[XOne] The Elder Scrolls V: Skyrim [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 13 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    nja voor mijn level 32 breton wel blijkbaar :{

Het is ook jammer dat je als mage echt geen nieuwe spells kan vinden :mad: Ik ben ook zo door mijn magicka heen en dan probeer ik het met een schild en zwaard. Pff 2-3 klappen en ik lig gestrekt. (ook bij bandit marauders btw :confused:)

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Gebruik je wel spreuken om jezelf te verdedigen? En ik heb al zat spreuken gevonden, er zijn allerlei Tomes te koop, te vinden en te looten.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.860
    Trouwens, je gaat moeten kiezen tussen de Stormcloacks en Imperial toch? Ik weet nog steeds niet wat ik ga doen, eigenlijk vind ik beide wel oké. Ik wil eigenlijk juist de Thalmor afslachten, dat zijn wat mij betreft de slechte in Tamriel op dit moment. Wat ik me alleen afvraag is als ik een van beide kies dat ik eventueel later een stad of iets moet verwoesten, ik wil namelijk niks kapot maken ofzo. Dit omdat ik in de achievements iets zag staan dat je kiest tussen Whiterun of Soltidute. Neem aan dat het gewoon iets klein is en ik niet een van de twee moet verwoesten ofzo. :+

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Ik ga voor Stormcloaks.
    Die Imperials wilde me executeren zonder dat ik op de lijst stond. Dat heeft me gekrenkt :9.

Maar ook alleen maar omdat ik Nord ben hoor, als ik Elf was had ik niet voor die extreem-rechtse racisten gekozen maar voor Imperial :p.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    De Stormcloaks doen me teveel aan de PVV denken. Bovendien ben ik een Imperial.

6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Silver werkt ook goed tegen die lieve Drougr beestjes. Ik ram zelf zo door dungeons met die figuren heen. Kan ze bijna allemaal omleggen met mijn boog voordat ze bij mij zijn. Degene die al zo ver komen worden door mijn silver sword een kopje kleiner gemaakt.

Had wel wat moeite met die ene 'Gouldour' quest. De ontknoping daarvan was wel iets pittiger.

7. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    Zo, aanbeland bij level 50 \o/

8. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij slaap je te weinig. Heb er nu 30 uur inzitten, op 2 characters. En ook bij het samenvoegen was ik in de verste verte niet in de buurt gekomen! Kan ook echt niet meer tijd vinden.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Hoeveel uur?

10. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Nja niet de spreuken die ik zoek :9 fireball is niet krachtig genoeg en ik zou wat anders dan mijn flame atronach willen.. Misschien moet ik maar even voor runes gaan kijken, die dingen gebruik ik als enige niet.
    Ohh ja silver sword. Die heb ik allang weer verkocht :x Nja ik had volgens mij nog wel een wapen met undead enchantment erop.

11. NaiZuro

NaiZuro War, war never changes...

Leuk Bevonden:
    74
    118

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Zijn Draugr zo sterk dan? Ik ben ze al vanaf lvl. 5 tegengekomen en nooit problemen mee gehad? Alleen een enkele keer een Draugr Overlord of Draugr Death Overlord, hebben me echt moeite bezorgd.

Ik wist overigens helemaal niet dat er Silver wapens in het spel zitten. Nog niet tegengekomen! :eek:

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.615
    Draugr gebruiken vooral Frost attacks dus als je Nord bent is het echt 3x makkelijker dan andere rassen.
    En als je oplet in de dungeons kun je ze gewoon al killen voordat ze wakker worden zeg maar.

15. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Er bestaan ook wapens die automatisch gem refillen. Als ik bijvoorbeeld wordt aangevallen door wolven dan selecteer ik mijn dagger en pak in hun soul omdat die beesten toch zo neer zijn (de vijand moet binnen 7 seconden neer zijn, dan wordt er een soulgem gevuld). Ik speel thief dus ik heb geen zin om in casts voor dat doel te investeren en dit is een prima oplossing.

Mijn dagger
    is te koop bij de thieves guild
    .

16. Duke_Jay

Duke_Jay Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan rennen door LB in te drukken.

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    Daar heb ik het ook over :p gewone draugr zijn binnen 1 fireball of 2 klappen dood :) die raken me niet eens aan. Draugr scourge ofzo doen ook amper wat.
    Maar die death overlords met shouts =( 3 tegelijk had ik er dan... gozer die met mij mee was lag telkens op zijn knieen, dus moest ik het in mijn eentje doen.
    Ik heb er toen heel veel potions doorheen gejaagd :+

18. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Magic had geen enkel effect op ze, maar toen ik met een greatsword (trigger ingedrukt gehouden) krachtige slagen deed, was het na 3x gedaan.

19. Edge24

Edge24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zelfde hier, maar de beste oplossing blijft Conjuration om een hoekje ff een flame atronarch oproepen en dan zelf daar achter aan :D

20. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435

het stukje daarvoor deed ik dat ook. de traliedeur dichtgegooid en van daar achter flame atronachs laten spawnen 8) lekkere pussy actie haha

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina