Het "Show je character" topic!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 8 nov 2011.

1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Companions zijn gay.
    One man army ftw!

2. AssasinOfDeath

AssasinOfDeath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha was ik ook al van plan, maar companion erbij lijkt me toch wel leuk:D
    Even kijken als ik hem krijg, nu wachten en ja wat zou ik eens gaan doen:+

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Companions gaan altijd dood in de chaos die je soms veroorzaakt. Ik heb ook al twee keer een paard gekocht en iedere keer kom ik weer een groep bandits tegen die massaal mijn paard gaan aanvallen ipv mij 8)

Ik hou het wel bij de spectral assassin.

4. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    het vervelende bij companions is ook dat als je in een dungeon gaat waar veel traps zitten.
    daar geraakt je companion altijd vast te zitten en verliest hij veel health of gaat hij dood 8)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    lydia ging nooit dood :p pas als ik haar per ongeluk zou killen. Dat was dus juist ideaal.

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
  7. SamuraiPizzaDog

SamuraiPizzaDog Jedi Mind.

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vecht ook bijna nooit met een Companion, ben altijd bang dat ik ze dan progeluk raak met me pijle of magic. Met oblivion als je even uitschoot viel ie opeens jou aan.
    daarom ga ik liever alleen op pad.

8. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26
    Die van mij is anders reuze handig. Ik heb ook die chick die hierboven staat weergegeven maar geef haar een twee handig zwaard en ze gaat aardig los. Vervolgens pomp ik onze vijanden vol met pijlen en staat zij te hakken. Het loopt gestroomlijnder dan menig huwelijk.

9. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    It's Nazgul time :p

10. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    EPIC! :thumbs:

11. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
  12. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    83 en dan al legendary?

Hoeveel boost enchantments gebruik je wel nie? 8)

edit:

Wel grappig dat je char de zelfde speelstijl heeft als de mijne kwa armour. Heb ook gaunlets die mijn damage verhogen. Verschil is dat ik mijn eigen ook bescherm tegen magica.

edit numero zwei:

Zullen we een wedstrijdje houden wie het beste zwaard kan maken? :+

Laatst bewerkt: 18 nov 2011
  13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Lydia's gauntlets gaf me destijds +20% smithing dus kon toen al legendary armor maken. Ondertussen level 100 dus heb Lydia en mezelf getrakteerd op heavy Dragon armor. Allemaal enchanted met grand soul gems. Beest achtige shit voor health, stamina, magic en one-handed combat voor mezelf. En nog wat ringen en kettingen gemaakt met lockpick en pickpocket indien ik dat nodig heb, dan swap ik even snel. :cool:

Wat een tyfus klus was dat, had iets van 30 dragon scale en 40 bones. Eerst alles gemaakt, voor mezelf met masker en Lydia zonder maar met shield. Dan komt de horror: je oude shit proberen te verkopen, niemand heeft veel geld. Duizend keer Whiterun door gegaan en jaren gewacht tot ze weer geld hadden. En daarna nog jaren wachten om elke keer grand soul gems te kopen. Maar nu is het eindelijk gelukt! Nu op zoek naar daedric hearts voor armor en een sword, lijkt me toffer.

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    na een bepaald level in speech kan je investeren in shops. Dat verhoogt hun geld behoorlijk :)! en ze kunnen dan ook betere dingen verkopen. Zo kreeg ik op die manier betere spells bij een mage :thumbs:

15. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Is daedric dan beter dan legendary dragon armour? Ik ben namelijk via de light armour kant gegaan.

Heb vanmorgen trouwens 100 smith + 100 enchantment gehaald (ik was al 100 alchemy) dus ben nu ook volledig gepimpt :cool:

/edit: hahaha, ik kom er net achter dat ik zoveel bonus op mijn armour heb dat destruction spells nu niets meer kosten!

Laatst bewerkt: 22 nov 2011
  16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Is er een goede manier om enchanting snel te laten levelen? Oja, alchemy dat schiet ook totaal niet op 8)

17. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik vond beide skills echt super makkelijk (net als smithing overigens). Ik heb enchanting tot ongeveer 65 gedaan dmv disenchanten van wapens en armour, daarna ben ik alle vijanden gaan soultrappen en heb banish op daggers enchant en fortify sneak op leather bracers. Alchemy heb ik gedaan door echt alles te plukken wat er te vinden valt (tips: hanging moss, blue mountain flowers, blue butterfly wings) en vervolgens poisons van 1k+ te maken. Hoe duurder de potion/poison die je maakt, hoe harder je levelt.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Thanks, smithing is inderdaad erg makkelijk, ben in 2 dagen op lvl 80 :+

19. dahouseman

dahouseman The cake is a lie!

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nu ook redelijk ver met mijn mannetje en alles wat ik wil dat hij kan (magic) kan ie.

Ben nu ook smithing en enchanting aan het levelen, is idd makkelijk. Ik heb de pc versie, ik vind het wel heel verleidelijk om een mod/trainer te downloaden zodat ik de perks van enchenting & smithing ook kan unlocken (a). Ook al doe ik niet aan wapens of armor.

20. CheesieOnion

CheesieOnion <font color="green"><b>Redacteur</b></font>

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je dat dan het beste trainen?

Deel Deze Pagina