veel acties geweest waardoor je maar de helft betaald. overigens is 10 euro voor deze geweldige game een koopje. Geweldige shooter zonder ingewikkelde opties.
Damned. Iemand heeft plaats 5 van me afgepakt Hij had echter 350 (!!!!) uur meer nodig om net zoveel punten te scoren als ik. (loser)
ik zou toch zweren dat ik eerst typte: Ik wist niet dat mensen dit nog speelde. Leuke game ja, maar niet meer dan dat. BF BC is veel completer, dus speel dat toch liever. En uiteraard BF3 die dit jaar uitkomt \o/
Wat een prutsers daar bij EA zeg Sinds n week grote problemen om online te komen. Ik en velen met mij krijgen steeds melding "can 't connect to ea server" Schijnt capaciteits probleem te zijn door bf3. Gisteren meer dan n uur geprobeerd ...nada Eergisteren na 40 min. Eenmaal online gaat t goed. Sommigen kunnen al 2 weken niet gamen.
Hier ook! Je zou denken dat EA daar wel aan zou hebben gedacht, capaciteit en serveroverbelasting.. Lol, wat zeg ik, EA en ergens voortijdig aan denken
Van de week ook weer even deze game gespeeld, maar ging meteen goed, prima verbinding, en eindigde het potje 9-0 geloof ik (9 kills, 0 deaths), dus dat was ook wel fijn. Schandalig natuurlijk als EA nu een beetje servers loopt op te offeren van deze geweldige game om BF3 maar draaiende te houden, want BF1943 is en blijft nog steeds vrij populair en veel gespeeld. Sterker nog, ik blijf de toegankelijkheid, de levels en de gameplay van 1943 beter vinden dan BF3 eerlijk gezegd. Ik prefereer die lekker lage en gelijkwaardige instapdrempel boven dat 'sterke wapens unlocken' van BF3. Sowieso klote hoe EA BF1943 verwaarloost....
Dit is mijn favoriete Battlefield maar ik ben niet echt een lonewolf dus speel niet meer, misschien wat mensen geïnteresseerd om samen ooit eens in een groepje te spelen?
Ook zonde dat het maar bij 3 maps is gebleven, ik had graag nog wat andere DLC gezien, heb me met deze BF ook prima vermaakt.
Uiteraard had ook ik het liefst wat extra maps gehad van tijd tot tijd, maar moet zeggen dat ik me nog steeds gewoon goed vermaak op de bestaande maps. Maar goed, ik ben dan wel weer een lone wolf
Je kunt toch gewoon met friends gamen? Ik speel regelmatig met 2 engelsen en een tjech. Geweldig om een met een groepje te spelen die gewoon goed kunnen spelen en met wie je verschrikkelijk kan lachen.
Ik heb alle communications eigen afgesloten, anders hoorde je steeds mongolen praten of van die koters die alleen maar irritant lopen te zingen enzo... ... al kreeg ik laatst wel een boze PM binnen toen ik de airstrike gebruikte, en dat dat 'laf' zou zijn... Was op Mount Iwo Jima, potje begint, ik als eerste het vliegtuig gepakt, ik stijg op, haal meteen een tegenstander neer die recht op me af kwam, verover de bunkers-vlag, ren meteen naar airport, pak die vlag, volgens mij daar ook nog iemand gekilled, en meteen naar de airstrike, alwaar ik zorgde dat mijn teamgenoten die vlag op de mountain konden pakken doordat ik daar 3-4 tegenstander bombardeerde.... ... oftewel, je bent die eerste minuut vrij goed bezig, zou je zo denken... ... krijg je zo'n huil-PM binnen van 'ow, durf je wel, met een airstrike, loser'... (!) *)
Ik kan zowel mic als anderen gewoon uitzetten en dat doe ik soms ook ja. Gisterenavond voor het eerst online kunnen gaan in 5 dagen....vanochtend weer niet. Heb xbox gebeld om te klagen, maar die gaven me het nummer van EA. Toen ik die belde was de wachttijd langer dan 20 minuten Ander keertje maar
Best slecht dat MS de verantwoordelijkheid van zich afschuift wat dit betreft. Zij hebben EA de mogelijkheid gegeven om zelf die servers te houden voor XBLA-games, en dit is nu juist een spel dat je alleen maar online kunt spelen, dus die mogelijkheid hoort er dan ook gewoon altijd te zijn, want nu heb je er dus niets meer aan.
Gelukkig zijn de problemen sinds eergisteren totaal verdwenen. Meteen weer verbinding en zonder lag zoals normaal. God wat hou ik van dit spel