Dat vraag ik me dus ook al de hele tijd af, zoals ik speel vaak Search dus krijgt de clan veel EXP want maak altijd meer als 6 kills per potje.. maar als we samen gaan spelen lijkt me dat ook nice
Ha, eindelijk in kunnen loggen op Elite, XBW-clan gevonden, blijkt dat ik een invite nodig heb. Wie o wie doet me even uitnodigen?
Done ! Enne in het MW3 menu kan je op (y) drukken dan zie je je friends als je dan naar rechts gaat kom je bij clan daar kan je makelijk iemand inviten
Ik heb nu met de MP de laatste potjes echt alleen maar lag, theatre mode al uitgezet en ik neem aan dat ik best een goede 'lag-vrije' verbinding moet hebben met 60mb/s van UPC. Iemand een idee?
Staat er niets te downloaden op je PC ? Doe anders de Computers/Laptops uit in je huis als dat kan.. Anders zou k het niet weten
Alles staat uit, zelfs geen printer meer die aangesloten staat op het netwerk... Ik ben ten einde raad haha! Soms springt de verbinding wel naar maximaal, maar dan verspringt die snel weer naar 3 streepjes.
Nat type: Open. Neem aan dat dit goed moet zijn. Misschien heeft UPC mijn snelheid gewoon afgeknepen tijdelijk, geen idee. Namelijk nooit eerder last van gehad eigenlijk.
Precies, dat had ik normaal ook. Misschien ligt het aan de regio waar ik mezelf bevind haha! Edit/ Ik geloof dat m'n verbinding weer normaal is, in ieder geval thanks voor je hulp
Doe mij maar niet meer inviten voor HC S&D harrie Dat is mij 10x niks Edit. Jezus ik spawnde net constant met 3 tegenstanders tegen over me. 2 potjes achter elkaar aan
Hoe krijg je die filmpjes op youtube?Het lukt mij niet, ik heb account wel gekoppeld, maar ik zie ze op internet niet...trouwens vette kill man
Dankje :b: Ik render het filmpje nu gewoon en upload het naar het call of duty kanaal op youtube, vervolgens zoek ik hem op. Ik kan je niet helpen met die filmpjes verder, ik krijg zelf geeneens mijn account gekoppeld aan mijn eigen youtube kanaal op het moment. Zal nog wel zon elite probleem wezen