[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Maar dat is ook het pluspunt van the elder scrolls > je kan echt van alles doen, maar het moet niet.

2. Seh

Seh Guest

O.a in je eigen huis, ook in random kampen of in andermans huizen. Als je daar zin in hebt.

3. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Nm, al gevonden

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  4. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Tot aan de quest Rescue mission was er niets aan de hand?

Ik kan niet eens gaan slapen want ik dan staat er enemy nearby

5. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet slapen dan, skyrim's way om te zorgen dat je de game speelt

Ps: Als je gaat slapen in real life maar niet in skyrim ga je dood dus ik zeg spelen:D

6. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Holy shit. Ik deed net de game in de Xbox en ging beneden even snel wat pakken. Kom ik boven, en staat die soundtrack echt voluit te spelen.

Wat een schitterende muziek _O_

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Gaaf dit hoor, van dit soort dingen hou ik echt in RPGs!

Waking Nightmare quest

Je kunt tegen het eind er gewoon voor kiezen om Erandur de skull of corruption kapot te laten maken, je kunt echter hem ook gewoon vermoorden en dan skull meenemen. I like!!!!!

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    in het geweld gewoon vergeten dat ik vandaag mijn gewoon exemplaar strategy guide ben gaan halen.

Ik heb daar ook aangegeven mij aanbevolen te houden voor de C.E. versie.

Vanavond beginnen met doornemen op punten die belangrijk zijn.

9. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Die quest van Sanguine is echt baas _O_ Geweldig hoe je in zo'n quest rolt terwijl je daarvoor met iets totaal anders bezig bent. Dat heb ik echt zo vaak, ben je bezig met een quest en dan krijg je onderweg weer 10 andere. Uiteindelijk maak je die eerste quest niet af en hang je weer ergens anders rond.

Thieves Guild is trouwens ook vele malen beter dan in TES IV, ook al heb ik nog maar een paar quests gedaan. Dark Brotherhood vond ik wel erg kort.

Over het einde van de DB
    Ik heb nu de Sanctuary geupgrade maar vindt de hoeveelheid leven nog vies tegenvallen. In totaal zijn er maar 3 characters in die hele sanctuary aanwezig. Worden dit er meer naarmate je contracts gaat voltooien?

10. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.370
    Thiefs guild was echt top (ben nog bezig maar aan het eind) wat een plot twist

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Super super SUPER game gewoon.

Het loont echt om niet gelijk een dungeon uit te gaan nadat je een quest klaar hebt, ik ging even een hoekje om en zag een grote kist. Met daarin een Elven shield, iets verderop een Elven helmet en een vet nieuw zwaard.

Wat me ook opvalt zijn de kleinere dingetjes, in Dawnstar bijvoorbeeld. Ik zit nu in The great hall en hoor al die NPCs een gesprek hebben, echt humoristische dingen ook. Wereld van verschil met hoe belachelijk de conversaties in Oblivion waren, ik vind het echt prachtig hoe ze al die dingen super hebben verbeterd.

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  12. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat een enorm grote Keep heeeelemaal in het westen van de kaart. Understone Keep etc. Wat een chaos aan wegen en niveau's, ben helemaal de weg kwijt.

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Fuck, net een grote dungeon doorgewandeld, zonder al te veel moeite. Kreeg te horen dat ik een of ander mage (oude vrouw) moest doden voor de winterhold college. Al die undead en andere mages waren geen probleem, maar die vrouw is dus echt veel te sterk, gooit met die Icespikes. Denk haast dat er niet anders opzit dan weer terug te gaan en later opnieuw te proberen. Zucht...

14. Nyari

Nyari Bullets Included...

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je eigenlijk een wapen enchanten met 2 verschillende effects? Shock damage en soul trap bvb
    Tot nu toe nog niet gelukt en ik dacht nochthans dat dit in Oblivion wel kon? :confused:

15. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij kon dat in Oblivion ook niet. Er waren wel items en wapens met meerdere Enchantments, maar je kan dat niet zelf doen.

16. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Lol ik ben daar volgens mij ook geweest en weer weg gegaan. Helemaal in het oosten van de map?

17. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Kijk eens bovenaan de skilltree van enchanting ;) level 100 moet je daarvoor zijn.

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo meteen de game nog maar eens insteken.

19. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Waar kan ik ebony halen?

Ignots bedoel ik heh, zodat ik armor kan maken.

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Klopt ja. Die undead waren vrij simpel, mages iets moeilijker, maar met Conjuration was het een eitje...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina