[XOne] Gears of War 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Goiz, 5 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    De title update (TU2) komt 'very soon'. Verwacht in ieder geval vóór of op 24 November. Hopelijk fixt dat dan de problemen die een aantal van ons hebben.

    Bovendien, volgens mij nog niet gepost maar weet niet zeker meer:
    de 2 nieuwe gratis maps (remakes van Gears 1 maps) zullen ook speelbaar zijn in Horde en Beast mode! :)
     
  2. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    @ProudAzrael yes, the Booster Pack is playable in Horde and Beast as well as Versus.

    Dus ik ben gewoon 800 punten genaaid door die koters van epic games?:mad::mad:

    Eerst 800 punten betalen voor een paar mappen en een maand later zijn ze gratis...

    Als dit waar is koop ik nooit meer wat van die epic fail games
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  3. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee, ten eerste heb je de skins + fortifications exclusief, ten tweede zijn de drie maps van de DLC pack exclusief speelbaar in Horde/Beast en Private Versus als je de DLC hebt, tenzij de host de DLC heeft.

    Ik kan begrijpen dat dit voor veel mensen vervelend is en 800 punten best veel is voor wat je krijgt als je bijv. niet veel geeft om Horde en/of skins.

    Maar goed, het is nu niet anders en het alternatief is dat je nooit op de DLC maps zou spelen omdat niet iedereen de DLC heeft, zoals bij BioShock 2. 400 punten voor die maps betaald, erg mooie maps maar nooit op gespeeld behalve 1 keer in Private omdat niet iedereen de maps heeft gekocht. Dan heb ik toch liever hoe EPIC het nu aanpakt, door het gewoon voor iedereen speelbaar te maken en de DLC maps op te nemen in de map-rotatie.

    EPIC had veel duidelijker moeten zijn van tevoren over dit alles, maar goed, valt nu niks meer aan te doen...
    Om nu meteen het hele bedrijf te boycotten is misschien wat overdreven, nietwaar?
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  4. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    very soon 24 november, seriously? Ik kan al een maand helemaal niet spelen, dat ze maar is opschieten :emo:

    Ik zat tussen 5 games te twijfelen omdat ik er maar 1tje kon kopen en ik heb dus net de verkeerde gekozen blijkt wel :x
     
  5. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Uiterlijk 24 November is alleen mijn gok, aangezien dat de nieuwe gratis DLC verschijnt. Wie weet verschijnt de update binnen een week, wie weet duurt het langer. Erg balen inderdaad, die potentiële fixes op het forum bij EPIC hebben je niet geholpen?

    EDIT: Zie nu dat ik niet helemaal duidelijk was in mijn vorige bericht, dat IK verwacht dat de update vóór of op 24 November verschijnt, sorry!
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  6. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Zijn er potentiële fixes dan?
     
  7. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja, gebruikers die hetzelfde probleem hebben als jij (denk ik in ieder geval) die wat geëxperimenteerd hebben en het weer aan de praat kregen (of deels) door verschillende maniertjes om het te fixen.

    Vraag is alleen of het verstandig is om dat te doen, las dat het voor sommige maar tijdelijk werkte, andere die rare getallen op hun scherm kregen of dat je save data van Gears 3 kwijt raakte of zoiets. Afhankelijk van hoe graag je verder wilt op Gears en wanneer de update komt en wel of niet werkt, kun je die methoden proberen. Of de officiële update dit probleem echt voorgoed fixt valt nog maar te bezien, persoonlijk heb ik er geen 100% vertrouwen in aangezien het gebaseerd is op wat ze weten en ze moeite schijnen te hebben met het recreëren van deze glitch en telkens zeggen dat het een potentiële fix is. Maar we zullen vanzelf zien.

    Hier is een fix die voor sommige mensen schijnt te werken, proberen op eigen risico natuurlijk:

    Je verliest hiermee blijkbaar dus wel je collectables, maar als dat echt alles is wat je dan verliest is dit misschien wel het proberen waard?

