[XOne] Pro Evolution Soccer 2012 [Deel 4]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 okt 2011.

  1. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Daymos zegt: google the 228 error to fix!
     
  2. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Zie je privé message voor skype/msn gegevens als je 't lijntje kort wilt houden. Maar de 228 error houdt in dat er niet meer dan 228 bestanden per keer kunnen worden overgezet op de xbox. Als ik 't goed begrijp houdt dat dus in dat de bestanden in 3 etappes per keer op de xbox moeten worden geladen (gezien het er rond de 600 zijn). Waarom dit echter faalt voor de manier waarop we 't graag willen, de drie Data-bestanden op een usb toveren en in de xbox pluggen, ontbeert me echter helaas compleet. Gezien de methode die wij beogen en graag willen hanteren in die strekking anders van aard is. Denk dat het probleem toch ergens anders aan ligt, maar wij niet de kennis hebben om dit op te lossen.

    Echter, er is wel een oplossing mogelijk, maar deze is moeilijker voor de end-user. De oude manier van dataoverdracht van bestanden zoals voorgaande jaren. Populair gezegd: het Injecteren met Xtaf/Horizon.

    Zal morgen kijken of ik de bestanden één voor één van de usb stick kan aftoveren, zodat de user zelf dit proces kan voltooien. Ik beloof niets (ivm tijd), maar ik vrees dat dit de enige oplossing mogelijk is..
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  3. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Sorry man was niet thuisv, kan wel morgen ( vandaag?) vanaf half 6.
     
  4. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Is het mogelijk om Gotze te halen in de master league? Kan 'm nergens vinden..

    edit; Heb 'm al gevonden, gewoon bij Duitsland.
     
    Laatst bewerkt: 17 nov 2011
  5. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Homerus toevallig nog tijd en zin gehad om het te proberen?
     
  6. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Jezus jongens wat is dit een vet spel geworden na de patch (speel vooralsnog alleen online). Ik heb Fifa 12 ook gekocht omdat mijn neef die altijd speelt dus konden we een paar potjes online spelen. En ik moet zeggen echt heel tof gedaan met dat tactical defending! Maar toen ging ik gister avond weer een paar potjes PESSEN online met Benfica, Everton en Fullham enzo en echt het genot dat ik uit die potjes haalde was toch echt niet te vergelijken als bij Fifa. Terwijl ik bij Fifa de laatste 5 potjes achter elkaar had gewonnen en met PES absoluut niet.

    De patch heeft online (offline weet ik niet) een hoop goed gedaan zeg!! Alleen koppend scoren wil nog niet echt lukken trouwens :F: bij jullie wel?
     
  7. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Laatst nog, na een ouderwetse voorzet van de flank. :)
     
  8. TStooker NL

    TStooker NL Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ik speel ook veel via de flanken en geef hem dan vaak strak voor maar dan krijg ik een soort van boog kopballetje. Zal wel kwestie van oefenen / timing zijn. Met pes 2011 kopte ik ze redelijk strak tegen de touwen.|:-
     
  9. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is me gelukt! Stuur even een pm berichtje met je email adres en dan stuur ik de bestanden naar je toe, en mocht je 1 of 2 euro over hebben, wees lief en geef Tuur wat, gezien 't een hoop werk voor hem geweest is!

    Let overigens wel op, dat je de bestanden moet injecteren zoals bij de OF van Daymos. Overschrijvingen etc, pre-pack download, post-pack download heb ik niet getest.. dus laat ons weten hoe 't gelukt is mocht je ze ontvangen hebben!

    @Tuur; als ik de bestanden weer naar je toestuur, kan jij ze dan weer uploaden op megaupload voor massaverspreiding?
     
  10. ruudbosch

    ruudbosch Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    2
    Heb je een pm gestuurd. Thanks!!

    Sent from my ATP7483 using Tapatalk
     
  11. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Ha homerus! Goed bezig man! We contacten even later vandaag/morgen erg druk! Ps hoe vindt je de OF eruit zien??O-)
     
  12. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik ben zo gelukkig als een kind... De Pesholland.nl League Divisie 1 periode 2 voor de Xbox 360 heeft een terechte winnaar! bovendien ben ik trots op het feit dat alle wedstrijden zijn gespeeld! :) Maketoire is de huidige Xbox360 kampioen van Pesholland.nl

    [​IMG]

    De competitie bij de Playstation 3 loopt vanavond ook ten einde en ziet ernaar uit ook succesvol af te lopen.

    schrijf je nu in op www.pesholland.nl voor de volgende periode die begint volgende week vrijdagavond.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  13. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Done. :thumbs:
     
  14. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    top!

    volgende week vrijdag starten we met een teamkeuze uit alle Uefa Cup teams :)

    woensdag en donderdag zetten we een korte cup op, maar dit is voor de mensen die hebben meegedaan aan de afgelopen leagues.
     
    Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  15. Rutgerboy

    Rutgerboy Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Hallo jongens,
    Ik zit erg te twijfelen of ik pes of fifa 12 moet halen wat zal ik doen?
    Pes 2009 vond ik erg goed daarna altijd fifa gehad,
    Me maten hebben allemaal fifa 12 maar ik vind pes ook wel een kans hebben om te kopen,
    Wat zal ik doen?
     
  16. MJD85

    MJD85 Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zou FIFA kopen (terwijl ik FIFA nog niet gespeeld heb)! Speel alleen offline.

    Speel nu een maand PES en de game is me maar wisselend bevallen. Over FIFA hoor ik geen negatieve geluiden. Bij PES heb ik te vaak het gevoel belazerd te worden door de CPU. Zeker 4 a 5 keer heb je zoiets van 'dat kan NOOIT!'. Blunders van keepers, verdedigers die verkeerd of zelfs helemaal niet reageren, een CPU met 10 man in en rond eigen 16. En zelfs na de patch heb ik nog met die runbug te maken als ik alleen op de keeper wil afgaan (scripting?)!

    Op basis hiervan zou ik FIFA zeggen, maar ben nou eenmaal PES verslaafd.

    Iemand nog tips om offline in de ML enigszins successen te behalen zonder het niveau op 'gemiddeld' te moeten zetten?
     
  17. ManoMoker1982

    ManoMoker1982 PES veteran

    Berichten:
    557
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik blijf toch wel voor PES gaan hoor...

    FIFA is nog steeds te lineair voor mij, al moet Konami nu wel stappen gaan maken.
     
  18. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu wel aan een aantal mensen via mail de OF gestuurd, maar heb Pes al anderhalve week niet meer gespeeld (zit nu in de Football Manager fase, maar voor een online potje ben ik altijd wel te strikken), dus zou 't niet weten :p
     
  19. Tuur1986

    Tuur1986 Jupiler League OF

    Berichten:
    272
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een leiers dat ze dat via jou doen ;)
    Ik moet morgenavond voor de digitaal gras cup spelen (en tussendoor ajax kijken)! Dus woensdag of donderdag kunnen we wel ff potje doen! :) stuurde je overigens net een pm
     
  20. Homerus

    Homerus Gravitas

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg doen!

    Overigens stuur ik 't bestand nu naar je toe, ingepakt en al, over anderhalf uur moet hij op je digitale mat liggen (28 mb overpompen gaat blijkbaar niet zo snel met gmail :p)
     

Deel Deze Pagina