http://www.gamekings.tv/nieuws/super-mario-3d-land-launch-trailer/ Man wat ziet dit er vet uit zeg! Jammer dat ik geen geld + tijd heb om hem gelijk te kopen, wordt een kerstvakantie game!
Mario is king en dit deel bewijst het weer. ben een klein beetje huiverig over de moeilijkheidsgraad maar na wereld 8 schijnt het een heel stuk moeilijker te worden. Iemand enig idee hoeveel werelden er totaal zijn?
Ik meende ergens te lezen dat er 8 werelden zijn en dat je daarna een bonus vrijspeeld met nog eens 6 of 8 werelden,waar er ook een heel deel van de vorige mario's bijzitten.
Cool! Dat zou wel vet cool zijn ! Waar halen jullie hem weg? Ik denk erover om hem te importeren uit Engeland ofzo... Gewoon voor een mooi prijsje
Gewoon in de Game Mania,paar oude 3ds games binnen doen en dan hopelijk niets meer moeten bij betalen
Zal wel weer november 2012 worden... maar toch, eindelijk aangekondigd.. Verder hoop ik dat ik Super Mario 3D Land vandaag ergens kan oppikken. Heb er echt zin in, eindelijk een echt nieuw spel voor de 3DS.
Ik hoop met je mee. Ik heb er ook zin in. Ik hoorde dat de "gewone" game redelijk makkelijk uit te spelen is, maar wat je daarna vrijspeelt is heel lastig en bedoeld voor de fijnproevers van platformgaming. Daar kan ik niet op wachten.
Mario Land 3DS, Mario Kart 7 en uiteraard Sonic Generations. Een mooie periode voor de handheld. Ik zal helaas echt keuzes moeten maken aangezien mijn budget 't niet toelaat om maar even alles te kopen
Eerst zo snel mogelijk Mario scoren, daarna Mariokart en dan als ik ze zat ben/uitgespeeld heb kijken voor Cave Story 3D en Sonic (ziet er erg mooi uit voor de 3DS). Oh, en volgende week die Zelda limited edition 3DS En volgend jaar inderdaad MGS, RE Revelations en Luigi's Mansion 2.
Ik haal ze ook uiteindelijk alle 3 maar niet allemaal op dag 1 dit komt gewoon omdat ik te veel games te spelen heb en ik zal er toch niet veel tijd in besteden uiteindelijk, volgens mij heb ik lange tijd niet zo drukke game maand gehad, luxe probleem, i know.
Wat modder dus zei, Zelda - Skyward Sword , daarna Skyrim, en DAN pas Super Mario 3D Land dus ik ben wel even zoet.