[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Oh, die heb ik dan nog niet gevonden. Heb er een hekel aan om steeds mijn wapen te vullen. Ben ik veel te lui voor.

2. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Eerst had ik nog wel moeite met die Draugr, nu blaas ik hem gewoon weg :cool:

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Vanavond ga ik hem ook maar eens halen!! Heb er zin in!

4. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    OMFG, wat is dat oosten cool! _O_ Enorme sneeuwvlaktes, die ijskoude zeeën, scheepswrakken. Ziet er echt awesome uit! Ik mis alleen nog walvissen.

5. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Even een heel domme vraag.. :p

Moest ik heel het spel uitgespeelt hebben, krijg ik mss wel zin om alleenheerser te worden en iedereen uit te moorden in de steden..
    is dit mogelijk of spawnen de mensen altijd opnieuw? :p

6. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    @Willem: Scheepswrakken op de bodem zijn ook altijd erg leuke vondsten. Loot valt altijd wel mee (maar ik vind sowieso erg weinig special items).

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik zou zeggen, probeer het eens? :p

Maar volgens mij respawnen ze niet hoor.

Ik merk wel als ik door dit topic scroll dat ik maar eens moet bezig gaan houden met quests :emo:. Ik zit nog bij geen 1 guild, heb al 25 uur gespeeld en ben Whiterun Hold amper uitgeweest...

5 quests gedaan in totaal :emo:

8. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Nogmaals mijn vraag waar kan je zien hoeveel uur je al bezig bent?

9. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    hehe, ik ook nog maar een quest of 6.
    maar ben nog maar lvl 9 en niet veel gespeelt.
    dit weekend is terug wat meer spelen.

10. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Bij je savegame staat het gewoon toch?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Staat bij elke savegame.

12. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    ik ga zo kijken

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ben er een paar tegengekomen!

14. oeloeimanu

oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

Leuk Bevonden:
    2
    Volgens mij telt die timer wel door als je de game gepauzeerd hebt. Ik heb hem een aantal keer aan laten staan terwijl ik wat anders deed (avondeten etc.) en het verschil tussen de twee saves die ik gebruik werd dan zo'n anderhalfuur, terwijl ik normaal gesproken wel om de 5 à 10 minuten handmatig save.

Ik heb er nu zo'n 14/15 uur opzitten (save geeft 17 en nog wat aan) en ben level 14. Gisteren ben ik maar eens naar een tweede stad gegaan, was daarvoor alleen nog in Whiterun geweest. Dus ik ging maar een wandeling maken naar Windhelm, helemaal in het oosten. Onderweg o.a. nog een draak verslagen, een nieuwe shout geleerd en keihard weggerend van een Krosis(?) die me keihard pownde met vuurballen. Vanmiddag maar eens Windhelm verkennen:)

Nog een vraagje: hoe werken de resistant bonussen? Als Nord heb ik 50% resistance tegen Frostdamage en ik heb ook nog eens Boots die 40% resistance tegen frostdamage geven. Stel nou dat ik een draak tegenkom die 100 frostdamage doet, hoeveel damage krijg ik zelf dan na aftrek van de bonussen? Is dat dan 100 - 0,5*100 - 0,4*100 = 10 damage of 100 - 0,5*0,4*100 = 20 damage?

15. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeft ook niet, ik zit er al 50 uren in en ben pas bij de helft van alle holds geweest (5 van de 9 dan).

16. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    als je 50 en 40% frostdamage resist hebt, bij elkaar 90%, dan doet een attack van 100 nog maar 10 damage ja.

17. final fantasy

final fantasy FF lover

Leuk Bevonden:
    0
    same here, heb het westen amper gezien :+ + 50 uur, deze game is echt groot,de ontwikkelaar heeft de lat wel hoog gelegd nu in dit genre xD ben benieuwd wat de volgende elders scroll wordt

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Raak je dan niet overpowered voor de quests?
    Geen idee hoe dat levelsysteem werkt btw.

19. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje ivm trouwen:

ik heb inmiddels de Mara ketting om de hals hangen maar wat dan? Er zou dan toch een dialoog optie bij moeten komen op het moment dta je met iemand zou kunnen trouwen? maar niemand lijkt interesse te hebben. wat doe ik fout?

20. LeGeNdaRisCh

LeGeNdaRisCh Je ziet ons

Leuk Bevonden:
    0
    Soms wel soms niet, enemies die je vroeg in de game al tegen komt kan ik nu makkelijk hebben maar soms zitten er enemies tussen die flink wat damage kunnen doen. Ik heb ondertussen flink wat magicresist en damageresist + armor van 420 ofso en level 40. Meestal join ik een factie en werk dan die helemaal af, soms wat andere quests er tussen maar dat betekend wel dat je meestal in de zelfde delen van de map komt. En ik vind dat niet erg dat je soms overpowered bent, ik heb nu regelmatig dat als ik iemand een klap verkoop ze wegrennen omdat je dan te sterk bent, wel een tof detail, heb je wel het gevoel dat levelen uitmaakt, ook al gaat dat niet altijd op.

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina