Ik ben zelf redelijk te spreken over bpgames.nl: ik heb daar f1 2011 voor 43,90 incl. verzenden gehaald (ipv 60,- in de winkel) en saints row: the third besteld voor 43,90 (incl. verzenden). daartussenin heb ik nog 3 mnd live gekocht voor 17,50 (na budgetgaming.nl geraadpleegd te hebben). ze werken daar ook zo dat je via de mail je code krijgt. je kunt met ideal betalen daar en de verzending is via tntpost. gemiddeld is bpgames ongeveer 15 euro goedkoper dan 'gewone' winkels. wel is het zo dat ze met name spellen aanbieden die veel verkocht zullen worden (echte toppers volgens hen), dus ze hebben geen groot aanbod.. (ik mis bijv. goldeneye, halo combat evolved, maar heb wel bf3, cod:mw3, skyrim en fifa 12 gezien) als iemand deze shop al genoemd had: excuses, maar ik heb de beginpost en meest recente pagina van deze thread gelezen en zag deze shop er nog niet bij staan. bij deze heb ik dan nog een positieve melding gemaakt van de shop.
Ik heb van FRS een gratis cadeaucard van 5 euro gekregen. Ik heb hem al via de site geactiveerd. Maar als ik hem bij stap 3 (betalen) wil gebruiken word er om een krascode gevraagd die onder een kraslaag zou zitten. Op deze kaart zit geen kraslaag. Is deze kaart nu niet goed of moet ik er iets anders invullen?
Hoe lang heb je gewacht ? Ik stond vandaag in de FRS en hoorde een verkoper zeggen dat het wel een kwartier kon duren tot die code geactiveerd was.
Ik heb hem vanmorgen geactiveerd en als ik hier kijk geeft hij aan dat het saldo van de kaart 5 euro is. Maar bij stap 3 (betalen) vul ik het nummer in en dan word er nog om een krascode gevraagd die er niet opstaat
Oke verder kan ik je er ook niet mee helpen. Ik weet enkel wat ze in de winkel zeiden tegen die persoon.
Tja dat kan ook aan de transporteur liggen. Dus hoeft niet meteen de schuld tezijn van 'in dit geval' Wehkamp.
Weet ik. (het gaat btw over All4Games, niet Wehkamp) Maar dit is de 2e keer achter elkaar dat ik een winkel ergens aanprijs en de eerstvolgende bestelling van mij komt opeens te laat aan.
Zavvi.com: 10% korting met "wedsten". Iemand ervaring met zavvi? Wil namelijk AC:R CE halen voor €52, dus een koopje
Bij amazon.co.uk kost die dezelfde prijs,kan je hem beter daar bestellen heb je hem binnen 3 dagen thuis.
Daar is hij 49 pond, bij zavvi ook 49 maar met kortingscode. Het is ook net dat ik maar €55 euro ter beschikking heb om me rekening, anders had ik sowieso bij amazon gekocht
Ik had gehoord ongeveer 7-14 dagen? Ik kan wel een week of 2 wachten 3 word beetje te veel... ik hoop dat ik me ondertussen kan vermaken met BF3
Zit blijkbaar een maximum van 10 pond aan die 10% kortingscode... Dan me Vitagames maar ff in 2(+) (hoeveel goede er ook zijn) orders doen.