Nee zijn verschillende draken (based on level iirc) Ben zelf al heel wat draken tegen gekomen in random encounter maar ook Frost Dragon en Blood Dragon in random encounter. Frost Dragon wel toevallig bij Mage guild waar het voornamelijk sneeuwt. Maar Blood Dragon was op plek waar ik eerder al een normal Dragon was tegen gekomen.
Ja ik denk het. Hoewel ik het niet zeker weet bij mij zijn er altijd shitload aanmensen /creatures die ook tegen de draak vechten. Dus een echte 1 on 1 heb ik nog niet gehad. Overigens mijn char: Adlanna the High Elf, battlemage/archer. Wears whatever looks best.
Blooddragon ook tegen gekomen en die zijn idd sterker. 1 keer een draak alleen tegen gekomen en dan zijn ze echt wel sterk (zeker op master), maar in vergelijking met sommige andere creatures zijn ze niet zo sterk nee.
Heb dragon armor! Maar kom net achter dat Deadric nog beter is. Anyway, heb ontdekt dat je legendary nog kan boosten. Armor rating van 587 atm
Zo, even beetje blacksmith geboost en ongeveer level 83 blacksmith nu. Mezelf maar even helemaal een upgrade gegeven. Legendary Ebony Armor - 122 - Increase health 25 points Legendary Ebony Boots - 51 - Increase stamina 25 points Legendary Ebony Gauntlets - 51 - Attack one-hand 20% more damage Lydia loopt in Legendary Steel Plate armor met wat enchantments, Legendary Ebony Shield en flawless Dawnfang. Binnenkort ook maar een upgrade geven!
Met dat heavy gear, heb je dan nog wel redelijk wat ruimte om dingen mee te sleuren? Of moet je om de haverklap naar je huisje?
Carry weight is 165/315 dus heb ruimte genoeg, en anders drop ik het bij Lydia. Maar ben sowieso eigenlijk altijd wel in Whiterun indien ik shit moet droppen of spul verkopen.
Joh, nadat ik mijn hond per ongeluk zelf had vermoord mag Lydia niet doodgaan. In ieder geval op dit moment, als ik een andere toffe companion tegen kom pik ik alles terug en gaat ze eraan.