[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij vertellen hoe ik aan goede en vette armor kom? Ben nu level 7 en is weer tijd voor wat anders. Draag nu een steel armor.
    Ik hoor van veel mensen dat je smithing moet gaan doen, maar ik heb geen benul van hoe dat werkt. Kan iemand mij misschien verder helpen of moet ik gewoon doorspelen en geduld hebben totdat ik betere items loot.
    Ben nu trouwens officieel een Dragonborn (kom net van the greybeards)! Erg vet gedaan allemaal. Meteen aangesluiten bij de companions om wat sterker te worden. Krijg je van die lui ook gratis items trouwens?

2. Seh

Seh Guest

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja bij de companions kan je heel veel pakken zonder dat het gezien wordt als jatten :p
    Steel armor is toch prima? Als je het daar niet mee eens bent, ga dan eens op dierenhuid jacht in de vlakte voor whiterun en kom dan terug in whiterun. Daar gelijk rechts heb je de "smid plaats" met daarbij een tannery rack. Maak van de huiden leer en spam daarna lekker veel leather bracers. Je smithing level schiet omhoog :thumbs:. Bij level 30 smithing kan je een perk kiezen om dwarven armor (en wapens) te maken.

4. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks! Waar haal je deze informatie vandaan? Gewoon uit het spel?

5. Seh

Seh Guest

Ik ga denk ik naast mijn stealthy mage met daggers nog een ander character maken om stad voor stad te gaan clearen. Iemand toffe suggesties/builds/ideeën? :cool:

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    spelen ja :)

7. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als iets mij niet lukt (bv net 8 mensen tegelijk) dan biedt conjuration vaak een mogelijkheid aangezien je dat lekker kunt combineren met goede shouts en wat magie :D

8. Victor.

Victor. Fight Club is Closed

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben in tweeënhalf uur tijd van level 27 naar level 71 gegaan met smithing! Ik heb heel veel iron ores gemined, gekocht en omgesmolten. Heel veel huid van mezelf gebruikt en continue iron daggers maken en verkopen en dan van dat geld weer nieuwe iron ores/ingots en leather kopen! :lol:

Ik denk dat ik zo'n 3000 gold heb gespendeerd en tegelijkertijd is m'n combat level van 16 naar 19 gegaan door al die smithing levels! :lol:

Ik heb bijna full Orcish zelf gemaakt terwijl ik in de shops alleen nog maar Dwarven kan kopen! Hilarisch gewoon!

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Loop ik net buiten Whiterun, zie ik ineens een Giant in gevecht met allemaal mensen. Die was ver van huis zeg...echt gaaf die random shit.

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Ja ik zelf probeer ook zoveel mogelijk te lokken met Conjuration en ga zelf vanaf een afstandje heel laf schieten met mijn pijl in boog. Heerlijk. Wil alleen nog een conjuration spell zodat ik 2 sterke summons kan afwisselen.

Waar kan je een beetje door smithen? Was vandaag wel in een mijn, maar daar kon ik maar daar was maar 1 steen...

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Do tell, waar haal je die :+

12. Seh

Seh Guest

Need some help met quest van thieves guild.

Ik zit nu in de Twilight Sepulcher. Sta bij zo'n beeld van een god die vaak vereerd word door thieves e.d even naam vergeten. Alleen is de deur achter haar gesloten en er ligt alleen een bandit dood te zijn. Iemand tips? :+ Die cryptische tekst erover helpt ook niet. :p

Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2011
  13. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Volgens mij heb ik hier al wat eerder wat over gelezen, maar toch nog maar een keer:

Ik heb iets vaags, m'n Archery skill staat in het skill menu in het rood op 15, terwijl ik toch echt 45 heb... Ik ben niet ziek of een andere negatief effect ofzo. M'n game is toch niet gebugged he, ik richtte me juist op Archery :'-(

14. Sloober

Sloober Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik vind magic totnutoe als offensive erg tegenvallen, met bow doe je gewoon veel meer damage, en het aanbod van destruction spells is bedroevend.

Mages horen kont te schoppen, al rondrennend omdat ze geen armor dragen, maar ik heb bijna alles in extra mana, en draag extra mana & regen gear, maar toch ben ik na 4x lightning casten out of mana.. Het speelt gewoon niet meer zo lekker weg, hebben meer mensen dit?

15. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, probeer anders even gecleansed te worden bij een shrine van dibella en al je armor uit te doen?

16. Seh

Seh Guest

Ah nevermind, is al gelukt. Fucking levers oid die verstopt zitten ook altijd. 8)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    http://www.vg247.com/2011/11/16/parents-name-child-dovahkiin-get-free-bethesda-games-for-life/

Parents name child Dovahkiin, get free Bethesda games for life

Back in February, Bethesda provided fans with a Skyrim challenge: have a baby on 11-11-11, name him or her Dovahkiin, and the studio would give the parents free Bethesda games for life. Today, it was announced that Megan and Eric Kellermeyer met the challenge when Dovahkiin Tom Kellermeyer was born on Friday at 6:08pm PST. How nerdily-awesome is that? Congratulations to the happy couple, as we really hope the little Dragonborn isn’t teased too much growing up.

18. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Waar is die shrine dan?

19. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Puur mage idd niet. Ik doe dan ook vaak conjuration met beetje destruction en een zwaardje

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dit gaat wel erg ver. :lol:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina