Framerate problemen schijnen voornamelijk op de 360 voor te komen, kan de review zelf nog niet vinden op eurogamer. Toch vreemd dat die reviews zover uit elkaar liggen, waarschijnlijk ga ik me er wel weer mee vermaken. Krijg soms toch geen hoogte van die reviews, Saints Row the third scoort gemiddeld weer erg hoog. Heb h'm inmiddels gespeeld, maar een 6.5 voor dat spel vind ik zelfs aan de hoge kant. Smaken verschillen nou eenmaal. Maar lijkt me wel duidelijk dat de stijgende lijn, die met Hot Pursuit werd ingezet, niet wordt voortgezet. Hot Pursuit kreeg overall wel goede cijfers, alleen werd ie toch door veel gamers als slecht gezien. Kennelijk maakt het niet heel veel uit en moet de huidige nfs je een beetje liggen.
ik ga hem op de pc spelen dus als t goed is zal ik geen last van framerateproblemen hebben. Maar dat zo iets mogelijk is op console vind ik toch wel storend. Een racespel moet gewoon vloeiend lopen. Zal me er ook wel mee vermaken hoor. Als deze nu weer flopt lijkt het me wel logisch om Blackbox eens van het NFSproject af te halen.
Eens... Begreep dat de PS3 ook geen last heeft met de framerate. Geloof dat de ontwikkeling om het jaar wordt opgepakt door Blackbox. Als ze een game testen zien ze die framerate problemen toch ook wel. Moeten ze maar snel met een patch voor komen. Lees trouwens veel over de singleplayer, voornamelijk kort, is een gehoorde klacht. Maar ik speel zelf veelal de multiplayer en er zitten toch ook challenge races in ? Met Hot Pursuit ben ik soms hele avonden bezig geweest om eerste te worden op Autolog, dus dan gaat de speelduur flink omhoog
Dat is het altijd voor mij eigenlijk. Maar dan kan ik me er ook best mee vermaken eigenlijk als ik hem voor een leuk prijsje heb. Ik heb toen ook Need for Speed Undercover gespeeld voor 15 euro. Moet zeggen dat ik me best vermaakt heb met die game. Je gaat dan niet echt letten op sommige bugs en rare gameplay als je constant denkt. "Heb ik hier 50 euro voor betaald..."
ps3 heeft het ook. Las een review waarin ze zich daar over beklaagden. Autolog is leuke feature ja. challengemode zit er in idd.
Dan vermaak ik me wel weer even hoor Las zelf weer een review van iemand die ze op beide consoles had gespeeld, hierin viel op dat de 360 duidelijk meer last had van framerate drops, ach morgen hoop ik het zelf te ervaren. Tenminste niet die drops hè
haha, niet? Die drops is toch waar je het voor doet? Xboxdemo had het idd ook al. Niet dat het onspeelbaar wordt, maar het viel wel op.
nee release datum is 17e hoor, staat overal namelijk de 17e, had een andere GM gebeld en hij had ze dus wel maar mocht mag morgen verkocht worden
Gamesync heeft het spel vandaag verstuurd staat op facebook. Heb hem zelf niet besteld en ga ik voorlopig ook nog niet doen. Wacht eerst wat review af.
Net de game ingestoken en net de opening scene gespeeld,dit smaakt zeker naar meer. Laat jullie straks mijn uitgebreide mening weten.
Ik heb em bij GM besteld maar ze hadden mijn LE niet binne gekregen vandaag, wel de normale maar ja, wil de LE hebben of is deze echt niet de moeite waard en kan ik gewoon voor de normale versie gaan, geen zin om te wachten, haha
Ja maar volgens mij klopte dat niet zoals ik ook had gelezen, Ben erg benieuwd wat jij vind van de game want dan haal ik em vanmiddag gewoon nog op, de normale versie dan
Ben hem ondertussen aan het spelen,kleine impressie. Game begint leuk met een cutscene en even later kan je je eerste wagen kiezen. Na de openingsraces begint de game echt. Beeld ziet er goed uit en qua gameplay rijd het net zelfde als de vorige uit deze reeks. Het niveau kan je zelf instellen maar als je het niveau moeilijker gaat zetten dan word je er niet extra voor beloond,is wel jammer. Wat me tot nu opvalt dat het veel van het zelfde is. De ene race na de andere en het lijkt allemaal veel op mekaar. Ook de soorten races komen verschillende keren terug en iets te veel vind ik. Laadtijden is wel het grootste minpunt,duurt echt lang wanneer er een race is geladen,(game staat wel niet op harde schijf geïnstalleerd )
Hoe zit het met de framerate?. Verschillende reviews gelezen en die waren allemaal niet echt denderend daarover. Ik vind zowiezo de reviews erg ver uit elkaar liggen,