Nee. Er is nooit wat gezegd over een officiële release. Het enige gerucht wat er was ging over 25 november, niet 15. (zover ik weet)
nou ik lees overal 15 november hoor, 25 zie ik ook maar toch veel 15 november, nou ja jammer hoor Wanneer komt tie dan wel volgens officiele berichten
jammer maar goed dat ik nu wel een bevestiging heb dat tie vandaag niet gaat komen, had het wel leuk gevonden, afgelopen jaren wel meegedaan aan beta's enzo maar ja, hoorde dingen dat je niet op live enzo kon, klopt dat??
Alles werkt inderdaad nog gewoon hetzelfde. Alleen de inhoud van het dashboard is veranderd. Waar verder dus niet over gepraat mag worden.
Net even getest, en ik zeg niet dat het direct door het dashboard komt, maar het werkt zelfs beter dan ooit. Dit was hoe het eerst voor mij was: [yt]mrYKZShg6pU[/yt] Nu is het even snel als links. Hoera! Na al die jaren eindelijk eens geen problemen bij het spelen van een potje voetbal (heb het direct gevierd door 3 keer op rij te verliezen ) Zó vreemd om gewoon een paar keer achterelkaar te kunnen spelen. Zo is dus hoe het hoort te zijn Zal wel niet door de update komen, maar het is wel mooi toeval.
Wat me net opviel was dat ik ineens videos van gamespotUK en ign op mn dashboard had staan,normaal gebruik ik daar mn US account voor. Zouden we dan eindelijk fatsoenlijke dingen krijgen voor ons geld Sent from my GT-I9100