[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Mijnen is best wel chill hoor. Weinig inspanning en er is ook kans dat je zeldzame edelstenen vind. De verschillende rauwe materialen kan je omsmelten naar best wel waardevolle staven. Helemaal als je het combineert met die toffe spell die iron in zilver omzet, en zilver in goud. Plus dat je die materialen gewoon echt nodig hebt om je wapens te verfijnen.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    De relatieve waarde van wood is 1 gold per encumbrance. Vrijwel elk ander item in de wereld is relatief meer waard.

3. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hoewel ik nog niet veel gespeelt heb, ben alleen nog maar in Riverwood en Whiterun geweest, heb ik nog geen plaats gevonden om te minen..

is dat in de buurt van whiterun of riverwood? :)

eindelijk vandaag nog eens spelen, is al van zondag geleden 8)

4. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Nee de woodcutter koopt ze voor 5ea, en dat loopt al vrij snel aardig op, zeker aan het begin...

Als je op je kompas 2 "tools" ziet die elkaar kruisen, is er een mijn,
    wanneer je vanuit riverwood naar het westen loopt is er 1 aan je linkerkant
    maar je kan ook ore ontsluitingen vinden in de open wereld, vaak aan de voet van een berg of ergens op de berg zelf.

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  5. lunachris

lunachris VleermuisMan

Leuk Bevonden:
    0
    De vriendin is zo de deur uit en dan weer lekker spelen. Ga denk ik opnieuw beginnen. Vind mijn character niet tof genoeg:p

6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Inderdaad! Hetzelfde geld voor bijvoorbeeld Wheat of Cabbage, die kan je ook aan boeren voor een relatief goed prijsje verkopen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    O ik dacht echt dat dat geen reet waard was. Leeks verkopen bijvoorbeeld voor 1g per leek 8).

8. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Whehe, voor de ogen van een boer al zijn groentes uit de grond rukken en ze vervolgens aan hem verkopen. :emo:

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, dat is echt té fout. Alweer. 8) In Oblivion kon je bijna alle gewassen stelen, nu alweer. :lol:

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Meh, daar ga ik geen geld mee verdienen. Ik maak me geld wel met het maken van armors, smithen en het verkopen van loot wat ik tegen kom. :)

Ik heb trouwens gister een treasure map gevonden! Echt super tof, ga vandaag eens kijken of ik de schat kan vinden en wat er in zit.

11. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Als je hem daarvoor erop aanspreekt zegt hij je mag wel voor mij werken! je krijgt alsware betaald om zijn gewassen te oogsten. Eigenlijk ben je dus zijn knecht!

Wat kan je doen met al die ore etc? hoe kan je die omsmelten?

12. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    In sommige steden zul je vast wel een smelter hebben staan. Ik kom ze in ieder geval soms tegen bij mijnen waar bandieten zitten.
    Daar kun je je ore smelten in van die blokken. Twee ores is één blok geloof ik.

13. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Zo'n oven moet je zoeken. In Whiterun staat er een. Lijkt op een grote bol. :+

Dungeons raiden is toch mijn nummer 1 voor profit. Beetje inventory management en vooral light armor, ringen, scrolls, potions en enchanted shit meenemen. Helaas heb ik nu zoveel shit in mijn kist gegooid dat ik geen zin meer heb om het te verkopen. Ik heb dus weer te veel geld en ben lui geworden. :'-(

14. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Dat verschilt per ore, alleen silver en gold hebben 2 nodig geloof ik (en steel heeft iron/corundum nodig) maar de enige smelter die ik buiten de stad ben tegengekomen is in bilegulch mine, ik zou gewoon naar whiterun gaan die staat gelijk rechts van de spawn plek

15. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    Staat hij bij de smit? zal eens gaan zoeken.

Zo maar even de guide halen!

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waar kan ik met dremora's knokken? I'm bored as shit.

Zo maar ff een giant gaan pesten.

Ja, je kan het niet missen als je er op let.

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  17. acisiz

acisiz Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    RIP Alvor.. Een random Blood Dragon heeft hem gekilled

Sven liep langs hem keek ff en het enige wat die kon zeggen was "such a shame"

lol

Is er geen manier om sven mee te nemen en te vermoorden?

18. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Pfff, dit spel wordt echt gewoon met het uur dat ik het speel vetter. Zulke leuke quests allemaal. Oblivion is echt een lullig spel vergeleken met dit. :9

Gister de Thieves Guild uitgespeeld, ziek veel geld verdiend aan alchemy (al mijn potions zijn echt rond de 500 waard), nieuw huis gekocht, supervette nieuwe outfit gekregen.
    Vandaag maar eens aan de Dark Brotherhood beginnen.

Nightingale armour is echt BAAS!

Sowieso ga ik nog superveel plezier met deze game hebben. Ik ben benieuwd hoe de dlc wordt. :)

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Guide binnen + map met alle locaties erbij, zoals met Fallout 3. Vette guide, maar je moet er wel op studeren om het juiste stukje informatie eruit te halen.

Eerst even bloedzuigen bij een Falmer voor een quest. Kan ik mooi combinerenm met een quest voor de Mages.

Intussen na het verhaal ook alweer een stuk of 3 draken gedood. Hard op weg om al die shouts binnen te halen. Heb ze bijna allemaal, want volgens mij waren er een stuk of 20. Ik zit iets over de helft nu geloof ik.

20. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Waar verkoop je die dingen dan? Alle verkopers hebben zo onwijs weinig geld bij hun..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina