[XOne] Battlefield 1943 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door Distoration, 30 jan 2010.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    veel acties geweest waardoor je maar de helft betaald.

overigens is 10 euro voor deze geweldige game een koopje. Geweldige shooter zonder ingewikkelde opties.

2. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Damned. Iemand heeft plaats 5 van me afgepakt :mad:
    Hij had echter 350 (!!!!) uur meer nodig om net zoveel punten te scoren als ik. (loser)

3. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    haha :+ ik wist dat mensen dit nog speelde

4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Zeer verslavende game :)

5. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    :confused:
    ik zou toch zweren dat ik eerst typte:
    Ik wist niet dat mensen dit nog speelde.

Leuke game ja, maar niet meer dan dat. BF BC is veel completer, dus speel dat toch liever.
    En uiteraard BF3 die dit jaar uitkomt \o/

6. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Wat een prutsers daar bij EA zeg :mad:

Sinds n week grote problemen om online te komen. Ik en velen met mij krijgen steeds melding "can 't connect to ea server"

Schijnt capaciteits probleem te zijn door bf3. Gisteren meer dan n uur geprobeerd ...nada :mad:
    Eergisteren na 40 min. Eenmaal online gaat t goed.
    Sommigen kunnen al 2 weken niet gamen.

7. martinibaby

martinibaby aka Misty

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook! Je zou denken dat EA daar wel aan zou hebben gedacht, capaciteit en serveroverbelasting.. Lol, wat zeg ik, EA en ergens voortijdig aan denken :lol::lol:

8. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.083
    Van de week ook weer even deze game gespeeld, maar ging meteen goed, prima verbinding, en eindigde het potje 9-0 geloof ik (9 kills, 0 deaths), dus dat was ook wel fijn.

Schandalig natuurlijk als EA nu een beetje servers loopt op te offeren van deze geweldige game om BF3 maar draaiende te houden, want BF1943 is en blijft nog steeds vrij populair en veel gespeeld.

Sterker nog, ik blijf de toegankelijkheid, de levels en de gameplay van 1943 beter vinden dan BF3 eerlijk gezegd. Ik prefereer die lekker lage en gelijkwaardige instapdrempel boven dat 'sterke wapens unlocken' van BF3.

Sowieso klote hoe EA BF1943 verwaarloost....

9. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is mijn favoriete Battlefield maar ik ben niet echt een lonewolf dus speel niet meer, misschien wat mensen geïnteresseerd om samen ooit eens in een groepje te spelen?

10. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Ook zonde dat het maar bij 3 maps is gebleven, ik had graag nog wat andere DLC gezien, heb me met deze BF ook prima vermaakt.

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    voor mij zat het probleem idd in de 3 maps. Was ze gewoon zat na een tijdje.

12. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat er nog steeds dat er ooit een remake van 1942 wordt gemaakt :+

13. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Uiteraard had ook ik het liefst wat extra maps gehad van tijd tot tijd, maar moet zeggen dat ik me nog steeds gewoon goed vermaak op de bestaande maps.

Maar goed, ik ben dan wel weer een lone wolf :p

14. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik niet meer zo, vind er eigenlijks niets meer aan om een shooter in me uppie te doen.

15. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Je kunt toch gewoon met friends gamen?

Ik speel regelmatig met 2 engelsen en een tjech. Geweldig om een met een groepje te spelen die gewoon goed kunnen spelen en met wie je verschrikkelijk kan lachen.

16. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Ik heb alle communications eigen afgesloten, anders hoorde je steeds mongolen praten of van die koters die alleen maar irritant lopen te zingen enzo...

... al kreeg ik laatst wel een boze PM binnen toen ik de airstrike gebruikte, en dat dat 'laf' zou zijn...

Was op Mount Iwo Jima, potje begint, ik als eerste het vliegtuig gepakt, ik stijg op, haal meteen een tegenstander neer die recht op me af kwam, verover de bunkers-vlag, ren meteen naar airport, pak die vlag, volgens mij daar ook nog iemand gekilled, en meteen naar de airstrike, alwaar ik zorgde dat mijn teamgenoten die vlag op de mountain konden pakken doordat ik daar 3-4 tegenstander bombardeerde....

... oftewel, je bent die eerste minuut vrij goed bezig, zou je zo denken...

... krijg je zo'n huil-PM binnen van 'ow, durf je wel, met een airstrike, loser'... (!)
    *)

17. Dee0342

Dee0342 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb geen vrienden die dit spel meer spelen en ik dacht misschien hier een groepje te vinden.

18. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik kan zowel mic als anderen gewoon uitzetten en dat doe ik soms ook ja.

Gisterenavond voor het eerst online kunnen gaan in 5 dagen....vanochtend weer niet.

Heb xbox gebeld om te klagen, maar die gaven me het nummer van EA. Toen ik die belde was de wachttijd langer dan 20 minuten :mad:
    Ander keertje maar

19. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.083
    Best slecht dat MS de verantwoordelijkheid van zich afschuift wat dit betreft. Zij hebben EA de mogelijkheid gegeven om zelf die servers te houden voor XBLA-games, en dit is nu juist een spel dat je alleen maar online kunt spelen, dus die mogelijkheid hoort er dan ook gewoon altijd te zijn, want nu heb je er dus niets meer aan.

20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Gelukkig zijn de problemen sinds eergisteren totaal verdwenen. Meteen weer verbinding en zonder lag zoals normaal.

God wat hou ik van dit spel :)

Deel Deze Pagina