussie in 'Games' gestart door Dusky Demon NL, 21 jul 2009.

1. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Ziet er niet zo moeilijk uit als die laatste van extreme (gewoon van de normale, niet dlc)

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Niets ziet er moeilijk uit als je een perfecte run ziet. Inferno II had ik 129 fouten. Deze bijna 400. Of ik ben in de tussentijd een flink stuk slechter geworden, of het is toch echt moeilijker. :+

3. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Kwestie van oefenen, veel oefenen.

Zeker wanneer de 360 mee gaat op een weekendje weg is dit toch wel een echte aanrader. Van m'n neefje van 4 tot aan m'n pa van 58, ze hebben dat principe binnen no-time onder de knie. Het balanceren is echter een heel ander verhaal! :+

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb de game al sinds de release. Ik denk dat oefenen helaas niet veel nut meer zal hebben voor mij. :+

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    crap, dit ga ik niet meer redden. Nog 3 minuten om de laatste Extreme track te halen. :'-( Ik kijk er nu al tegen op om de rest van de track opnieuw te moeten gaan doen. :+

edit: Aaaaahhh! Holy shit! 8)

Die krijgt de Inferno II behandeling. Dit moet ik vereeuwigen. :+ (een crappy filmpje dus :p)

Laatst bewerkt: 11 nov 2011
  6. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Valt wel mee hoor, want toen ik die perfecte run van Inferno II zag vond ik het er niet bepaald makkelijk uitzien. Natuurlijk, het ziet er makkelijker uit, dat is IMO ook logisch.

7. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Tot jezelf de controller in handen krijgt. Dan gaat het van makkelijk-uitziend-spelletje naar fucking-onmogelijk-belachelijk-moeilijk-spel. :+

Er zit een beetje overdrijvende factor in want, met een beetje oefenen haal je alle banen wel.

8. Parasite

Parasite Ryu Hayabusa

Leuk Bevonden:
    3
    Isabelle was ook zo'n verschrikkelijke nazi-track. Verschrikkelijk irritant hoe je de eerste 50 pogingen tegen dat metalen rooster aanklapt.

Heb inmiddels wel alle tracks behaald though \o/

9. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Start het net even op en merk meteen weer hoeveel moeilijker die DLC tracks zijn in vergelijking met de standaard, de tering. Even goud halen zit er niet in :+

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zie je, het ligt dus niet aan mij! :+ Ze zijn dus écht moeilijker (ook al zien ze er gemakkelijker uit dan Inferno)

11. Godsmack257

Godsmack257 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jullie mogen mij ook wel adden.
    Ben wel benieuwd of mijn tijden die ik lang geleden heb neergezet nog een beetje goed zijn.

Gamertag = Godsmack2570

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    FUCK YEAH! :D

Laatste stukje gaat wat wiebelig, ik begon nogal nerveus te worden. :+ Sowieso gingen de obstakels allemaal minder dan ik normaal kan, maar het viel allemaal op zijn plek waardoor ik het alsnog foutloos wist te doen.

En nog dat filmpje waar ik de laatste Extreme track maar nét haal. Je moet je wel erg vervelen om dit te kijken, want ik blijf wel érg lang hangen op sommige stukken. 8)

Deze behoort iig tot de mooiste 100% games die ik heb behaald. :D

Ik ben nu helemaal klaar voor Evolution. \o/

13. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    en dan druk je per ongeluk op back. :p

14. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ben ik ook altijd bang voor. :+ Gelukkig is het nog niet op (cruciale) momenten gebeurd.
    Wat ik wel heb laten gebeuren is het vergeten op pauze te zetten toen ik *eindelijk* richting het einde van Inferno II was gekomen. Tegen de tijd dat ik dat door had had ik nog maar een minuutje over. :'-(

15. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ik had laatst dat ik op back drukte :mad:

16. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik heb nooit Trials gekocht maar heb de Trial (lol) veel gespeeld en genoeg op back gedrukt ja. Ik wou em onlangs bijna kopen maar zag dat Evolution bijna uitkomt dus sinds dien wacht ik.

17. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Je kneep hem zeker wel toen je nog maar 1 minuut over had:+

18. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Behoorlijk. :+ Wist ook niet hoe veel er zou komen, en dat is denk ik wel te zien toen ik op het laatste obstakel (toen ik die haalde) wat frivole salto's maakte. Had het eigenlijk al opgegeven, of me er iig bij neergelegd dat ik het niet zou halen.
    Damn... Als ik het op die manier had verprutst. :D

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hahah die laatste twee minuten zijn echt zo geniaal :cool: De salto's in de halve ring _O_

20. TobiasBB

TobiasBB "Great banter"

Leuk Bevonden:
    198
    Haha, inderdaad. Heb ook echt het hele filmpje gekeken:+

Deel Deze Pagina