Hihi, over Shrines gesproken. Zag gisteren vanuit de verte een groot standbeeld opdoemen. Het beeld van een vrouw, met in haar hand een soort 'ster'. En toen had ik al zoiets van:
Ik heb ook al wat shrines gevonden, o.a. Meridia. Volgens mij had die in Oblivion een toffe bonus voor thieves dus snel even doen.
Volgens mij is de helm die je zoekt een Imperial Officer's Helmet. Die had ik iig, al redelijk vroeg in-game.
Neehee Jullie denken allemaal dat ik retarded ben, maar dat kan ik begrijpen omdat jullie gewoon die loading screen niet hebben gezien. Het is geen Imperial Helmet. Ja lijkt er idd een beetje op maar die heeft geen zwarte pluim. De helm lijkt écht voor 99% op die helm uit dat plaatje op de vorige pagina. Die uit dat filmpje dat is een Dwarven Helmet. Ik ben net thuis dus ik ga nu iets testen en dan hopelijk heb ik mijn helm. Wacht maar
Please note dat de Officer's Helmet er precies zo uitziet (en een hele andere look heeft dan de standaard Imperial Helmet). /edit: en laat vooral even weten welke je nou bedoelde als je 'm gevonden krijgt
Ik zoek een wood elf om te killen, ik dacht ik ren rond en dan kom ik er vanzelf een tegen, maar naar 10 uur spelen nog niks, dus ik vroeg me af of iemand een goede dungeon weet waar er een zit? Of een quest waar ik er een tegen kom.
Naast azura's shrine staat een dark elf. Moet je wel eerst even de daedric quest van azura doen anders kun je die nooit meer doen. Ander voordeel: als je tijdens de quest de kant van azura kiest Spoiler krijg je haar als companion en kun je haar dus overal killen waar je maar wil
In Liar's Retreat (Zuid-Westen van Solitude) vind je van alle verschillende Elves bloed, behalve de High Elves.
Hell Yeah ik heb de helm Deze bedoelde ik: Spoiler Nu moet ik alleen nog een speer Crappy foto's maar heb toenstraks snel geschoten met mobiel. Anyway, de helm heet gewoon 'Imperial Helmet' terwijl 'ie er duidelijk anders uit ziet dan al die andere Imperal (al dan niet officer) helmen. Zal vanavond even typen hoe ik er aan kom. Moet me nu klaar gaan maken voor het Martial Arts gala in Almere
Denk dat jij de enige bent die ook daadwerkelijk die bedoelde ipv de 'doorsnee' typen Imperial Helmets. Dus idd, in dat geval dan bied ik hierbij mijn welgemeende excusses aan