Ik vind h'm zeker niet slecht hoor... Overall was Hot Pursuit wel beter, maar opzich rijdt The Run ook lekker weg. Grafisch vind ik The Run anders tonen, misschien zit hier wat meer detail in de omgeving, is er meer verkeer en is er met sommige voorwerpen meer interactie mogelijk, dan in vergelijking met HP. Op sommige momenten is ie grafisch erg sterk. In HP verschilde het ook nog wel per baan of het grafisch goed werd weergegeven.
Speeltijd van de campaign vind ik niet echt belangrijk, leuk om even te doorlopen, maar daarna stort ik me toch op de uitdagingen en de multiplayer. Ook onzin dat je de campaign in 2 uur zou kunnen uitspelen. Of misschien probeer ik mijn tijden in de campaign nog wel te verbeteren tbv Autolog. HP had helemaal geen verhaallijn, event kiezen en gaan. Daar was de lol er toch ook niet meteen af omdat er geen campaign in zat ? In HP was het ook gewoon je events selecteren en racen, hier is het je uitdaging en gaan. Ik weet niet of iedere uitdaging is onderverdeeld in 5 verschillende races, maar dan heb je al snel 60 races... Om deze allemaal op goud te halen of 1e op je Autolog te worden, ben je volgens mij ook wel menig uurtje zoet. Hij valt mij in ieder geval niet tegen. Ik vind het aan de ene kant ook wel weer prettig dat ik van die spikes en dergelijke af ben
Laatst bewerkt: 18 nov 2011