Zie je privé message voor skype/msn gegevens als je 't lijntje kort wilt houden. Maar de 228 error houdt in dat er niet meer dan 228 bestanden per keer kunnen worden overgezet op de xbox. Als ik 't goed begrijp houdt dat dus in dat de bestanden in 3 etappes per keer op de xbox moeten worden geladen (gezien het er rond de 600 zijn). Waarom dit echter faalt voor de manier waarop we 't graag willen, de drie Data-bestanden op een usb toveren en in de xbox pluggen, ontbeert me echter helaas compleet. Gezien de methode die wij beogen en graag willen hanteren in die strekking anders van aard is. Denk dat het probleem toch ergens anders aan ligt, maar wij niet de kennis hebben om dit op te lossen.
Echter, er is wel een oplossing mogelijk, maar deze is moeilijker voor de end-user. De oude manier van dataoverdracht van bestanden zoals voorgaande jaren. Populair gezegd: het Injecteren met Xtaf/Horizon.
Zal morgen kijken of ik de bestanden één voor één van de usb stick kan aftoveren, zodat de user zelf dit proces kan voltooien. Ik beloof niets (ivm tijd), maar ik vrees dat dit de enige oplossing mogelijk is..
Laatst bewerkt: 16 nov 2011