Southpark weekend was wel nice, Scott Tenorman must die was volgens mij verkozen tot de beste ep. Voor mij is dat denk ik Make Love not Warcraft.
Laatst "The Last of the Meehicans" gezien. Dat was wel echt een leuke episode! Echt een old skool goede South Park ep.
Geweldige ep weer zeg! En dan op het laatst zelf even subliminal marketing toepassen voor hun eigen show ''the book of mormon'' (go get a blowjob!)! Geniaal!
Bass to mouth was minder maar kende die hamster niet doordat ik de andere epsiode niet heb gezien Assburgers en The last Meheecan waren super geniaal Kijk elke donderdag middag/avond op allsp
wel goed en dan moest je die hamster kennen maar anders mwah en vooral vergeleken met de vorige twee geniale aflevringen. ' It's mantequilla we tried giving him everything but i don't think he is happy Tonight I told him he could do everything before bed: wash the windows , mop up our bathroom geniaal
Dat is geen marketing, ik raad je aan 'All about the mormons?' seizoen 7 te kijken Het einde van de ep was echt geniaal
Meh, hoorde gister al dat laatste ep niet leuk was. Thuis zelf gekeken en vond hem ook niet leuk. Dan maar hopen dat ie volgende week weer leuk is, ging juist net zo goed met de eps de laatste tijd.
Hij had wel iets maar was inderdaad niet zo leuk, begin was moeilijk door te komen.. wordt weer eens tijd dat een Butters,Clyde,Token o.i.d. de main character is ipv continue Cartman.
Mwoah, vond hem niet zo. Heb sowieso niets met Thanksgiving en aliens (al hoewel de film Alien erg vet is, maar dat terzijde), waardoor de humor voor mij bij deze ep al snel weg valt.
Net weer gekeken en vond hem aardig. Heb alleen de alien niet gespot. Volgens mij ook nauwelijks te spotten, als die in een fracite ergens langs kan komen, en waarbij je bij al het twijfelachtige al kan denken dat het de alien was.
Is dat nou echt waar of niet? Het is mij namelijk nooit echt opgevallen, maar je moet hem gewoon op het juiste moment pauzeren denk ik..
Is echt waar, maar je zult hem idd niet snel zien. Hij kan verstopt zitten in posters, ergens op de achtergrond, of bij in de zaal tussen de andere mensen. Zijn wat screenshots van oude eps met de alien te vinden, maar zodra je de ep kijkt valt het je vaak niet eens op. Was ook zo een filmpje met een groep basketballers. Vroegen ze om te tellen hoeveel keer groep A de bal naar elkaar over gooide. Ondertussen liep iemand achteruit door de groep, of verkleed, maar dat viel tussendoor ook bij vrijwel niemand op. Tot je het wist, dan ga je er op letten en is het eenvoudig te zien.