[Wii] Super Mario Topic

Discussie in 'Games' gestart door Natasja27, 23 jan 2011.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Het is net zo compleet als de maingame, maar dan moeilijker. Ik ben er zelf nog niet, maar ik heb het op diverse fora gelezen. Op gamefaqs staat het ook overigens.

2. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Zijn het dan ook compleet andere levels? Wel een goede toevoeging dan!!!

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Nee, ik ga er dan ook maar hooguit 30 euro voor betalen, zij het tweedehands, zij het via een online aanbieding.

4. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
  5. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Ook goed, ik zeg ook zeker niet dat het allemaal heel slim is van Nintendo hoor. Ik snap het ook niet. Maar het neemt niet weg dat dit een topgame is voor de 3DS. En dat ik dus niet snap dat mensen met een 3DS dit spel niet willen aanschaffen.

Ik bedoel,

In november zijn Uncharted 3, Skyrim, Saints Row 3 en AC Revelations allemaal uitgekomen. Die games verkopen ook echt niet minder in the end omdat ze tegelijk zijn uitgekomen. Waarom is dat dan geen probleem, maar is het wel een probleem dat Nintendo op 2 platformen twee topgames op dezelfde dag uitbrengen? Kunnen we dan opeens niet meer 2 games tegelijk kopen?

Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  6. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33
    Helemaal met je eens man, dit is echt het spel dat laat zien waarvoor de 3DS is gemaakt en wat je ermee kunt. Het is mij nog steeds een raadsel dat Nintendo niet een keer aan de bel trekt, en ook wat oude games als Battletoads en andere SNES toppers opnieuw maakt, in een nieuw jasje steekt met nieuwe graphics. Die games mis ik heel erg sinds de SNES, maar dat waren echt wel toppers! Er valt zoveel meer uit de 3DS te halen, dat bewijst deze game onder andere :)

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.754
    Omdat ze geen rechten hebben om Battletoads games te maken? ;)

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
  9. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu in World 5 en moet zeggen dat hij tot nog toe wel makkelijk is. Maar de levelopbouw is echt heerlijk. Alles van Mario komt terug. De game doet mij nog het meest denken aan Super Mario Bros. 3. Alleen wat makkelijker.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nog nooit echt heel goed geweest in Mario, dus dat komt goed uit :)! Ga deze game toch wel heul binnenkort in huis halen :)

11. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    De maingame wel inderdaad. Maar die levels zijn subliem opgebouwd, heel erg vet gedaan.

Het is tot nu toe allemaal niet zo moeilijk, maar ik verwacht dat de Special Worlds wel wat uitdagender zijn, dat hoor je in alle reviews steeds weer terugkomen. Ik wil in elk geval het spel van voor naar achter uit gaan spelen, dus ook alle Special Worlds, alle starcoins moet ik hebben en ik wil het ook uitspelen met mijn groene vriend.

De game is ook niet zo kort als dat men vaak denkt, voor een handheldgame is dit best uitgebreid allemaal.

12. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ja ik ben ook in 5.. ligt het aan mij of is 6 levels per wereld best weinig?

13. Cyrax

Leuk Bevonden:
    903
    Weet ik niet meer. Ik weet niet meer hoeveel het er in andere Mario games waren. Echt veel is het niet in elk geval.

14. Silver92

Silver92 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf niet meer zo'n fan van dat opnieuw maken. Waar is de creativiteit van Nintendo gebleven? Proberen ze alleen nog maar op oude franchises te teren? Ik wil nieuwe franchises zien, geen oude in een nieuw jasje.

15. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ook gespeeld tot wereld 4 en ja serieus dit is toch echt wel de shit ! :p
    Heerlijke levels ,leuke muziek ,top game gewoon !

16. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Ik had eigenlijk ook 8 levels per wereld verwacht. Het ziet er prima uit en speelt heerlijk, een vrolijk feest van herkenning!

17. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze avond maar weer eens verder spelen !

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn er nog mensen naar de Mario experience geweest?

Mario galaxy 2 >> 28 sterren vezameld, genieten hoor, zoals reviews al aangaven, veel kleine levels met verschillende thema's/ concepten etc. Wellicht morgen nog een uurtje Galaxy 2 meepakken voor ik weer naar m'n kamertje in Groningen ga:9

19. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Galaxy 2 is met afstand mijn favoriete game van de laatste jaren, speelt heerlijk weg en je blijft keer op keer proberen die ene ster te halen.

20. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu bij het kasteel van wereld 5,echter is mijn 3ds nu plat en dat is kut :mad:

Deel Deze Pagina