Ik heb een paar supercars maxed out getuned, zijn ze het waard om toe te voegen? - Veyron - Veyron SS - McLaren F1 - Agera - Cerbera Speed 12 - SSC Ultimate Aero - Ruf Rt 12 - Diablo SV - F40 - Aventador - Reventon - R8 LMS
@iedereen pleur gewoon je auto erin als jij denk dat het goed is.. alleen geen pauper auto's. als ik wat zie die dubbel zijn of kut zijn gooi ik ze er wel weer uit @antraxxx ja zijn top
Dat was weer eem lachen, net ff met drie man een paar private races gedaan! Gewoon leuk racen zonder gebeuk!! Mijn dank. Gelijk mooi even de tijd om een paar nieuwe rides te testen! Is echt veel leuker met een "bekende" groep ipv die beukers online! Binnenkort even weer met een mannetje of 10? Ook even een keer de tijd nemen om een paar tofe groeps kiekjes te maken!!
Ja was lache, was alleen even headsetloos, mijn kids en mijn vrouw waren in de kamer en dan heb ik nooit een mic aan. Ik ga nu eten koken en mijn kids vermaken maar ben vanavodn nog wel ff weer online! P.s. Ik ben nog steeds erg tevreden over Forza. Heb nu ongeveer 2.000.000 cr en ben level 37 en heb nu al geen idee welke auto's ik nog moet kopen. Ben er nu een sport van aan het maken om auto's via de veiling goedkoper te krijgen, alleen natuurlijk bij auto,s die ik zelf echt wil. Vandaag een AM DBS voor onder de 50k kunnen scoren, best netjes dacht ik!
Lees hier al een tijdje mee, maar nu ik vandaag Forza 4 LCE heb binnengekregen toch maar een account aangemaakt. Ben nog vrij nieuw met Forza, maar al doende leert men Meteen maar een aantal vraagjes ... welke hulpinstellingen gebruiken jullie of staat alles uit? En ik wil me ook aanmelden bij de carclub, maar moet ik zoeken op XBW of iXBW?
Je moet toch op XBW zoeken? hoofdlettergevoelig. Snap ook niet waarom er iXBW van is gemaakt en niet XBWf(orum).
Ik boycot Apple sinds haar bestaan ^^ Maarja, het is nou eenmaal ixbw geworden. We kunnen er een probleem van maken, we kunnen ook gewoon racen onder ixbw... Mij maakt het bar weinig uit iig
Gewoon denken dat de i staat voor bv insane Zal zo eens kijken of m'n verzoekje is aangekomen en geaccepteerd. En eens kijken welke hulp ik allemaal ga uitzetten en dan ook maar eens oeffenen met handmatig schakelen. Want de rondetijden die ik gister heb gereden zijn om te huilen Zit soms ruim 20 seconden verschil tussen de top in de ranglijst en de mijne
Is er btw nog een Xboxworld logo beschikbaar die ik op de auto kan painten? Of moet ik die dan zelf maken? Lijkt me namelijk leuker als iedereen in de club hetzelfde logo op de auto heeft.
Ik kreegn vandaag een ferrari 458 en een mazda rx7(unicorn) cadeau van turn10!! Iemand anders iets gekregen???
Ik heb die Ferrari en Mazda ook gekregen. Volgens mij naar aanleiding van die turn 10 Pre-order actie (insturen kopie aankoopbewijs). Ferrari heeft speciale Forza 4 livery kan em helaas niet delen in de clubgarage
Bazenavondje Forza Gevechten gehad met iedereen met als toppunt tegen Menno op Hockenheim in de Peugeot. Zeker voor herhaling vatbaar.
Na lange tijd niet echt mee bezig te zijn geweest, begon het toch weer te kriebelen.. Tijdje geleden nieuwe Xbox aangeschaft, nu dus Forza 4 gehaald! Forza 2 en 3 altijd mee vermaakt, totdat ik een rrod kreeg. Ik heb me ook aangemeld voor de carclub! Gamertag arnaud unltd, je mag me toevoegen!
Jongens, ik denk dat dit meteen ook het juiste discussietopic is voor de volgende cup. Ik heb met $uperman (Blauw Hok) een en ander op een rij gezet: Lees het even goed door, puntenverdeling is heeeeel snel op een rij gezet en had hier eigenlijk geen idee van. Iemand suggesties, op/of aanmerkingen en/of toevoegingen?