Ik vind de bocht vlak voor het viaduct het moeilijkst. Nog steeds wat onzeker door de bocht daar. Ook wat twijfel of ik op sommige stukken in 3e of 4e versnelling moet blijven.
Wisten jullie dat dit circuit door dezelfde kerel is ontworpen als Zandvoort en Jarama.
Ik heb nog ff snel een paintjob voor de Seat gemaakt voor de laatste twee races.
Heb nu wel manual schakelen geoefend, als het goed is moet ik nu mijn motor heel houden.
Voor clean inhalen zijn er volgens mij maar een paar gelegenheden vlak na de esses- slingerbochten net voor de lange stijgende bocht naar links, bij de hairpin en vlak voor de chicane. En natuurlijk op de rechte stukken als iemand zich heeft verremd of een schakelfout maakt.
Ik verwacht uitrem-akties bij chicane en hairpin. Ik hoop dat mijn race tempo voldoende zal zijn om ietsje hoger te eindigen dan bij laatste race. Ik denk dat ik bij de start voorzichtig aan doe en probeer alles heel te houden en dan zie hoe de race gaat verlopen.
Morgenavond maar weer wat oefenen. Ik denk dat ik morgenavond een oefensessie maak met wat AI tegenstanders met snelle A-klasse auto's en wat open plaatsen voor clubleden..
Laatst bewerkt: 18 nov 2011