[XOne] Saints Row: The Third

Discussie in 'Games' gestart door PePzi NL, 19 feb 2011.

1. FrostbiteNL

FrostbiteNL As We Fight

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eventueel ook wel interesse in die game die je over hebt! Misschien dat je een dikke combo uit mn bazaar topic kunt uitzoeken voor SR3? :) http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=4142297

Ontopic: Ik heb de game even bij een vriend gespeeld. Het voelde wel weer vanouds aan met nog meer over de top actie. Persoonlijk heb ik niet echt veel gehad met de upgrades van Saints Row 2 (m.b.t. de cribs e.d.) dus ik denk ook niet dat ik dit ga missen in het derde deel.

2. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    ODB en dan zombie voice. _O_

3. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Aangezien Tyspolir als een van de eerste reageerde en de game incl Genki code wil kopen, is hij de uitverkorene geworden. :) :9

4. heuft

heuft Active Member

Leuk Bevonden:
    53
    veel leuke dingen gezien over dit spel. maar wacht toch dat ie wat goedkoper is. maar hoe is de coop? zijn dat een paar opdrachten??

5. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Nee het gehele spel kan je samen spelen, erg leuk samen de gangs uitroeien.

Hoe spelen jullie SR3?

Eerst alles opkopen, alles upgraden tot het hoogste, winkels opkopen, respect verdienen en daarna de echte opdrachten
    of...
    Eerst alle opdrachten doen en als je hem uit hebt dan respect en alles upgraden, kopen etc.

Ik zelf ben nu op 50% ongeveer en vind het dit keer wel leuk om eerst de gehele stad en alles te upgraden voordat ik de rest van de missies ga doen. Is namelijk wel tof nu dat als je in de problemen komt er een hele macht aan Saints je gaan helpen vooral Oleg is echt super grappig om die bezig te zien. Slaat auto's in elkaar, trekt waterpompen uit de grond, gooit tegenstanders tegen de muur etc erg leuk. Bij de andere delen deed ik eerst alle missies voordat ik de stad ging overnemen maar dan heeft het weinig nut meer eigenlijk.

6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Voor de mensen uit Utrecht;

Saints row is bij media markt Utrecht €39!!!

Dit is tot sluitingstijd geldig! Alleen vandaag dus!!

7. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Wie wilt er met mij co-oppen? =D

8. CRonaldo7

CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

Leuk Bevonden:
    2
    Eigenlijk is ie best wel slecht vergeleken met de hype die ze hadden gemaakt. Ik zal even een paar minpunten opnoemen:

- Auto's hebben dezelfde loop. Ik vind dat persoonlijk echt irritant lijkt net of een auto 30 versnellingen heeft als je op een lang recht stuk rijd.

- Van de enemy gangs zijn er maar 3 verschillende mannetjes ofzo. Je killt dus echt alleen maar dezelfde vijanden iets meer variatie zou leuk zijn.

- Story is veelste kort voor een sandbox game en ook is het dom dan zowat de helft is gevuld met activiteiten die je eigenlijk moet doen wanneer jij er zelf zin in hebt en niet omdat het moet vanwege de story.

- Veel bugs en glitches helaas.

- Jammer dat je de straaljagers niet zelf kan vliegen.

- Ze hadden veeeel meer wapens moeten maken vind ik. Ik bedoel 4x iemand slaan met een paarse dildo is leuk maar daarna heb je het wel weer gezien. Ook is het jammer dat je niet iemands hoofd eraf kan schieten. Ik weet dat je zo een grote gast met een finishing move met een granaat kan killen door zijn hoofd eraf te blazen, maar jammer dat het niet met snipers ook kan etc.

- Jammer dat ze de leuke activities eruit gehaald hebben. Ik vond altijd dat je een soort bodyguard was echt geweldig en ook dat je schijt op huizen moet spuiten in de vorige delen was echt geweldig.

- Ook hebben ze veeeeeeeeel reclame voor Genki gemaakt maar ook dat zie je heel weinig terug in de game. Je hebt die activiteiten maar dat is ook alleen maar hetzelfde. Ook die Genki voortuigen, mensen wegschieten is leuk maar dat heb je wel weer gezien na een paar keer.

Dit zijn er wel een paar, maar wat echt positief is is de co-op. Als je SR3 met een vriend speelt is het echt wel leuk en kan je je uren vermaken. Toch vind ik dat ze veel meer uit deze game hebben kunnen halen. Vind hem persoonlijk geen 50-60 euro waard meer een eurotje of 30. Zou hem zelf een 7/10 geven.

9. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    - Jammer dat je de straaljagers niet zelf kan vliegen.
    Dat kan gewoon... sterker je kan in elke vliegtuig.

- Veel bugs en glitches helaas.
    Bugs maken de game soms ook wel erg leuk, bijvoorbeeld als je iemand keihard aanrijd blijft ie vast zitten in de motorkap en zie je zijn benen spastisch bewegen erg grappig. De een vind de bugs vervelend de ander niet, ik vind zelfs de bugs een meerwaarde hebben. :+ Zo kwam mijn auto pas ook in een soort van pinball effect terecht en stuiterde de hele stad door.

- Story is veelste kort voor een sandbox game en ook is het dom dan zowat de helft is gevuld met activiteiten die je eigenlijk moet doen wanneer jij er zelf zin in hebt en niet omdat het moet vanwege de story.
    Alleen de begin missie heeft enkele activiteiten, en dat is om je wegwijs te brengen welke activiteiten je kan verwachten. Daarnaast is de replaywaarde van SR vele malen meer dan bijvoorbeeld GTA, door de activiteiten (dus niet enkel vogeltjes schieten...), upgraden van wapens/voertuigen, gang etc etc En kort is de Story ook niet, oke het verhaal is slap maar dat had je kunnen verwachten van Saints.

10. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het valt mij op dat veel achievements niet unlocken, ik heb bijvoorbeeld die achievement van
    The Ho Boat niet gehad noch die van Stag Party en kill-deckers.exe
    , ook is het niet altijd echt overzichtelijk wat nu de storyline missies zijn. Iets wat bij deel 2 wel overduidelijk te zien was.
    Verder natuurlijk wel een erg tof spel maar het voelt toch niet helemaal afgerond aan.

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  11. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    SA. Het is een leuke game maar maakt de verwachtingen niet waar.
    Story is gewoon kort was er na 7-8 uurtjes klaar mee.. De replay waarde zal idd wat hoger liggen dan GTA, maar niet hoger dan GTA

Laatst bewerkt: 19 nov 2011
  12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Huh 8)

13. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dude jij speelt ook alles hè!

14. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Vandaag binnengekregen, en even gespeeld. Maar echt wtf :lol:

[spoiler1] Gooit haar weer in de lucht, vliegt door het raam het vliegtuig in, killt die 2 gasten, komt er aan de achterkant weer uit en vangt die meid weer op _O_[/spoiler1]

15. CRonaldo7

Leuk Bevonden:
    2
    Quote ging niet goed moet nog staan niet hoger dan GTA SA.

16. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ieder zijn ding, maar ik zou SR3 toch een hogere replay waarde geven als GTA SA.

Dan weer niet hoger als Vice City :+

Ik zou het spel een 8tje geven. Zeker niet slecht, ook niet geweldig. De humor moet je denk ik van houden, maar ik kan er van genieten. Voor mijn persoonlijk is het een 9,5 waard, maar ik zie wel in dat dat vooral komt omdat het 'mijn ding' is. De lompe gameplay tovert een glimlach op mijn gezicht. Die gast met autotune is wel stront vervelend ;)

17. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Zojuist uitgespeeld met flink wat WTF en AWESOME momenten. Vind die achievements bug niet eens meer erg, speel er graag nog een keer doorheen want dit spel is gewoon genieten.

Wel vind ik het censuur op bepaalde gedeeltes wel jammer, het spel is voor 18 jaar dan zouden naar mijn mening de borsten wel zichtbaar mogen zijn toch?
    Ook vind ik de details van bepaalde momenten indrukwekkend te noemen. Kijk bijvoorbeeld naar als je met een auto ergens stil staat, je muziek staat aan en kijk naar de mensen die om je heen staan, ze gaan gewoon dansen op de muziek, klein detail maar wel erg leuk gedaan.

Ik was trouwens bang dat op sommige momenten het spel TE absurd zou zijn maar ze hebben er een uitstekende balans voor gevonden al zeg ik het zelf.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Maar weer even aangeslingerd, nog steeds amper gespeeld door Skyrim. Even een outfit gekocht en beetje zitten kloten. Zit er geen jetpack in? ze willen zo diehard het omgekeerde van GTA zijn maar dan zit er geen jetpack in. Jetpack was awesome in San Andreas. :mad:

19. Jel0

Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    DLC, DLC :p

20. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Hehe, eerste missie is wel vet, morgen even verder :)

Deel Deze Pagina