[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze avond de game maar eens oppikken,hopelijk kan ik nu wel echt in de game komen.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Duurde bij mij ook even een paar uur voordat ik echt in de game zat :)

3. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij de eerste echte side quest denkt ik.
    Waar je lid wilt worden van die clan,je moet ergens een gedeelte uitmoorden als ik het goed begrijp.
    De weg naar die plek vinden is dan weer een heel gedoe vind ik.

4. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik zat er gelijk in. Gewoon de sfeer opsnuiven en de wereld intrekken, heerlijk.
    En de dungeons zijn echt geweldig, sfeervol, creepy, mooi, etc...

5. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Jeej heb full Dragon armor en Deadric armor ;D Moet alleen nog 3 ebony ingots vinden om de Deadric legendary te maken, maar in de mijn is alles al weggehaald door mij XD Wel leuk om je companion dan een van die sets te geven

6. Arie MVP

Arie MVP Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe spelen jullie de game?

Als pure mage of warrior of combinatie?
    (hoe verdelen jullie de perks?)

7. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.102
    Mage/warrior/archer ben ik, lekker allround. In Oblivion was ik allround mage, maar in Skyrim vind ik dat toch een stuk minder interessant.

Ik hak nu lekker de hoofden van vijanden er af met een nieuwe perk die ik heb gekozen, lekker bruut :cool:

8. Speedymike

Speedymike Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel als voorouder van Sam Fisher :). Khajit met al m'n perks in Archery, Sneak, Lockpick en nu ook een paar in Smithing (als hobby)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Mainquest Elder Scroll halen

Is er een van jullie die de dwemer puzzel begreep? Ik was gewoon random knoppen aant drukken en opeens lukte het. 8)

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Even een vraagje. Ik ben nu level 9 en richt me vooral op destruction (met een beetje archery, niet echt een hele goed combinatie, maarja). Maar ik kan eigenlijk vrij weinig spells vinden. Ik gebruik nog steeds met flames en sinds kort ook weleens fireballs, maar voor de rest zijn alle spells die ik kan kopen redelijk waardeloos. Ben nu sinds lvl 7 begonnen bij de mages guild, kan ik daar later nieuwe betere spells krijgen? Of zie ik iets over het hoofd en kan ik me misschien nog beter gaan focussen op onehanded skills?

11. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    @ being-xboxed

Je kan bij een van de mages in Understone Keep (waar de Jarl van Markarth zijn troon heeft) redelijk goede Destruction spells kopen. Zo heb ik daar Ice Spikes en Fire Ball (i.i.g. zo'n soort naam) gekocht en die doen beiden 25 damage. :)

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben een warrior met heavy armor als ik main/side quests doe, en als ik wil stelen of thieves guild quests doe draag ik light armor en sneak ik. Het maakt echt geen bal uit hoe je speelt, doe gewoon waar je zin in hebt.

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik kan me voorstellen dat je op een gegeven moment wel bent uitgeleveld op bepaalde skills... Dan ga ik gewoon lekker conjuration levelen :9

14. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Wat heel simpel is, zolang je gesummoned poppetje of wapen er is, blijft het levelen. Dus gewoon telkens een flame atronach summonen en je blijft levels omhoog gaan.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan je ook met Lydia trouwen? Lekker hunten met mijn vrouwtje! Gaf haar net een shitload aan spullen van me, en die gebruikt ze ook. Best handig, nieuw wapen, ketting, ring en aromr! :cool:

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Nee ik bedoel als ik gewoon op m'n huidige build ben uitgeleveld, dat ik gewoon iets heel anders kan gaan doen. Conjuration ofzo.

In Oblivion was dat een ander verhaal.

17. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    Chagrijnige bitch die het is :+ Altijd als ik haar spullen wil geven zegt ze heel sarcastisch: "I am sworn to carry your burdens....". Ze ziet er overigens wel heel tof uit met full dwarven armor en zo'n enchanted sapphire tiara.

Klopt het dat je ook 2 allies kan meenemen?

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Een hond en persoon wel, maar geen twee personen zover ik heb geprobeerd.

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Denk niet dat je 2 allies kan meenemen, ale dat denk ik toch.

je kan dacht ik 1 allie meenemen en dan nog iemand summonen met een spell ofzo, dan ben je ook met drie :)

20. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja ik begreep je wel hoor. Ik vertelde alleen dat conjuration het snelst levelt van alle magic, omdat je constant iets kan summonen ( niet dat je ermee damage do
    et, dat je dan levelt)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina