Wow, net een mijn gevonden met 30 Orichalum Ores! Weeg nu wel erg veel dus het wordt tijd dat ik een huis ga kopen. Op naar Whiterun. edit: Besloot om naar Rorikstead te gaan. Kom ik daar aan, komt er een Whiterun guard naar me toe; "Hey, I know you, you have to pay for your crimes!". Terwijl ik dus niets heb gedaan. Kon ik kiezen voor pay off bounty 5 gold, 'This is not worth my time, is it yours?", of vechten. Maar ik deed nog niets, zegt hij ineens; 'You know what, you're not worth the hassle, i'll let you go'.
Eindelijk's uit die eerste stad heb er echt een halve dag lopen kutten... 15x sneak damage owneert ook ongekend, ff filmpie gemaakt: [yt]TK_XemyrbF8&feature=colike[/yt] EDIT: dit is op Master difficulty btw, die gasten klappen je zo hard dat je ruim een kilometer hoog vliegt
Ik liep gister de 7000 steps op, best wel peacefull enzo. Op een gegeven moment in een dikke sneeuwstorm praat ik met zo'n pilgrim bij een altaartje, komt er opeens een blooddragon me aanvallen! Ik heb al veel draken gedood maar dit was wel extra epic in die storm. Trouwens ook nog een mine gevonden met +/- 40 Ebony Ores!
What the hell. Loop ergens hoog op een berg tegen een draak te vechten, maakt hij even een 100 meter buikschuiver en laat ook echt een heel spoor achter. Keek echt even raar op.
Vet toch? Ik had het toevallig ook op een berg. Ik ging naar Shearpoint en zag de draak van de verte al zitten. Dus aangevallen met m'n boog, het beest ontwaakt. Vliegt hij recht op me af, ik wegsprinten, knalt dat beest full force in de bergwand! Toen geklopt met Elemental Fury Shout. Dual wield + Elemental Fury = win.
Was in de bannered more en kwam daar eigenlijk heen om die saadia(ondankbaar kreng) kopje kleiner te maken , omdat ze hirid thugs op me af had gestuurt. Maar voordat ik tot me daad kon komen. Sprak een of andere dude mij aan voor een drank spel. Dus ik dacht ik doe dit wel even. Als je het drankspel zou winnen kreeg je een staff. Maar na drie rondes ging ik knockout. En wordt wakker in de tempel of dibbela ofzo. Heb geen idee hoe ik hier terecht ben gekomen en die dude is ook pleite. Maar ik ben hem nu op het spoor! PS saadia i'll be back! Echt super tof zo'n quest ben nu in een ander stad ver van whiterun.
Ik moest de draak bij Shearpoint killen. Ik hem wakker gemaakt en toen als een gek de berg af gehobbeld omdat ik wist dat onder aan de berg een kamp was met een mammoet een een giant. De Gaint moest ik killen voor een quest dus ik denk 2 vliegen in 1 klap. Terwijl ik me verstopte vielen de draak en de giant elkaar aan. Draak wordt gekillt, de giant zwaar verzwakt waardoor ik nauwelijks nog iets hoefde te doen. Prachtig!
Ik had lydia achter gelaten in mijn huis in Whiterun en toen ik net terug kwam stond Adrianne Avenicci (de smit van naast de deur) in de keuken terwijl Lydia boven zat te eten. Adrianne ging net buiten, het leek wel of ze net samen geluncht hadden
Ik heb in Riften zo'n huurling voor 500 gold met me meegenomen, blijkt het een vreselijke goede mage te zijn en combineren we vaak ook met onze mage aanvallen. Echt vet.
Dat je in een quest waar je uit een gevangenis moet ontsnappen 1 van de gevangenen moet verslaan gaan om verder te kunnen. 5 keer ben ik dood gegaan, niets werkte restauration, conjuration of destruction was toch allemaal niet opgewassen tegen die orc en zn medegevangenen. Bleek hem ook gewoon te kunnen persuaden om verder te gaan. Ik moet toch minder lineair gaan denken dan alleen maar vechten
Weer zo'n geniaal wtf momentje! Was in Windhelm en wilde voor het eerst een carriage huren om naar Solitude te gaan, ik betaal de chauffeur en loop naar de achterkant van de carriage. Precies toen ik wilde instappen kwam er een draak uit het niets en knalt heel die carriage 100 meter verder. Schrok me de pleuris, maar oh zo geniaal.
Iemand al in Volskygge geweest? Spoiler Je hebt daar weer zo'n puzzel, maar deze vond ik wel de vetste. Er waren 4 hendels: Vos, Beer, Wolf en Slang. Er lag een boek bij met deze tekst: First fears all Second fears none Third eats what it can, preferably number one Fourth fears the second, but only when alone
Spoiler De 1e dag dat ik speelde, ik loop zo random door de bergen. Hoor ik een draak, dus ik zoeken als een gek. Zie je Alduin gewoon een andere draak levend maken, niet in een quest maar gewoon random!
Ik zag net zo'n giant op de rug van een draak zitten. Daarna deed het allemaal best een beetje vreemd, dus waarschijnlijk een bug. Maar zag er wel awesome uit.