    Hier is het officiële topic nogmaals, wel overspoeld met comments dus lastig te navigeren, maar goed: http://forums.epicgames.com/threads/830449-Freezing-profile-at-load-screen/
     
    Laatst bewerkt: 15 nov 2011
  8. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Maar bij hun probleem kunnen ze nog wel in het gears menu komen? Dat kan ik al niet.

    En als ze het niet kunnen verhelpen, wat gaan ze dan doen? Ik wil dan wel graag mijn geld terug oid, want heb er gewoon niks meer aan dan.
     
  9. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maar deze 'fix' zou je alsnog kunnen proberen dan toch? En ik neem aan dat dit probleem profiel-gebonden is, met andere profielen kun je toch wel Gears 3 spelen of dat ook niet?

    Als ze het niet verhelpen, dan gaan ze waarschijnlijk verder zoeken naar een fix, of, zoals ze deden met deel 2 die een vergelijkbaar/hetzelfde probleem had: het probleem laten voor wat het is en hopen dat hun volgende games niet hetzelfde probleem zullen krijgen. Ik zou er niet op rekenen dat je je geld terugkrijgt als ze het niet kunnen fixen. =( Misschien wel bij de gamestore waar je het spel gekocht hebt?
     
  10. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Het zou wel bagger zijn inderdaad als sommige mensen het spel gewoon niet meer kunnen spelen? En ligt het aan de disc? Anders zouden ze die mensen gewoon een nieuwe moeten geven. Vind het wel raar dat zoiets kan bij zon groot spel als GOW.
     
  11. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Met ander profiel kan ik idd wel spelen, maar als ik bijvoorbeeld account recover dan doet hij het nog steeds niet.


    Aan disc ligt het ook niet, heb ook met andere gears 3 disc geprobeerd maar zelfde probleem.
     
  12. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nergens problemen mee. Gisteravond weer ff een potje horde gespeeld :)
     
  13. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Title update 2 gaat vandaag live! De dedicated servers liggen er dan wel tijdelijk uit...

    Dit zit er in:
    Klinkt allemaal best aardig naar mijn mening, alleen "The Ranked Disconnect stat will no longer increase when quitting a standard Horde or Beast game." betekent waarschijnlijk dat het niet de huidige RD reset? Maakt mij op zich niet veel uit, maar ik heb nu iets van 86 Ranked Disconnections terwijl ik nooit gequit hebt in Ranked...

    Bron: http://epicgames.com/community/2011/11/gears-of-war-3-title-update-2-release-notes/
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat is vengeful medal ook alweer en hoe makkelijker
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  15. Stephan123

    Stephan123 Active Member

    Berichten:
    2.780
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar het gaat juist om dat het Booster map pack alles bevat van de Horde Command map pack behalve de fortifications en de skins. Dit is zelf door de makers van Gears of War bevestigd via een twitter bericht.

    Ik heb in feite nu 800 punten betaald voor een paar fortifications en skins en dat vind ik heel erg, :)
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    klopt.. en nog een paar chievos. epic had het beter moeten communiceren voor de mensen die alleen de maps willen
     
  17. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    is het event van dit weekend al bekend?
     
  18. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Vengeful gaat om het executen van vijanden online. Hij is makkelijker gemaakt door de benodigde executions te verlagen.
     
  19. gerowniko

    gerowniko ME3 Apologist

    Berichten:
    1.481
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had gehoopt dat ze de requirement gewoon veranderden in 'Swift Vengeance'. Dan blijft het in hetzelfde thema, alleen dan een stuk normaler/haalbaarder.

    Ik heb nog niet gezien hoe vaak je het nu moet hebben, maar ik heb pas 2 of 3 keer een Nemesis tegen mij gehad, 1 keer geëxecuteerd en de andere 2 keren was de match voorbij voordat ik wraak kon nemen.

    Maar Diikoeneke, mensen op het EPIC forum zeggen dat de title update van vandaag voor hen geholpen heeft, hopelijk is jouw probleem dan ook gefixt. :)
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik heb het gezien.. vengeful is je nemesis.. daar heb ik er 3 van ofzo... maar ik heb 0 nemesis ribbons
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina