[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het is sowieso weer een heerlijke Zelda game. Hij doet me gewoon zo erg aan The Windwaker denken, die sowieso bij mijn favoriete Zelda games hoort.

2. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is een mooie game, alleen oh zo zonde dat het met de wiimote gespeeld moet worden.
    Waarom werkt dit ding er niet gewoon mee
    Gemiste kans vind ik dat.

3. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het speelt op het vliegen na anders enorm goed. :)

Ze hebben het save-systeem trouwens ook omgegooid. In plaats van overal saven staan er nu een soort save-palen door de hele wereld en de dungeons. In de dungeons heeft dit natuurlijk het goede gevolg dat je niet weer de hele dungeon door moet rennen als je dood gaat.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p

5. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Het is een beetje jammer dat de game geen real-time day/night cycle meer heeft.

6. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Ohw, lol is mijn The Legend of Zelda - Skyward Sword Bundle verstuurd door Zavvi.co.uk(ik dacht dat ik hem al had geannuleerd daar...) dus ik krijg Skyward Sword blijkbaar 3x, ik ben echt enorm zenuwachtig dat ik eindelijk weer een nieuwe Zelda weer kan spelen op de console. :+

7. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn LE bundle is ook verstuurd door zavvi. Aangezien ik geen Wii Motion Plus heb wel handig dat de controller er bij zit. Ik heb inmiddels wel al een uurtje of 3 gespeeld, maar het begint nu pas.

8. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Is dat de LE? Anders neem ik hem wel van je over! PM me maar.

9. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Dat is de Limited Edition, maar ik hou het wel als collector's item en de andere wiimote gewoon als normaal gebruik.

Mijn bestelling van Skyward Sword is verzonden door nedgame trouwens(en ook mijn Collector's Edition Strategy Guide via Gamestation.co.uk sinds gister :+).

Damn, jammer genoeg werk ik donderdag. Q_Q

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    De "LE" is toch gewoon een extra doos met de Wiimote en de gewone Zelda game (+ cd) erin? Of zit ik zo fout?

11. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Klopt helemaal, het is met de Wiimote + Game + Soundtrack(+ speciale verpakking).

12. hacktic

hacktic PSN ID: hacktic

Leuk Bevonden:
    0
    Voor als je nog geen Wii Motion Plus hebt zeker een aanrader. Zelda doet het namelijk niet zonder Wii Motion Plus.

13. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Yup, en zoals ik al zag via N1ntendo.nl zit er geen wiimotion plus of wiimote bij de normale editie dus dit zal je toch echter los moeten kopen tenzij je voor de bundel gaat.

14. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot geeft Skyward Sword een 7.5.... Vage shit!

15. OniRyo

OniRyo Active Member

Leuk Bevonden:
    257
    Hmm, Gamespot neem ik nooit zo serieus met hun scores, want dit is niet de eerste keer dat ze een goed spel een lage score geven(ook al is een 7.5 meer dan middelmatig), je moet eigenlijk meer letten op de redens waarom ze minpunten geven ik ga de review niet lezen in ieder geval omdat ik liever niet gespoiled wil worden.

16. Rebby

Rebby Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Besturing vonden ze vooral verschrikkelijk :{

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Waardoor die review dus totaal nergens op slaat, want de besturing is gewoon goed, alleen wennen.

18. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Net een mailtje van Consoleshop! Hij is verzonden!!!

19. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb expres het nieuws over deze game geskipped en daarmee ook dit topic... maar toen ik die 7.5 van gamespot op gamerankings zag dacht ik wel even.. w..t..f ik bedoel veel halve gare games krijgen al snel een 7.5.. en dan Zelda?

EDGE gaf zag ik wel een 10 en volgens IGN (frontpage) "Ocarina of Time has met it's match". Geeft toch hoop :+

Iemand gesproken die zei dat hij beter was dan WW en TTP. Dus ben gerust gesteld ;) En nee ga niet altijd op cijfers af, alleen zoals iemand hiervoor al in dit topic zei.. zo'n laag cijfer voor een Zelda game valt je wel op.

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  20. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.717
    Vind ik ook, hoor. Ik kan na 7-8 uur spelen al concluderen dat de game gewoon minstens een 9 verdient.

Deel Deze Pagina