Bij mij staat er ook dat die niet linked is. Maar als ik ze render komen ze wel gewoon op mijn YT account. Denk omdat ik hem al gelinkt had met Blops
Wel beter dat het in 720p gaat. Duurt alleen wel een om een filmpje te uploaden van mw3. Clipje van mij van 8streak met 3 double kills (niet boeiend ofzo )
Had alleen wel liever een betere codec gezien, hij misschien 720p maar het ziet er niet uit, geen enkel detail helaas.
Zo, ik ben ook lid van de clan!! Mensen zin om vanavond online te spelen? Eens kijken of ik nu ook filmpjes kan uploaden. EDIT: Ik wil eigenlijk zelf een youtube account starten met mn mw3 filmpjes, maar nu staan ze al onder een algemene account. Kan ik ze ook nog zelf posten?
Het gaat echt met ministapjes op Elite zeg, de site doet het nu aardig, maar een youtubeaccount linken aan mn elite account is nog teveel gevraagd.
Week niet uit mn hoofd en de site is weer eens down, nu staat mn filmpje gewoon op de algemene youtube account van mw3 en wordt ie daar bekeken, beetje jammer, ik denk dat als je een youtube account gelinkt hebt dat ie dan (ook) automatisch daar op komt. Ik had gewoon bij carreer ofzo naar beneden gescrolld en kwam midden op de pagina een vak tegen waar stond dat ik nog geen youtube account had gelinkt, en daar kon je dan op klikken om dat te doen.
Gebruik het youtubedownloader programma en download je filmpje en upload in je eigen channel. Zo heb ik het gedaan
Dat elite gedoe is mij van de week ook eindelijk gelukt, paar titels en emblems erbij en die double xp. Duurt even maar dan heb je ook wat. Maar de titels gebruik ik niet want ik heb mijn mooie Airdrop Trap expert titel (o.i.d.) + emblem, wat een ding Ik heb soms gewoon potjes waarbij ik zo 5 kills heb ermee, dus die titel moet dan wel aanstaan om het allemaal net iets lulliger te maken