Was wel actief op cod alleen is niet helemaal van de grond gekomen bij ons team.. qG PhysiXz gewoon en daarna vPx InfluX
Klopt, dat cod waw team lukte voor geen meter daar toen ben ik met andere naar vPx gegaan en daar goed gespeeld toen tijdelijk gestopt met gamen.
Wij zijn momenteel ook actief op zoek naar Gears 3 spelers en in vaste teams spelen gaat binnenkort ook mogelijk zijn door ons nieuwe plan 'Team Reflex Pro' (conceptnaam).
Ja je ging niet heel vredig weg nee Misschien kan ik wel een goed woordje voor je doen, je intenties waren goed en ik zag ook wel een goede speler in je, kom even op msn als je nog geïnteresseerd bent. (Je hebt mij op mijn TR msn toch?)
Jo vandal, als je nog wat kan doen ofzo heb ik al wel een team klaar voor TR pro is wel zo goed als zeker..
Ik zoek: Fifa 12 clan. Waarom: Omdat ik van competitie houdt en er momenteel geen gamebattles/toernooien actief zijn, en ik graag gewoon wil spelen en plezier hebben Gamertag: xPerfectReloadz Als je als clan op zoek bent naar spelers stuur me dan een pm op xboxworld of een message op de xbox. Ps: desnoods lees ik het hier in de comments
Ik zoek een clan; Voor mw2 en black ops 14 jaar oud en goed in Quick Scopen met snipers Pro in zombies. Contact Robinb4life@gmail.com.
Ik zoek een clan voor Gears of War 3! Weinig ervaring met GoW, maar na de eerste indruk zal ik het vaak gaan spelen. Speel zoiezo al veel shooters, alleen nog maar TDM gedaan maar gaat aardig. PM me Gamertag: Kieft91 Naam: Michel Kieft Geboortedatum: 30-12-1991 ( 19 jaar dus )
Dit forum is nogal dood maargoed! Wij zijn opzoek naar een 4e. Het liefst SMG omdat Empz en ik al AR spelen! Team nu: xPhysiXz immenSe Empz QlimaX vMs Goede speler het liefst.. Nu spelen we alleen nog gamebattles ging goed nu niet meer omdat we een beetje kloten met tactics enzo maar dat komt goed! Voor MW3!
Ik zou wel eens willen kijken of ik goed genoeg ben. als jullie nog interesse hebben. mijn gamertag is N1ghtf4lls dus invite me maar. Dan hoor ik het wel.