[Centraal] Welk spel moet ik kopen? [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lenny-t, 21 jun 2011.

  1. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Na AC1 zou ik ook nooit meer een AC spelen, toen mocht ik deel 2 lenen van een collega, dat heeft mijn idee over de serie toch wel wat verandert, maar toch.. Ik ga nooit meer een AC kopen, hopelijk kan ik de andere delen ook lenen :+

    (Heb hem trouwens nog bedenk ik me net, ik heb hem nu al 2 jaar te leen :lol:)
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welke van de 'ofs' dan?! O-)
     
  3. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Viva Pinata Party Animals!
     
  4. Dee0342

    Dee0342 Active Member

    Berichten:
    2.234
    Leuk Bevonden:
    0
    Human Revolution vind ik 1 van de betere games van dit jaar, lange game met goed verhaal en veel sfeer.
    Ik raad wel aan om de game stealth te spelen, schieten is beetje simplistisch.

    Castlevania, ik neem aan dat je Lords of Shadow bedoeld, is een goede action adventure die jammer genoeg iets te vaak op eentonige puzzels leunt.
    Actie is wel enorm goed gedaan en ik leefde zeer mee met het hoofdpersonage en het verhaal erom heen.
    Ik kocht uiteindelijk ook de DLC, alhoewel ik die nog steeds beetje overpriced vind :D

    Vanquish is echt een topper, enige wat ik erop aan te merken heb is dat hij zo kort is.
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Brotherhood! Geniale game. :D
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    E12,64 bij Zavvi... Brotherhood it is!
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Brotherhood is wel de beste AC tot nu toe maar als je de vorige delen al hebt gespeeld is het toch wel een beetje meer van hetzelfde.

    Deus-Ex vond ik erg tof maar had ik wel na 1 keer uitspelen gezien.

    L.A noire vond ik kort gezegd gewoon tegenvallen. De sfeer is goed en de gezichtsanimaties zijn geweldig maar de gameplay is te herhalend. Vond het na een case of 10 gewoon saai worden en heb hem dan ook niet uitgespeeld.

    Vanquish is de beste 3rd person shooter die ik in de afgelopen jaren gespeeld heb. Geweldige actie MAAR erg kort, je kunt er in een middag doorheen knallen en als je niet van Hi-scores of hogere moeilijkheid houd ben je er dan misschien wel klaar mee (ik heb hem met veel plezier nog een keer op Hard uitgespeeld)

    Castelvania vond ik de beste God of War ripoff die ik ooit gespeeld heb. Maar ook weer zo'n spel wat je na een keer uitspelen niet meer aanraakt. Maar wel een flink lange SP, langer dan GoW3 in ieder geval.

    Ik weet niet wat de huidige prijzen van die games zijn en of je er 2 of 3 kan halen voor de prijs van Skyrim maar als ik ze van best naar 'slechtst' zou moeten ordenen zou ik zeggen

    Deus-EX > Vanquish > AC Brotherhood > Castlevania > L.A Noire.

    Al ontlopen die eerste 4 elkaar niet echt, echt toppers in hun genre.

    Als je die eerste 3 voor 60 euro kan krijgen zou ik dat denk ik doen. Als je er maar 1 of 2 voor 60 euro kan kopen zou ik je aanraden gewoon Skyrim te halen.
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Oftewel, gewoon Skyrim halen.

    :+

    Oh, ik lees nu pas je laatste zin :lol:
     
  9. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik wou eigenlijk gewoon roepen 'koop Skyriiiiiiiiiiim!!!!!!!!' :+

    Maar als je AC al voor 12 euro kan halen dan kun je volgens mij voor die 60 euro AC, Vanquish , Castlevania en misschien zelf Deus EX er nog wel bij krijgen.

    Dan word het lastig kiezen want dat zijn alle 4 erg leuke spellen. (Maar individueel leggen ze het allemaal ruimschoots af tegen Skyrim)
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    AC = €12, Vanquish = €10 bij Intertoys tijd geleden, Castlevania geen idee, vond ik kut, Deus Ex = €15 via Zavvi en L.A. Noire is ongeveer €16 inclusief bij Play Asia. Rekensom +/- €45 voor vier toffe games. Zodra je daar mee klaar bent een ruilen voor Castlevania en klaar ben je. :cool:
     
  11. AnonymousVLD

    AnonymousVLD Active Member

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou zeker voor AC Brotherhood gaan als je L.A. Noire wilt zou ik toch wachten tot de Complete Edition wat in prijs zakt..


    De Complete Edition van L.A. Noire bevat:
    - De game L.A. Noire
    - De uitbreiding Nicholson Electroplating
    - De uitbreiding Reefer Madness
    - De uitbreiding The Consul's Car
    - De uitbreiding The Naked City
    - De uitbreiding A Slip of the Tongue
     
  12. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik kan echt maar niet kiezen:

    Halo Anniversary
    of
    AC: Revelations
    of
    Skyrim
    of
    Modern warfare 3

    Skyrim heb ik al wat gameplay van gezien en bevalt me best wel.
    Halo en AC heb ik de voorlopers gespeeld en vind ik ook leuk
    MW3 kan nog net, mw2 vond ik niet zo leuk maar iedereen zegt dat het veel beter is.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Als je MW2 niet zo bijzonder vond kan je MW3 skippen. Halo Anniversary heb je vast 10 jaar geleden al gespeeld en zo niet dan kan je vast nog even wachten met het spelen van de game. AC of Skyrim, vraag je zelf na of je opnieuw een AC game wilt spelen elke jaar en of het je niet gaat vervelen, zou hem later kopen. Skyrim! :cool:
     
  14. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    MW3 SKIP!
    Halo anniversary kan wel eventjes wachten, wel jammer want wil echt libary in een nieuw jasje spelen :cool:
    AC:R ja?, de story vind ik best mooi en wil graag het einde weten :p
    Skyrim, eerste elder scrolls game maar de gameplay lijkt me wel leuk!
    Misschien kan ik skyrim en AC samen kopen maar niet boven de €70 komen.
     
  15. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welk einde je bedoelt met AC:Revelations, maar het verhaal wordt niet afgesloten in dit deel. Volgend jaar wordt de Desmond-trilogie (zijn dan 4 delen maar goed) pas echt afgesloten met een nieuwe Assassin's Creed. Revelations eindigt alleen de Ezio-trilogie.

    Skyrim is in ieder geval zeker een aanrader, neemt zoveel tijd in beslag dat ik niet meer aan andere games toekom en dus ook Revelations maar heb laten liggen.
     
  16. Banweezy

    Banweezy Kanyeezy

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    17
    Als je een AC fan bent en het verhaal tof vindt moet je zeker die game halen, qua gameplay is het echt niks nieuws. Ik speel die game eigenlijk gewoon als een dure film. Rushen voor de story.
     
  17. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Speel spellen zelden een 2e keer en doorgaans alleen voor de sp. Vandaar dat ik vaak wacht tot spellen 10-20 euro zijn. Hmmm veel verder ben ik nog steeds niet behalve dan dat ik LA Noire laat liggen :+
     
  18. mrbeast

    mrbeast Beestie

    Berichten:
    1.393
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ik bedoel de Ezio story, daarvan wil ik graag het einde van weten :p
     
  19. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Die heb ik al. ;)
     
  20. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Serious sam HD ik zit er heel erg aan te twijfelen dat spel te kopen waar serious sam 1+2 inzit ....
    heeft iemand dat spel gespeeld/weet of het een aanrader is??
     

Deel Deze Pagina