Jup. Zat nog te twijfelen of ik hem voor de PC zou halen. Ik heb Oblivion en Morrowind destijds op de console gespeeld, dus is dat er bij the Elder Scrolls reeks een beetje ingeslopen. Zit nu helaas wel moeilijk te doen met camera, controller, flits etc
Als ik dat pakkie aan trek met dat masker verdwijnt mijn hoofd . En de mask en robe magica regen pubten worden niet meer opgeteld
Wat is het nut van Speechcraft nou dan? Vind ik nou een typisch voorbeeld van een waardeloze enchantment
Iets betere prijzen in shops en wat beter met persuading opties. Maar ja, het is inderdaad vrij waardeloos. Ik heb een hele outfit speciaal voor alchemy. Bij elkaar is het iets van 60% improvements. En aangezien ik elk ingredient zo'n beetje harvest is het wel handig, je krijgt er zoveel geld van als je potions verkoopt. En ik heb nu ook de perk dat je elk item kan verkopen aan merchants, dus dan ga ik gewoon elke winkel langs om m'n potions te verkopen. Ik heb nu ook ziek veel geld.
Ja ik weet wat Speechcraft inhoudt, maar 15 extra skillpoints is useless... Persuade gaat vrij makkelijk en extra gold bij verkopers is alleen maar irritant aangezien je dan niet al je shit wegkan. Wat mijn grootste ergenis is. Heb je zitten looten kun je het niet kwijt omdat niemand het kan kopen .
Speechcraft vergroot je Barter ook, vrij nuttig imo. En @ Willem, probeer de court wizard in Whiterun of gewoon de general store daar.