[XOne] [Multiplayer] Call of Duty: Modern Warfare 3

Discussie in 'Games' gestart door Chrizzle, 12 nov 2011.

1. Rene1980

Rene1980 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal vanavond ff kijken!

Is dat bij het startscherm van de multiplayer?

2. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat jij zegt over door zelf niet dood te gaan en wel kills te maken klopt wel een beetje.

Wat je over domination zegt klopt ook, maar ook weer niet.

Je kunt een pot domination winnen door te campen, als je 2 targets in bezit hebt en je controleert die door te campen, dan maak je dus veel kills, je gaat weinig dood en je wint ook nog eens. Dit werkt natuurlijk alleen als je met een paar vrienden speelt, want meestal heb je die idioten die van A naar B naar C rennen en dus iedereen spawnt waar die zin heeft haha.

3. Pologhini

Pologhini Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het beginscherm daar kies je singleplayer, multiplayer en spec-ops

Je gaat naar multiplayer, dan xboxlive, en dan ben je in het scherm met Find match e.d. daar moet het aan de linkerkant van het scherm staan.
    Ik zal vanavond nog ff een paar keer kijken of je al gereageerd hebt misschien kan ik je dan helpen of natuurlijk iemand anders hier.

4. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    @Edjuuuuh:

Klopt ik stond idd niet op dat Elite..... wist het ook eigenlijk niet... Noob, dat ik ook ben. ;)

Kun je het alsjeblieft nog een keer proberen?

5. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Ik speel alleen maar Domination, en K/D is voor mij echt totaal niet interessant. Ik offer mij echt super vaak op bij vlaggen zodat ik mijn teammaten kan verdedigen die de vlag daadwerkelijk overnemen...

Kan ik helaas niet zeggen van 99% van de rest van de spelers. I am the 1%!

6. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Het enige waar K/D ratio belangrijk is, of in ieder geval veelzeggende cijfers is als je naar de K/D ratio kijkt van je team death matches. Die algemene cijfers zeggen niet zoveel. In gamemodes als domination of ctf kan je wel veel kills maken aangezien tegenstanders er niet altijd op kills uit zijn maar blind richting een objective rennen. In tdm schieten ze terug.

Edit:

Kan je trouwens lid worden van meerdere clans. Ik wil hier wel lid worden, maar ik speel ook met 2 vrienden waar we ook een miniclan gaan aanmaken.

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  7. Rene1980

Rene1980 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoort nog van me....

8. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    Klopt, is ook een erg fijn wapen ;). Vind de MP7 toch iets fijner.

9. DLERIA

DLERIA Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    pp90m1 is zwaar overpowerd, silencer en kick en steady aim en sproeien maar:thumbs:

10. HaRrIeHaKkEr

HaRrIeHaKkEr PSN: Zwaarface

Leuk Bevonden:
    0
    Jaa dat ding is beestachtig! _O_

11. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    @Edjuuuuuh

Yoo kan je ook iets doen bij Elite met Clan tag, dan krijgen we een gouden clan tag als je in de clan zit.. en kan je iets doen met de title?
    Als je kijkt via MW3 dan bij callsign dan zie je staan clan title en clan clantag ofzo, maar we hebben nog niets als clan tag en als title, kan jij daar verandering in brengen?

12. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Het is hoe hoger je clan lvl hoe meer je kan doen daarmee en daar zit ook je tag bij volgens mij

13. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Okeoke, maar hoe level je nou de clan? door te spelen of wat?

14. Fritske23

Fritske23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een probleem met mijn tokens, heb er in totaal maar 2 gekregen. Maar ben met alle CODs geprestiged. Tevens staat mijn teken van COD4 er niet bij. Terwijl ik gister nog een potje heb gedaan :mad: Iemand een oplossing??

15. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    onderandere tournaments en matches spelen tegen andere clans.
    Je kan via elite (weet niet of dat al optimaal werkt) andere clans uitdagen om matches te spelen.
    Hoe dat precies in zijn werking gaat heb ik NOG geen idee van want ik kom er met een stel maten niet aan uit hoe we de clan noemen:p
    Maar ik denk dat je een clan uitdaagd en vanuit daar gaat bepalen welke gametype enzo je gaat doen.

Edit: Door je clan te kunnen levelen moet je wel premium member zijn.

16. HaRrIeHaKkEr

Leuk Bevonden:
    0
    Okeokeoke :thumbs:

17. Erasmus

Erasmus Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ergens heb ik gelezen dat de clan "XBWElite" level 4 of 5 is. Ik weet niet hoeveel leden er inmiddels zijn en of ze allemaal founder zijn, maar dat zou dan nog maar de enige manier kunnen zijn om te levelen. Dan gaat het levelen wel snel als dit alleen maar door founder xp is gebeurd.

18. scarluuk

scarluuk Hail me!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik probeerde gisteren even mijn youtube account te linken met een nieuw youtube profiel en hoewel hij aan gaf dat het mislukt was (de pagina kon niet geladen worden via elite) is hij toch met die nieuwe gelinkt.
    Dus als mensen het nog niet is gelukt, log in met de account op youtube die je wilt koppelen, ga dan naar elite en ga naar theater, klik op dat balkje eronder en link account.
    Hij geeft dan waarschijnlijk aan dat hij de pagina niet kan laden maar probeer maar eens op mw3 een clip te renderen en als het goed is wordt hij dan alsnog op je youtube account gezet.
    Bij mij werkte het in ieder geval!

19. iNdie^

iNdie^ Team Pulp

Leuk Bevonden:
    79
    Het levelen in MP gaat ook super snel dus kan wel kloppen ;).
    Maar je kan op Elite als het goed is zien wie er member is en zien wie er founder is.
    Ook zie je gewoon een xp balk.

Thnx zal ik vanavond is proberen :thumbs:
    Edit: Bedoel je via elite op xbox of gewoon elite via de website op je pc?

20. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Eerste paar levels hoef je toch maar 200/300/400/500 XP per level. Als Founder draag je eenmalig 500XP bij aan de clan, dus dan gaat het wel hard ja ;)

Deel Deze Pagina