[XOne] Need for Speed: The Run

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 29 apr 2011.

1. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    oh ja toch wel, :mad:. das wel echt een dikke minpunt zeg, ik weet niet wat te doen,

2. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha :p
    Het is zeker geen slechte game alleen voor de volle prijs er voor te geven weet ik niet of het de moeite is.

Menu is ook erg onoverzichtelijk,je speelt in stages maar je vind nergens terug hoeveel races je per stage nog moet doen.

En de laadtijden zijn echt wel jammer.

3. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Heb hem op de pc doorlopen.

Vind het veel van hetzelfde hoor. Denk dat het na uitspelen van de SP ook wel snel de lol er af is.

Mijn tijd over de SP was 2 uur en 13 minuten: Dat is dan de geregistreerde racetijd.
    Dus de restarts etc niet meegeteld. in totaal schat ik t op 3,5 uur wat ik er over heb gedaan.

op de pc is het helemaal jammer dat de max framerate maar op 30 hangt. Hele pccommunity van nfs is woedend.
    Merk heel erg dat mijn pc gewoon gelimiteerd wordt qua performance.

En verwacht van de storyline niks. Ik denk dat er haast geen cutscene is geweest die ik niet al in een trailer heb voorbij zien komen. Kreeg er een beetje het gevoel bij van
    een lachfilm waarbij je alle leuke stukjes al in de voorstukjes ziet.

Ik heb zelf geen moment het gevoel gehad in een grote race te zitten van de westkust naar de oostkust. Het zijn constant maar hele korte stages. 3 minuten ofzo.

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad gewoon race na race,auto's tunen of bewerken heb ik ook momenteel nog niet gevonden ?
    Zal niet kunnen denk ik.
    Je kan de speelduur flink vermeerderen met je tijd te gaan verbeteren en online te gaan spelen maar toch is dit jammer.

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    auto's tunen zit er niet in. Dat is ook niet zo gek aangezien je character in een race zit die aan 1 stuk doorloopt.

Het gevoel wat ik van de run heb is: een leuk idee, maar slecht uitgevoerd.
    Die QTE events zijn ok, al voegen ze voor mij persoonlijk niks aan het spel toe.

En het gebruik van Frostbite 2 is ook meer hype dan echt effect. De dingen die ik gezien heb hadden ze net zo goed met een andere engine kunnen maken.

Hot pursuit ziet er bijvoorbeeld mooier uit.

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je er helemaal gelijk in geven.
    Iemand een idee waar je kan kijken hoelang je al speelt ?

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Ik vind h'm zeker niet slecht hoor... Overall was Hot Pursuit wel beter, maar opzich rijdt The Run ook lekker weg. Grafisch vind ik The Run anders tonen, misschien zit hier wat meer detail in de omgeving, is er meer verkeer en is er met sommige voorwerpen meer interactie mogelijk, dan in vergelijking met HP. Op sommige momenten is ie grafisch erg sterk. In HP verschilde het ook nog wel per baan of het grafisch goed werd weergegeven.

Speeltijd van de campaign vind ik niet echt belangrijk, leuk om even te doorlopen, maar daarna stort ik me toch op de uitdagingen en de multiplayer. Ook onzin dat je de campaign in 2 uur zou kunnen uitspelen. Of misschien probeer ik mijn tijden in de campaign nog wel te verbeteren tbv Autolog. HP had helemaal geen verhaallijn, event kiezen en gaan. Daar was de lol er toch ook niet meteen af omdat er geen campaign in zat ? In HP was het ook gewoon je events selecteren en racen, hier is het je uitdaging en gaan. Ik weet niet of iedere uitdaging is onderverdeeld in 5 verschillende races, maar dan heb je al snel 60 races... Om deze allemaal op goud te halen of 1e op je Autolog te worden, ben je volgens mij ook wel menig uurtje zoet. Hij valt mij in ieder geval niet tegen. Ik vind het aan de ene kant ook wel weer prettig dat ik van die spikes en dergelijke af ben ;)

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  8. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    nfs hot pursuit en deze zijn voor mensen die online graag racen,.... alles omtrend de game uit zich ook in de menu's dat het een multiplayer game is.

Gister 1,5 uur gespeeld (was laat thuis), banen zijn volgens mij iets technischer dan Hot pursuit, races vind ik nog wat aan de korte kant, misschien dat dat later wat beter word.

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook erg vervelend is ,telkens als je een beetje van de weg gaat wordt je automatisch terug gereset naar je laatste checkpoint.

10. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Kun je ook freeroamen in deze game?

11. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
  12. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat gereset gedoe is wel erg erg vervelend.
    De 1ne x mag je zover van de baan afrijden als je wilt,de andere x reset hij u al na 2 cm van de weg te rijden.
    Ook de laadtijd wanneer je terug kan racen is veel te lang.

13. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    te korte stages,
    te raar respawn systeem.
    laadtijd veel te lang.

niet echt bevredigend level up systeem,...

Zal hem zeker uitspelen, maar tot nu toe een mager 7tje

14. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je doet zonder te respawnen zo 10 a 15 min per stage,echt veel te kort.

15. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    pffff geen waardige opvolger voor HP dus. Tijd om Criterion weer de macht te geven!

16. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    369
    Zal dan wel aan mijn stuurkunst liggen, maar ik moet toch aardig mijn best doen om alles op goud te halen. Mij bevalt ie prima :)

17. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    tussen de 3 en 7 minuten eerder...

18. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op 3 min tijd kan je zo'n stage toch niet uit spelen ?

19. allstyles

allstyles Active Member

Leuk Bevonden:
    213
    sommige zijn echt heel kort... :{

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De races zelf bedoel je of de stage in het geheel ?
    3 min per race doe ik er ook over maar ik had het over de stages opzich.

Deel Deze Pagina