Grote minpunt van de game (en de Wii) blijft toch de fail-mote. Verder is de game stukken beter dan TP.
Maar het werkt toch gewoon goed? Dan is er imo geen probleem. Tuurlijk, ik speel ook liever met een gewone controller, maar om nou af te geven op de Wiimote terwijl die gewoon goed werkt.
Werkt eigenlijk perfect, maar wat je zegt deze game hoor je gewoon met een normale controller te spelen.
Juist, en omdat ik echt een hekel heb aan dat gezwiep als ik een serieuze game wil spelen, koop ik de game dus niet. Ik kan me er gewoon niet overheen zetten, dat is jammer, want ik heb wel wat met Zelda games.
Voorheen kon je nog met je pols wat bewegingen maken Nu moet je echt uithalen. Mensen die langs lopen zullen wel denken dat ik mijn vrouw in elkaar aan het slaan ben ^^
Wel echt een groot spel. Na 8 uur net de 1e dungeon uitgespeeld. Wel al aantal side quest gedaan. Wereld is stuk levendiger dan Twilight Princess, dooie boel.
Allemaal aparte subwereldjes idd. En de sky is beetje de overkoepelende Mario kaart van waar uit je levels kiest
Ik ga Skyward Sword niet halen. OoT heb ik op de 3DS ook nauwelijks gespeeld, puur omdat ik het gewoon niet leuk vind. Geen idee waarom. Het trekt mij niet...
Vandaag de tweede dungeon uitgespeeld en al een stuk het derde gebied in gegaan. De eerste twee waren best nice, maar dit derde gebied is GE-NI-AAL! Buiten dat het idee erachter best tof is zijn juist de subtiele dingetjes als de muziek wat het voor mij geniaal maakt. Maar dat merken jullie zelf wel als je er bent.
Ja, ik heb vandaag pas weer voor het eerst gespeeld. Maar over dat 3e gebied: Spoiler Wat vond je van de geniale manier waarop die muziek veranderde als je in en uit die verleden-gebieden liep? Dat soort subtiele dingetjes maken de game voor mij gewoon nog zoveel beter.
Ik had gister een heel klein beetje gespeeld omdat ik de meeste tijd zat te werken gister en toen ik weer thuis was had ik helemaal geen zin om te ''gamen'' maar oh well. Spoiler Ik vond het best wel leuk gedaan, het gaf me een beetje het oude Zelda gevoel terug van A Link to the Past door 1 of andere reden, ik heb trouwens net de 3e dungeon af het begon voor mij nogal saai maar hoe verder ik kwam hoe beter de dungeon werd