[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee, er worden echte schatkaarten bedoeld die je dan moet volgen voor dikke loot :)

2. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0

treasure map is gewoon een schatkaart. een papier met een hint waar iets te vinden is. ik heb er nu 2. vindt die dingen alleen nogal onduidelijk. geen idee waar ik moet kijken voor een treasure :)

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Ik heb er een

van een bandit in Embershard Mine, vind het juist cool dat die een beetje onduidelijk zijn, je moet maar wat moeite doen

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    pff vandaag maar 20min nodig gehad om het forum na te lezen, zwak ;)

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn de treasures niet die bij die rode kruisjes die op de stoffen kaart staan?

6. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Als je nog wat extra plaatsen wilt kennen op de kaart

als je in Whiterun naar de Jarl gaat, dan naar de bovenverdieping van het kasteel gaan. daar ligt een map op de tafel met allemaal vlaggetjes op, als je daar naar kijkt, en op de actieknop duwt bij elk vlaggetje, krijg je een nieuwe locatie... was wel cool :)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nope, dat zijn de
    birth stones

Ik vind die schatkaarten ook echt lastig. Moet er nog eens voor gaan zitten, want dat lijkt me echt tof.

8. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    de eerste schatkaart

die je krijgt in Embershard Mine is echt niet zo moeilijk hoor... ligt in de bergen tussen Whiterun en Riverwood in

als je hem niet vind, just ask ;)

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik heb map VI en III geloof ik.

10. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    Juh, is ook wel tof idd dat je er wat moeite voor moet doen. Maar het lijkt mij dat ze ergens in de buurt zijn van waar je zet vind. Ik heb er dus 2 maar ik heb geen idee meer waar ik die heb gevonden. Wordt nog heel lastig terug vinden ben ik bang. Waarschijnlijk kan je beter direct beginnen met zoeken

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Hmm, ja dat kan zijn dat ze in buurt zijn waar je ze vind. maar op die kaart die ik had, kon ik toch duidelijk uitmaken dat het in de buurt van Whiterun moest zijn... :)

nu vraag ik mij wel af, of dat de schat ook beter word , hoe hoger je lvl is..
    weet iemand dit?

12. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij moet je die gewoon echt letterlijk bekijken en aan de hand van visuele clues de locatie vinden. Net zoals in Red Dead Redemption. Meestal staat er een redelijk opvallend ding op zo'n kaart die je in het echt ook wel zal herkennen. Vanaf daar moet je dan kijken wat de kaart precies zegt. Zover ik weet wordt er dus niks ge-update op de kaart verder.

13. Bramdstichter

Bramdstichter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een goede light armor? En wat kun je precies doen met firewood??

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Firewood is voor bogen. Verder is het nutteloos, waarden woodcutting echt te lame voor woorden is.

Light Armor is gewoon leather, elven etc. Ligt er aan wat je level is wat je kunt krijgen.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Woodcutting en mining nog nooit gedaan eigenlijk. Moet zeggen dat ik het craften wel fantastisch vind. Echt tof. En nu snap ik ook waarom mining nuttig kan zijn, binnenkort toch maar eens zo'n Pickaxe meenemen.

Heb nu bijna full Dwarven Armor en gebruik een Ebony en een Glass Sword. Nom nom nom. _O_

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Mining is zeker tof, alleen aan de andere kant beetje lame dat je zelf eeuwenoude legendarische armors kan maken :p.

17. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Grappig, ik draag full Orsimer en heb nog lang een Ebony wapen. Wel een aantal Glass wapens gezien en heb een Ebony shield.

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Nog lang géén? Of wat bedoel je? :+

Ebony Sword werd gedropt door een Draugr Death Overlord, die echt tien keer sterker was dan de draak die ik daarvoor had geklopt.

19. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet helemaal waar, in het begin van het spel kun je aardig wat geld verdienen door het hout aan de woodcutter te verkopen voor 5gp/ea, later heb je het inderdaad totaal niet meer nodig.

Ik kwam er gisteren (na 45 uur) pas achter dat ik de wc axe vanaf het begin al bij me draag, 10 lbs die ik al die tijd voor niets heb meegenomen |:-

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Ben trouwens wel benieuwd naar de mods voor de PC versie, een Game of Thrones mod :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina