[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fr-patrick90

fr-patrick90 Remain silent

Leuk Bevonden:
    0
    Jaaa, daarom vroeg ik of er niet toevallig een optie voor was om je helm wel statistisch te dragen maar niet te showen. Is toch geen hele gekke vraag O-)?

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wanneer ontmoet ik eindelijk de deadra? :{

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Deadra quests al gedaan? Gister een tof stuk tegengekomen met Deadra bij de Labyrinthian in Shalidor's Maze. Geniaal stuk dat met een awesome doolhof. _O_

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik wil dremora's rapen. Mijn huidige char is de revival van mijn Orc in Morro. Zijn taak was het om deadra harten te verzamelen. }:]

5. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je thane wordt in Falkreath, de jarl geeft me geen quest

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Hoopaa 94 smithing. Nu nog de deadric hearts vinden.. Heb nu half dwarven half orcish. Zo even m'n orcish set afmaken en dan quests gaan doen. Nog steeds bezig in whiterun, al 13 uur met dit character bezig.

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Same here bro. Waar kan ik die krengen, buiten de alchemisten en mages om, vinden? :):

8. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    waar kan ik die klote moonstone ores vinden?? heb die nodig voor glass :)

9. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Ik kocht ze gewoon. 8)

Ik ga de deadra harten dan ook wel ff kopen. :'-(

10. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren eindelijk van mijn weerwolf zijn af.. (eindelijk weer lekker slapen ;))
    Kwam ineens een blood dragon tegen en daar had ik wat meer moeite mee dan de andere draken die ik tegen ben gekomen.

ondertussen lvl19 en steek alles in destruction spells en one handed weapons.. gave combi vind ik :)

11. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hmm, lijkt erop dat hier veel spelers zijn die proberen vanaf het begin al een megasterk armor willen hebben, en dit door de achterpoortjes van smithing enz. te gebruiken..

ikzelf speel het spel mee met the flow.. ik reis rond, doe missies en als ik armor tegenkom of ingredienten voor armor te maken dan is dat mooi meegenomen. ik ga niet liggen zoeken op internet waar ik bepaalde stuff kan vinden, haalt een beetje de experience van Skyrim weg vind ik..

maarja, das mijn persoonlijke mening he :b:

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Hoe bedoel je? Smithing is gewoon een onderdeel van het spel, waarom zou je dat niet gebruiken om sterk armor te maken? Ik heb het zelf nog niet gedaan, ik ga het vandaag even checken. Ik denk niet dat ze boosten of iets dergelijks, gewoon eerlijk behalen :)

13. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Het is niet van toepassing op mij (ik loop nog altijd in mijn DB-pakje rond :cool:), maar toch wil ik er even iets over kwijt:

Ik vind dat geen achterdeurtje. Dat is toch gewoon een skill met perks waar je ook gewoon energie in moet steken? Als mensen in grotten en weetikveelwaarallemaal allerlei spul vinden om iets mee te maken, daar dan dus ook iets van armor van creeeren en dat verkopen ofzo, dan is dat gewoon handig. Dat is gewoon energie steken in bepaalde skills.

Edit: Wat Jorrie zegt dus.

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  14. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    ik weet dat dat een onderdeel van het spel is, maar ik bedoel gewoon dat ik me laat meelijden door het spel, en niet mijn tijd ga verspillen in constant aan smithing te doen , totdat je level genoeg is om sterk armor te maken.

Ik zal op de duur ook wel beter armor maken, maar zeker nog niet in het begin van het spel als je pas bezig bent :)

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Mooi, dan hoef je ook niet meer elk wissewasje te vragen hier. :thumbs:

16. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    en als je het zo speelt vind ik het heel normaal,
    maar ik heb het dus op de mensen die constant daggers liggen te maken, verkopen, opnieuw maken,... voor te levellen.

dat vind ik een beetje tijd verspilling en dan krijg ik liever al dat sterk armor als ik al wat verder in de game ben :)

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    In de tijd dat de ene aan het smithen is zit jij misschien draken te slachten. Dan zit je toch ook je warrior skills te levelen?
    Pff is ook tijdverspilling!
    8)

Hoe moet je anders levellen in smithing?
    Er is niet 1 juiste manier van spelen man, iedereen doet zijn eigen ding, beetje rare als jij dan gaat zeggen dat je het niet zo moet spelen.

18. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Ik heb Faendal nu als companion bij me, maar ik krijg niet de optie om Archery te trainen bij hem?

19. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    you got me there Tyrant ;) :thumbs:

en echte "ervaringveranderende" vragen stel ik hier niet hoor,
    gewoon weetjes om mijn tijd te verdoen op het werk.

thuis speel ik het spel gewoon op mijn manier, net zoals hier iedereen dat mag, vroeg me dat gewoon af ... :x

20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    heb ik nu gezegd dat ik vind dat je niet zo mag spelen?? 8)
    ik zei gewoon dat ik de indruk had, dat iedereen zich van in het begin toelegt op smithing en sterk amor te krijgen, en dan pas de quests enzo gaat doen..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina