[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deoxis

Deoxis Coloris

Leuk Bevonden:
    0
    Ok mensen, eventjes voorzichtig doen met dual wield en de attack speed shout, als je namelijk deze twee te ver upgrade dan bug je je character met je attack speed en zal het letterlijk een minuut duren om één keer te slaan.
    Dat is dus één save voor mij die ik niet meer kan aanraken tot 'ie gepatched is D:

2. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Even een vraag. Was vanmiddag in een kasteel en onder in de "vault" heb ik wat shards gevonden. Het lijkt op een stuk van een kapot zwaard, er zit alleen geen quest aan verbonden en heel die vault lag vol met traps! Iemand idee wat ik er mee kan. Ik vond wel in dat zelfde kasteel een boek die me een quest gaf alleen in dat boek werd niets verteld over een kapot wapen ofzo :)

3. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Lol, je kind Dovahkiin noemen is wel faal. :9

Ik wist trouwens niet dat je maar tot level 50 kon komen. :eek: Ik zit al in 47! En zoveel heb ik nog niet gespeeld... Nou ben ik wel heel erg veel aan het craften en zo. Maar ik ben nu dus een beetje m'n laatste perks aan het inplannen. Dat ik er dan ook nog wat over heb voor de perks die pas bij lvl 100 vrijkomen.

Ik heb trouwens wel spijt van sommige perks. Een paar maar hoor, stuk of 3, maar toch.

4. Centurion

Centurion Survivor

Leuk Bevonden:
    1
    Waarschijnlijk de Mythic Dawn gast in Dawnstar

Ik heb nu een niet uniek wapen die zonder enchantment 101 damage doet. One handed Ebony axe.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Er lopen best dichtbij Whiterun Giants hoor. Die zitten op dezelfde plek als de Mammoths!

6. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Zo het spel laat mij maar niet los.

Na het debacle zie eerdere post weer gestart. Mijn productie van gisteren ongeveer 8 uur is nu een beetje ingehaald!

Ik heb nu Dwarven outfit bijna compleet ... Helm vindt ik 3 x niks dus die maak ik even niet.

Net ook weer een Wow moment ik werd aangevallen door een draak, die heb ik kunnen afmaken .... ik vindt ze makkelijker dan sommige Dungeon eindbazen.

***** wat mij na dagen spelen wel stoort is dat enemies soms op een dusdanige glitchy plek gaan staan dat je er heel moeilijk bij kan.

Net ook een vette glitch meegemaakt ...er is een level waar er een Wolf in een hok als waakhond wordt gehouden. Ik alles gedaan maak 1 gast dood en die cel deur waar de wolf in zat blijft in hem steken. Dan trilt dat lichaam en dat hoor je de hele tijd ... lachen.

Mijn tip voor vandaag:

- blijf goed veel saven en bewaar elke 10e save ik moest van sva 138 terug naar 118 .... pfff is echt ver.

- mensen die pas beginnen ... twijfel je over de vele rassen kies de NORD ... voor mij echt de beste keuze!

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Maat van me zit al op 300+ saves

8. Cliff

Cliff Active Member

Leuk Bevonden:
    127
    Ik lees net dat je dus maar tot lvl 50perks krijgt? En daarna bij de 100weer? :p

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ik heb het ook gehad. Je hebt ooit Ataxia gehad, een desease. Door een bug krijg je soms weer de minpunten op je archery terwijl je de desease al niet meer hebt.

Ik ben teruggegaan naar een vorige save en controleer sindsdien angstvallig steeds mijn skills. Andere oplossing schijnt te zijn je archery een level omhoog te doen bij een trainer ...

10. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hetzelfde maar dan bij stamina. Hoe heb jij het opgelost?

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ja het gaat wel erg ver inderdaad, maar volgens mij kunnen die ouders gewoon de naam veranderen als ze dat willen zonder dat Bethesda dat weet. En toch al die games ontvangen.....maar dat weet ik niet zeker of course.

Ooooh ok, had ik geen idee van. Heb tot nu toe veel lopen klooien in Dawnstar en nog maar weinig in Whiterun.

Trouwens een vraagje over paarden, kunnen ze ook nog rennen of blijft het bij het langzame loopje?

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Je kan maar tot lvl 50.

13. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    :mad:

14. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    bron?

Dacht dat Pete een keer zei dat je gewoon door kon, maar dat het ranken een stuk slomer zou gaan.

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Ja volgens mij heb ik het verkeerd. :+ Nu lees ik weer dat het gewoon doorgaat, ook met perks. Je hoogste level heb je dan gehaald als alle skills op 100 staan. En dat schijnt rond level 80 te zijn.

Maar dat weet ik wederom niet zeker. :9 Wel beter in ieder geval. Kan je nog uitkijken naar je volgende perks. ^^

16. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    level 80 is idd het hoogst waarschijnlijk. level 50 halen is gewoon alleen een achievement ;)

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Mensen doen echt hun deuren op slot overdag nu he, het viel me in Riverwood al op, maar ook in Dawnstar dus. In Oblivion ging ik altijd even wat rondneuzen in huizen maar nu moet je toch echt inbreken.

18. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    ja mooi is dat :)
    Gelukkig is lockpicking echt niet moeilijk in deze game, dus inbreken is zo gebeurd \o/

19. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    In Oblivion snap ik dat lockpicken nog steeds niet. :+ Meestal ging ik dan ook meteen voor de skeleton key. :9

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Oblivion was ook makkelijk als je doorhad hoe het moest. Tik tik tik tik tik en je was binnen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina